Komunikaty PR

Avanade i Bank Millennium rozpoczęły polską edycję programu „Szkoła Innowacji”

2023-06-23  |  15:00

Avanade, wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań w ekosystemie Microsoft, uruchomił program edukacyjny dla liderów biznesu w zakresie strategicznego znaczenia innowacji i ich kluczowej roli w budowaniu konkurencyjności organizacji. Do pierwszej edycji „Szkoły Innowacji” zaproszono Bank Millennium. Program obejmuje trzymiesięczne szkolenie liderów korporacyjnych w zakresie strategicznych zagadnień w biznesie, takich jak nastawienie na rozwój, zrównoważony rozwój, generatywna sztuczna inteligencja oraz budowa ekosystemu innowacji.

Program edukacyjny „Szkoła Innowacji”, obejmujący m.in. platformę do samodzielnego uczenia się (ang. self-training platform) i grywalizację, oferuje swoim uczestnikom dostęp do lokalnych i międzynarodowych grup dyskusyjnych oraz umożliwia dołączenie do zespołu 500 globalnych profesjonalistów, w tym wybitnych naukowców, liderów rynku oraz przedstawicieli sektora MŚP nastawionych na rozwój innowacyjności.

- Innowacje wciąż znajdują się w centrum zainteresowania biznesu i stanowią globalny katalizator zmian. Wspierają firmy w funkcjonowaniu w dzisiejszych niespokojnych realiach rynkowych, umożliwiając ich transformację oraz odbudowę po okresie wyzwań ostatnich lat - mówi Andrea Silvestri, Innovation Lead Avanade ICEG (Włochy, Europa Środkowa oraz Grecja).

Poprzez uruchomienie polskiej edycji programu „Szkoła Innowacji”, Avanade chce zwrócić uwagę przedsiębiorstw w Polsce na biznesowy potencjał innowacji, związany z obszarem zrównoważonego rozwoju, skalowania działalności oraz generowania wzrostu. Przedsięwzięcie łączy przedstawicieli biznesu, środowisk akademickich oraz dostawców technologii w działaniach na rzecz tworzenia potencjału jutra oraz zrównoważonych innowacji.

- Globalny program Avanade to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie firm na innowacje, których wdrożenie prowadzi do realnych korzyści. Inicjatywa oparta na systemie partnerskim ma za zadanie pokazać przedsiębiorstwom, w jaki sposób zwiększać dynamikę działalności, wykorzystując innowacyjne metody pracy oferowane przez technologie Microsoft. Cieszymy się, że wspólnie z naszymi partnerami możemy wspierać kolejnych innowatorów, wykorzystując w elastyczny i interaktywny sposób najnowsze trendy w przemyśle, technologii i życiu społecznym - dodaje Silvestri.

Dzięki wspólnej inicjatywie Avanade i Banku Millennium, przedstawiciele biznesu mogą przekonać się jak potężną siłę stanowi innowacyjność, która nie tylko wspiera organizacje w stawianiu czoła obecnym wyzwaniom rynkowym, ale również umożliwia ich dynamiczny rozwój i wzrost. Program wspiera kulturę innowacji poprzez zachęcanie firm do tworzenia przełomowych rozwiązań, podejmowania ryzyka, nawiązywania współpracy, a także śledzenia bieżących trendów i technologii. To elementy niezbędne dla tych przedstawicieli biznesu, którzy chcą budować swoją przewagę konkurencyjną.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.