BauApp stawia na deweloperów i wdroży dla nich ponad 200 nowych funkcjonalności
W 2021 roku mobilna aplikacja BauApp wprowadziła ponad 160 nowych usprawnień dla swoich klientów, co m.in. przełożyło się na 250% procentowy wzrost skali działalności firmy. I to nie koniec, bo plany BauApp na 2022 rok są równie ambitne. Firma chce skoncentrować swoją działalność operacyjną w 100% na polskim rynku wprowadzając ponad 200 kolejnych rozwiązań oraz stać się liderem cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce.
– Miniony rok był dla nas bardzo pracowity: podpisaliśmy wiele nowych kontraktów, osiągnęliśmy 250 procentowy wzrost skali naszej działalności w Polsce, a nasze oprogramowanie zostało uznane za najlepsze rozwiązanie proptechowe roku na Proptech Festival 2021. To bardzo satysfakcjonujące rezultaty, jednak nie spoczywamy na laurach. Nasze plany na 2022 rok są bardzo ambitne. Chcemy całkowicie skoncentrować naszą działalność operacyjną na polskim rynku kontynuując cyfryzację firm z sektora budowlanego. Przewidujemy czterokrotne powiększenie polskiego zespołu oraz wyjście na pozycję lidera cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce – tłumaczy Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp.
– O sukcesie naszej aplikacji decyduje jej prostota, szybkość wdrożenia i najlepsze wsparcie techniczne. Odpowiadamy na wszystkie potrzeby branży, a nasze rozwiązania są szyte na miarę. W samym tylko 2021 roku zaimplementowaliśmy ponad 160 nowych funkcji, które bezpośrednio wyszły od naszych klientów – powiedział Paweł Smolarek, Dyrektor Techniczny w BauApp.
Dodatkowo w tym roku BauApp wprowadził prostszy sposób rozliczana oparty na opłacie ryczałtowej za projekt. Nie zakłada on żadnych limitów użytkowników co daje olbrzymi komfort w dzieleniu się aplikacją w ramach firmy oraz ze swoimi partnerami przy realizacji projektu. Stała opłata to również prostota w budżetowaniu i przewidywalność kosztów.
– Coraz więcej firm twierdzi, i coraz częściej są to najwięksi gracze z sektora, że nasza aplikacja jest rozwiązaniem, którego potrzebowali. Cieszę się, że dla naszych klientów jesteśmy partnerem w drodze do digitalizacji – dodaje Paweł Smolarek.
Aktualnie BauApp wspólnie z firmą konsultingową współpracującą ze Szkołą Główną Handlową, pod patronatem PropTech HUB, przygotowuje raport sprawdzający zapotrzebowanie technologiczne polskiego przemysłu budowlanego. Celem opracowania jest zbadanie potrzeb polskich deweloperów i firm budowlanych w zakresie cyfryzacji, tak koniecznej dla tego sektora. Wydanie opracowania planowane jest do końca 1 kwartału bieżącego roku.
BauApp służy digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy, w tym na różnych etapach od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Obecnie BauApp na polskim rynku współpracuje z wiodącymi klientami z sektora, a wielu z nich znajduje się w czołówce branży nieruchomości.
Aplikacja BauApp została stworzona, aby optymalizować procesy i ograniczać czas prac administracyjnych firm z branży budowlanej. Rozwiązanie to pozwala pracownikom budowy zmniejszyć ten czas nawet o 20%, dzięki czemu zaledwie w skali jednego tygodnia, przynosi oszczędność równą siedmiu godzin ich pracy. Aplikacja ogranicza także ilość błędów wynikających z pracy na nieaktualnej dokumentacji nawet o 67%, co w efekcie zwiększa efektywność projektu aż o 15%. Aplikacja wykorzystywana jest przez ponad 150 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 strategicznych projektów w regionie.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.