Bezpieczna migracja end-to-end przy współpracy firm Tameshi oraz GFT
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Organizacje mogą dziś rosnąć znacznie szybciej niż w przeszłości. Wdrożenie chmury w polskich firmach i instytucjach publicznych może przynieść polskiej gospodarce dodatkowo 121 mld zł w 2030 roku. To nadprogramowe 4 proc. PKB*. Nie jest to jednak proces łatwy. Według badania EY: „Transformacja cyfrowa firm”, tylko 27% respondentów nie dostrzega żadnych barier dotyczących wykorzystywania chmury. Firmy potrzebują zaufanego partnera technologicznego, który pomoże im skonfigurować odpowiedni model chmury, zabezpieczyć punkty końcowe, zoptymalizować sieć i centrum danych oraz wykorzystać nowe technologie.
Z tego powodu Tameshi, firma specjalizująca się w migracjach do chmury AWS dla dużych przedsiębiorstw i sektora finansowego oraz GFT, pionier transformacji cyfrowej, rozpoczęły współpracę, której celem jest umożliwienie wykorzystania pełnego potencjału biznesowego chmury AWS (Amazon Web Services) w zakresie skalowania biznesu, szybszego dostarczania innowacji i optymalizacji kosztowej.
Firmy oferują kompleksową usługę migracji, która będzie oparta o zrozumienie kontekstu biznesowego klienta – od doradztwa w zakresie najlepszych rozwiązań migracyjnych, aż po ich skuteczne i sprawne wdrożenie.
– Jesteśmy idealnymi partnerami do współpracy, bo wspólnie możemy zaoferować organizacjom kompleksową obsługę migracji end-to-end. Zespół Tameshi to eksperci w zakresie migracji. Modernizacja zmigrowanych usług tak, aby obniżyć koszty i w pełni wykorzystać potencjał chmury, to z kolei domena GFT. Dzięki temu, klienci otrzymują nie tylko zmigrowane, ale również zoptymalizowane pod chmurę rozwiązania, zgodne z filozofią „cloud native”, podsumowuje Tomasz Smoleński, Head of Growth w GFT.
– Tameshi i GFT posiadają doświadczenie i ekspertyzę w pracy z organizacjami z sektorów wysoko regulowanych, zwłaszcza finansowego. Taka synergia pozwala połączyć wszystkie fazy współpracy i od początku przygotować się do spełnienia wymogów regulacyjnych w chmurze – dodaje Maciej Cetler, CEO w Tameshi.
Wśród klientów Tameshi z sektora finansowego znajduje się m.in. Bank Pocztowy. W ramach współpracy eksperci wdrożyli m.in. rozwiązanie continuous compliance, zapewniające zgodność z wymogami regulacyjnymi po migracji do chmury, a także przeprowadzili testy wydajności, aby potwierdzić najwyższy standard usług dla klientów bankowości elektronicznej. Bank Pocztowy jest jednym z pierwszych banków w Polsce, który podjął decyzję o migracji do chmury AWS.
W ramach współpracy Tameshi będzie wspierać klientów w zakresie wszystkich etapów migracji do chmury AWS. Obejmują one fazę assesmentu, w czasie której budowany jest business case, przygotowania organizacji do migracji, jak również samej migracji infrastruktury. GFT wykorzysta z kolei swoje kompetencje w tworzeniu i modernizacji oprogramowania.
*McKinsey & Company „Chmura 2030. Jak wykorzystać potencjał technologii chmurowych i przyspieszyć wzrost w Polsce”.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.