BauApp stawia na deweloperów i wdroży dla nich ponad 200 nowych funkcjonalności
W 2021 roku mobilna aplikacja BauApp wprowadziła ponad 160 nowych usprawnień dla swoich klientów, co m.in. przełożyło się na 250% procentowy wzrost skali działalności firmy. I to nie koniec, bo plany BauApp na 2022 rok są równie ambitne. Firma chce skoncentrować swoją działalność operacyjną w 100% na polskim rynku wprowadzając ponad 200 kolejnych rozwiązań oraz stać się liderem cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce.
– Miniony rok był dla nas bardzo pracowity: podpisaliśmy wiele nowych kontraktów, osiągnęliśmy 250 procentowy wzrost skali naszej działalności w Polsce, a nasze oprogramowanie zostało uznane za najlepsze rozwiązanie proptechowe roku na Proptech Festival 2021. To bardzo satysfakcjonujące rezultaty, jednak nie spoczywamy na laurach. Nasze plany na 2022 rok są bardzo ambitne. Chcemy całkowicie skoncentrować naszą działalność operacyjną na polskim rynku kontynuując cyfryzację firm z sektora budowlanego. Przewidujemy czterokrotne powiększenie polskiego zespołu oraz wyjście na pozycję lidera cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce – tłumaczy Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp.
– O sukcesie naszej aplikacji decyduje jej prostota, szybkość wdrożenia i najlepsze wsparcie techniczne. Odpowiadamy na wszystkie potrzeby branży, a nasze rozwiązania są szyte na miarę. W samym tylko 2021 roku zaimplementowaliśmy ponad 160 nowych funkcji, które bezpośrednio wyszły od naszych klientów – powiedział Paweł Smolarek, Dyrektor Techniczny w BauApp.
Dodatkowo w tym roku BauApp wprowadził prostszy sposób rozliczana oparty na opłacie ryczałtowej za projekt. Nie zakłada on żadnych limitów użytkowników co daje olbrzymi komfort w dzieleniu się aplikacją w ramach firmy oraz ze swoimi partnerami przy realizacji projektu. Stała opłata to również prostota w budżetowaniu i przewidywalność kosztów.
– Coraz więcej firm twierdzi, i coraz częściej są to najwięksi gracze z sektora, że nasza aplikacja jest rozwiązaniem, którego potrzebowali. Cieszę się, że dla naszych klientów jesteśmy partnerem w drodze do digitalizacji – dodaje Paweł Smolarek.
Aktualnie BauApp wspólnie z firmą konsultingową współpracującą ze Szkołą Główną Handlową, pod patronatem PropTech HUB, przygotowuje raport sprawdzający zapotrzebowanie technologiczne polskiego przemysłu budowlanego. Celem opracowania jest zbadanie potrzeb polskich deweloperów i firm budowlanych w zakresie cyfryzacji, tak koniecznej dla tego sektora. Wydanie opracowania planowane jest do końca 1 kwartału bieżącego roku.
BauApp służy digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy, w tym na różnych etapach od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Obecnie BauApp na polskim rynku współpracuje z wiodącymi klientami z sektora, a wielu z nich znajduje się w czołówce branży nieruchomości.
Aplikacja BauApp została stworzona, aby optymalizować procesy i ograniczać czas prac administracyjnych firm z branży budowlanej. Rozwiązanie to pozwala pracownikom budowy zmniejszyć ten czas nawet o 20%, dzięki czemu zaledwie w skali jednego tygodnia, przynosi oszczędność równą siedmiu godzin ich pracy. Aplikacja ogranicza także ilość błędów wynikających z pracy na nieaktualnej dokumentacji nawet o 67%, co w efekcie zwiększa efektywność projektu aż o 15%. Aplikacja wykorzystywana jest przez ponad 150 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 strategicznych projektów w regionie.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.