Bayer uruchamia konkurs na polecanie kandydatów do pracy w Digital Hubie
Warszawa, 20 października 2021 – 400 specjalistów IT planuje zatrudnić Bayer do 2022 roku w warszawskim Digital Hubie. Przy ich pozyskiwaniu firma stawia na rekomendacje i uruchamia otwarty konkurs networkingowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy chętni - nie tylko pracownicy firmy. Bayer oferuje wszystkim atrakcyjne warunki finansowe. Inicjatywa wystartowała w październiku i potrwa aż do końca 2022 roku.
Za zakończoną sukcesem rekrutację na stanowisko specjalisty osoba rekomendująca otrzyma 2 500 PLN, wypłacane po pierwszych trzech miesiącach pracy osoby poleconej. Skuteczna rekomendacja osoby na wyższe stanowisko wiąże się z wynagrodzeniem 4 500 PLN. W przypadku trzech poleceń, które zakończą się sukcesem, rekomendujący uzyska 10 000 złotych. Lista dostępnych stanowisk z możliwością przesłania rekomendacji, a także regulamin dostępne są na stronie https://career.bayer.com.pl/pl/
- To konkurs dla tych, którzy zawsze marzyli o zostaniu „head hunterami” bez rezygnowania z obecnej pracy. To nie tylko szansa na polecenie znajomemu stanowiska w świetnej firmie, która dla wielu jest pracodawcą marzeń, ale i otrzymania wynagrodzenia – mówi Łukasz Olejniczak, HR Business Partner Digital Hub - Konkursy networkingowe od lat skutecznie wspierają pozyskiwanie pracowników w firmie Bayer, dlatego postanowiliśmy wykorzystać je w najnowszym projekcie rekrutacyjnym do Digital Hubu. Dzięki tej i innym inicjatywom planujemy do końca roku zatrudnić w tej jednostce 80 pracowników.
Digital Hub, uruchomiony w lipcu br. i zlokalizowany w warszawskim biurze firmy, to najnowsza inwestycja firmy Bayer w Polsce. Centrum koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych do zastosowań globalnych, w pierwszym etapie - dla rolnictwa.
- Zapraszamy specjalistów IT z doświadczeniem programistycznym, zajmujących się analizą danych, sztuczną inteligencją oraz uczeniem maszynowym - mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hubu firmy Bayer – Bayer działa w kluczowych obszarach życia każdego człowieka – zdrowia oraz żywności, dlatego nasza praca rzeczywiście przynosi zmianę dla świata: w myśl wizji „Health for All, Hunger for None”. Stwarzamy szanse pracy przy projektach globalnych – z zespołami IT w Niemczech, USA i innych krajach. Oferujemy możliwości rozwoju w różnych obszarach: rozwiązań dla rolnictwa, zdrowia, wspacia biznesu. Cenimy różnorodność i jesteśmy elastyczni – pracownicy mogą przez większość czasu pracować z dowolnego miejsca w Polsce.
Aby przyciągnąć specjalistów IT, Bayer podejmuje wiele różnorodnych działań. Obok konkursu są to m.in. otwarte spotkania typu Meetups – szansa na poznanie praktyków i specjalistów zaawansowanych technologii cyfrowych. Firma organizuje ponadto wirtualne Hackathony – ich uczestnicy rozwiązują realne wyzwania biznesowe.
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.