BauApp stawia na deweloperów i wdroży dla nich ponad 200 nowych funkcjonalności
W 2021 roku mobilna aplikacja BauApp wprowadziła ponad 160 nowych usprawnień dla swoich klientów, co m.in. przełożyło się na 250% procentowy wzrost skali działalności firmy. I to nie koniec, bo plany BauApp na 2022 rok są równie ambitne. Firma chce skoncentrować swoją działalność operacyjną w 100% na polskim rynku wprowadzając ponad 200 kolejnych rozwiązań oraz stać się liderem cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce.
– Miniony rok był dla nas bardzo pracowity: podpisaliśmy wiele nowych kontraktów, osiągnęliśmy 250 procentowy wzrost skali naszej działalności w Polsce, a nasze oprogramowanie zostało uznane za najlepsze rozwiązanie proptechowe roku na Proptech Festival 2021. To bardzo satysfakcjonujące rezultaty, jednak nie spoczywamy na laurach. Nasze plany na 2022 rok są bardzo ambitne. Chcemy całkowicie skoncentrować naszą działalność operacyjną na polskim rynku kontynuując cyfryzację firm z sektora budowlanego. Przewidujemy czterokrotne powiększenie polskiego zespołu oraz wyjście na pozycję lidera cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce – tłumaczy Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp.
– O sukcesie naszej aplikacji decyduje jej prostota, szybkość wdrożenia i najlepsze wsparcie techniczne. Odpowiadamy na wszystkie potrzeby branży, a nasze rozwiązania są szyte na miarę. W samym tylko 2021 roku zaimplementowaliśmy ponad 160 nowych funkcji, które bezpośrednio wyszły od naszych klientów – powiedział Paweł Smolarek, Dyrektor Techniczny w BauApp.
Dodatkowo w tym roku BauApp wprowadził prostszy sposób rozliczana oparty na opłacie ryczałtowej za projekt. Nie zakłada on żadnych limitów użytkowników co daje olbrzymi komfort w dzieleniu się aplikacją w ramach firmy oraz ze swoimi partnerami przy realizacji projektu. Stała opłata to również prostota w budżetowaniu i przewidywalność kosztów.
– Coraz więcej firm twierdzi, i coraz częściej są to najwięksi gracze z sektora, że nasza aplikacja jest rozwiązaniem, którego potrzebowali. Cieszę się, że dla naszych klientów jesteśmy partnerem w drodze do digitalizacji – dodaje Paweł Smolarek.
Aktualnie BauApp wspólnie z firmą konsultingową współpracującą ze Szkołą Główną Handlową, pod patronatem PropTech HUB, przygotowuje raport sprawdzający zapotrzebowanie technologiczne polskiego przemysłu budowlanego. Celem opracowania jest zbadanie potrzeb polskich deweloperów i firm budowlanych w zakresie cyfryzacji, tak koniecznej dla tego sektora. Wydanie opracowania planowane jest do końca 1 kwartału bieżącego roku.
BauApp służy digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy, w tym na różnych etapach od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Obecnie BauApp na polskim rynku współpracuje z wiodącymi klientami z sektora, a wielu z nich znajduje się w czołówce branży nieruchomości.
Aplikacja BauApp została stworzona, aby optymalizować procesy i ograniczać czas prac administracyjnych firm z branży budowlanej. Rozwiązanie to pozwala pracownikom budowy zmniejszyć ten czas nawet o 20%, dzięki czemu zaledwie w skali jednego tygodnia, przynosi oszczędność równą siedmiu godzin ich pracy. Aplikacja ogranicza także ilość błędów wynikających z pracy na nieaktualnej dokumentacji nawet o 67%, co w efekcie zwiększa efektywność projektu aż o 15%. Aplikacja wykorzystywana jest przez ponad 150 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 strategicznych projektów w regionie.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.