Komunikaty PR

Bayer nawiązuje współpracę z Prospera Technologies Inc.

2020-07-10  |  11:40
Do pobrania Bayer ( 0.24 MB )

Bayer nawiązuje współpracę z Prospera Technologies Inc. w celu opracowania zintegrowanych rozwiązań cyfrowych dla producentów warzyw szklarniowych

  • Strategiczna współpraca ma na celu stworzenie rozwiązania, opartego na analizie danych i sztucznej inteligencji
  • Pierwsze wdrożenie zaplanowano w Meksyku w lipcu 2020

 

 

 

 

 

 

 

Monheim, Tel Awiw, 9 lipca 2020 – Bayer, w ramach swojego zobowiązania do wspierania plantatorów - za pośrednictwem rozwiązań cyfrowych - w zrównoważonym zaspokajaniu rosnących globalnych potrzeb, nawiązał strategiczną współpracę z Prospera Technologies Inc., wiodącą firmą specjalizującą się w sztucznej inteligencji, analizie danych i uczeniu maszynowym. Prospera, oferująca rozwiązania dla rynku rolnego, zapewnia transformatywne systemy cyfrowego rolnictwa, przeznaczone dla producentów warzyw szklarniowych na całym świecie, zapewniające dostęp do danych i optymalizujące proces uprawy.

 

Współpraca łączy możliwości firmy Prospera w zakresie sztucznej inteligencji i analizy danych z doświadczeniem firmy Bayer w zakresie produkcji warzyw, ochronie upraw i transformacji cyfrowej, aby zapewnić kompleksową usługę w chmurze. Pomoże to plantatorom zoptymalizować działania, zwiększając podaż owoców i warzyw o wysokiej jakości.

 

“W Bayer wierzymy w siłę współpracy, która pozwala wprowadzać bardziej innowacyjne, cyfrowe rozwiązania. Nasza współpraca z Prospera to pierwszy krok w kierunku rozwiązań wykraczających poza zakres nasion dla plantatorów warzyw szklarniowych. Z niecierpliwością oczekujemy na innowacyjne projekty współpracy z klientami, by wypracować nowe sposoby rozwiązania problemów, z którymi plantatorzy mierzą się każdego dnia” – powiedział Chris Moore, Head of Digital Transformation, Bayer’s Vegetable Seeds.

 

Nowe rozwiązanie pozwoli plantatorom warzyw szklarniowych na podejmowanie bardziej wnikliwych decyzji w optymalnym czasie, co w efekcie pozwoli zapewnić zarówno rentowność działań, jak i zrównoważony charakter ich upraw i operacji. Na przykład korzystanie z platformy wizualizacji i analizy danych firmy Prospera pomoże plantatorom papryki odpowiednio dostosować nawadnianie w zależności od miejsca zlokalizowania uprawy w szklarni, co pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie wody i wesprze zrównoważoną produkcję.

 

Pierwsze wdrożenie i analizy terenowe rozpoczną się w lipcu 2020 w Meksyku – ważnym rynku z punktu widzenia przełomowych innowacji i globalnej produkcji warzyw. Bayer i Prospera będą współpracować z kilkoma kluczowymi klientami w regionie by zapewnić stałe dostosowywanie systemu, planując - w oparciu o potrzeby producentów i zmieniające się preferencje konsumentów - ekspansję globalną w kolejnych latach.

 

“Cieszymy się ze współpracy z firmą Bayer, wiodącym na świecie dostawcą nasion warzyw i rozwiązań w zakresie ochrony roślin. Wierzymy, że współpraca może przynieść ogromne korzyści producentom warzyw szklarniowych” – powiedział Daniel Koppel, CEO i współtwórca Prospera Technologies. “Nasze zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji i narzędzia analizy danych, w połączeniu z wiedzą i danymi z firmy Bayer, mają ogromny potencjał, by zmienić sposób uprawy warzyw i pomóc w zrównoważonym wyżywieniu świata, zapewniając świeżą, wartościową żywność.

 

O firmie Prospera

Prospera Technologies, Inc. dostarcza rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego oraz technologii komputerowych do monitorowania i analizowania wzrostu, rozwoju i kondycji roślin uprawnych. Ostatnio została zaliczona do grona Pionierów Technologii Światowego Forum Ekonomicznego (The World Economic Forum’s Technology Pioneers). Prospera pomaga monitorować wiele zakresów danych, w tym klimatycznych i wizualnych, z pól uprawnych. W przystępnej formie przekazuje je rolnikom za pośrednictwem mobilnych, internetowych rozwiązań. Zespół światowej klasy informatyków, fizyków i agronomów współpracuje z doświadczonymi liderami sektora rolnego, aby odpowiedzieć na ich potrzeby I zrewolucjonizować sposób uprawy żywności. Dalsze informacje: www.prospera.ag.

 

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Dalsze informacje: www.bayer.com

 

Kontakt - Bayer:

Wojciech Krzywicki, +48 734 181 884

wojciech.krzywicki@bayer.com

 

Kontakt - Prospera

Emma Ross, +1 479-381-9170

emma@prospera.ag

           

(2020-0171)

 

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.