AutoMapa bez opłat na smartfonach Huawei opartych o HMS
Użytkownicy smartfonów Huawei opartych o autorski ekosystem marki Huawei Mobile Services (HMS) otrzymują w cenie telefonu nawigację AutoMapa z najdokładniejszymi mapami Polski i bezterminową licencją. Oferta dotyczy smartfonów z flagowych serii Mate i P, konkretnie modeli Mate 30 Pro, P40 Pro, P40, P40 lite i P40 lite E, a także wprowadzonych właśnie do sprzedaży nowych smartfonów z serii Y – niezwykle atrakcyjnych cenowo modeli Y6p i Y5p.
AutoMapa to jedna z najbardziej lubianych nawigacji dostępnych na polskim rynku, z autorskimi, najdokładniejszymi mapami Polski, ochroną danych użytkowników oraz komunikatorem AutoCB.
Aby skorzystać z bezterminowej, bezpłatnej oferty dedykowanej wskazanym modelom smartfonów Huawei, wystarczy pobrać aplikację AutoMapa ze sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
- Ta oferta jest doskonałym przykładem owocnej współpracy z polskimi twórcami aplikacji. Razem z AutoMapą udało nam się stworzyć wyjątkową propozycję dla użytkowników nowych smartfonów Huawei – dożywotnią, nielimitowaną i przede wszystkim bezpłatną możliwość korzystania z map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Zaspokajanie potrzeb naszych klientów poprzez konkretne, konsumenckie korzyści to kierunek dalszego rozwoju oferty w AppGallery – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
Aplikacja AutoMapa jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że użytkownicy smartfonów i tabletów opartych na HMS mogą w pełni korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych przez aplikację.
- Cieszymy się, że AutoMapa stała się ważną częścią ekosystemu aplikacji dostarczanego w nowych smartfonach opartych o HMS. Dzięki współpracy AutoMapa i Huawei, użytkownicy dostaną dostęp do najbardziej aktualnych map i nawigacji, która ich poprowadzi najszybszą trasą do celu, a aktualne informacje drogowe uzupełni AutoCB – głosowy komunikator do rozmów z innymi kierowcami – mówi Rafał Mikołajczak, Prezes Zarządu AutoMapa.
Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.
HSM (Huawei Mobile Services) to autorskie rozwiązanie Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, który składa się z Mobilnej Chmury, Motywów, Przeglądarki, Asystenta czy sklepu Huawei AppGallery.
AutoMapa jest wiodącym polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań w obszarze map cyfrowych, nawigacji i technologii telematycznych. Pod marką AutoMapa oferuje nawigację w segmencie premium mającą niemal 1,5 mln użytkowników. Jest operatorem Targeo.pl – największego polskiego serwisu mapowego, z którego korzysta ponad 5 mln użytkowników miesięcznie. Dostarcza AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną jako cyfrowe CB-radio do komunikacji głosowej między kierowcami albo jako walkie-talkie – do rozmów za znajomymi. Produkty AutoMapa wyróżniają się precyzyjnymi, aktualnymi mapami i dostępnością w warunkach ograniczonej łączności, także offline. Wszystkie produkty mapowe i nawigacyjne łączy MapCloud – chmura usług mapowo-nawigacyjnych. Wysoką jakość rozwiązań AutoMapa doceniły m.in. służby ratujące życie – Straż Pożarna, Ratownictwo Medyczne, dyspozytorzy numeru 112 i piloci Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. Jako dostawca usług dla firm kurierskich – AutoMapa uczestniczy w procesie dostarczania ponad 50% przesyłek na terenie Polski.
[automapa.pl
biz.automapa.pl
targeo.pl]

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.