ASCENSIA: SYSTEM CIĄGŁEGO MONITOROWANIA GLUKOZY NOWEJ GENERACJI EVERSENSE E3
ASCENSIA DIABETES CARE WPROWADZA NA RYNEK SYSTEM CIĄGŁEGO MONITOROWANIA GLUKOZY NOWEJ GENERACJI EVERSENSE E3
Warszawa, 2 września 2022 – Ascensia Diabetes Care, globalna firma wspierająca osoby chore na cukrzycę, producent wiodących na rynku glukometrów z rodziny CONTOUR® oraz wyłączny globalny dystrybutor systemu ciągłego monitorowania glukozy Eversense® firmy Senseonics, wprowadza w Polsce system nowej generacji CGM Eversense® E3. Dzięki temu rozwiązaniu osoby chorujące na cukrzycę mogą doświadczyć unikalnych funkcji systemu Eversense E3, który został opracowany przez Senseonics Holdings, Inc. i uzyskał zatwierdzenie znaku CE w czerwcu 2022 roku (NYSE American: SENS).
Eversense E3 to w pełni implantowany, długoterminowy system CGM, zaprojektowany w oparciu o zestaw korzyści, jakich polscy użytkownicy doświadczyli dzięki obecnie dostępnemu systemowi CGM Eversense® XL. Podobnie jak aktualna wersja, jest to system nowej generacji oferujący szczególną dokładność i trwałość sensora przez okres do 6 miesięcy użytkowania. Inne istotne udoskonalenia to zmniejszona częstość kalibracji, większa wytrzymałość sensora i możliwość podejmowania decyzji terapeutycznych - takich jak na przykład podawanie insuliny bez konieczności potwierdzania poziomu glukozy we krwi pomiarem z opuszki palca. Osoby chorujące na cukrzycę i lekarze, zainteresowani nowym systemem, mogą odwiedzić stronę: https://www.diabetes.ascensia.pl/eversense-e3 lub skontaktować się z działem obsługi klienta CGM pod numerem 22 372 72 20, wew. 4 w godzinach od 9.00-17.00.
Torstein Myhre, szef regionu UE w Ascensia Diabetes Care, powiedział: "Cieszymy się, że możemy zaproponować Eversense E3 osobom chorującym na cukrzycę w Polsce. Jako długoterminowy system CGM, Eversense E3 daje osobom chorym na cukrzycę swobodę, której nie oferują inne systemy CGM. To istotna zmiana jakościowa dla pacjentów chorujących na cukrzycę - z unikalnymi funkcjami zapewniającymi wyjątkową dokładność, wygodę i elastyczność. "
Dostępny już w Polsce system CGM Eversense E3 zapewnia osobom z cukrzycą:
- Długoterminowy CGM, z 6-miesięcznym okresem użytkowania sensora i dwiema krótkimi wizytami w placówkach implatacyjnych w ciągu roku (implantacja oraz usuwanie sensora)
- Wyjątkowa dokładność, wykazana w badaniu PROMISE[1] w czasie noszenia sensora – MARD 8,5 %
- Możliwość podejmowania decyzji terapeutycznych dotyczących dawkowania insuliny bez konieczności potwierdzania poziomu glukozy we krwi pomiarem z opuszki palca
- Mniejsza liczba kalibracji: po 21. dniu użytkowania wymagana jest zwykle jedna kalibracja dziennie
- Implantowany sensor wraz ze zdejmowalnym inteligentnym transmiterem*, który zapewnia dyskretne alarmy wibracyjne odczuwalne na skórze i przesyła dane do aplikacji mobilnej
- Innowacyjna modyfikacja produktu, zwiększająca 6-miesięczną wytrzymałość sensora
Więcej o systemie CGM Eversense E3 na stronie https://www.diabetes.ascensia.pl/eversense-e3
Informacje o Eversense
System ciągłego monitorowania stężenia glukozy (CGM) Eversense® E3 jest przeznaczony do ciągłego pomiaru glukozy przez 6 miesięcy u osób chorych na cukrzycę, które ukończyły 18 lat. System jest zarejestrowany do podejmowania decyzji terapeutycznych. Pomiary stężenia glukozy we krwi z opuszki palca nadal są wymagane na potrzeby kalibracji, zwykle raz dziennie po 21. dniu stosowania, a także gdy objawy u pacjenta nie zgadzają się z informacjami podawanymi przez system CGM lub gdy pacjent przyjmuje leki z grupy tetracyklin. Zabiegi implantowania i usuwania sensora wykonuje lekarz. System CGM Eversense E3 jest wyrobem wydawanym z przepisu lekarza; aby uzyskać więcej informacji, pacjent powinien zwrócić się do personelu medycznego.
Dodatkowe informacje dotyczące bezpieczeństwa można znaleźć na stronie https://global.eversensediabetes.com/safety-info
O firmie Senseonics
Senseonics Holdings, Inc. jest firmą z branży technologii medycznych skoncentrowaną na rozwoju i tworzeniu produktów do monitorowania poziomu glukozy, zaprojektowanych w celu zmiany życia osób chorujących na cukrzycę dzięki zróżnicowanej, długoterminowej technologii zarządzania glukozą za pomocą systemów implantowanych. Systemy CGM firmy Senseonics, Eversense®, Eversense® XL i Eversense® E3, zawierają niewielki sensor implantowany pod skórę w górnej części ramienia, który komunikuje się z inteligentnym transmiterem noszonym nad sensorem. Dane o stężeniu glukozy są automatycznie przesyłane co 5 minut do aplikacji mobilnej na smartfonie użytkownika.
O firmie Ascensia Diabetes Care
Ascensia Diabetes Care jest globalną firmą wspierającą osoby chore na cukrzycę. Naszą misją jest oferowanie innowacyjnych rozwiązań, które pomagają w codziennym życiu z cukrzycą i podnoszą jego jakość.
Jesteśmy producentem wiodących na rynku glukometrów z rodziny CONTOUR® oraz wyłącznym globalnym dystrybutorem systemu ciągłego monitorowania glukozy Eversense® firmy Senseonics. Rozwiązania te łączą zaawansowaną technologię z łatwością użytkowania, aby pomóc pacjentom w leczeniu cukrzycy i wnieść pozytywną zmianę w ich życie. Jako zaufany partner tej społeczności ściśle współpracujemy z personelem medycznym i innymi partnerami, aby zagwarantować, że nasze produkty spełniają najwyższe standardy dokładności, precyzji i niezawodności, a nasza działalność jest prowadzona w sposób rzetelny i zgodny z prawem.
Ascensia jest członkiem Grupy PHC. Firma powstała w 2016 roku w drodze sprzedaży Bayer Diabetes Care na rzecz PHC Holdings (dawniej Panasonic Healthcare). Produkty firmy Ascensia są sprzedawane w ponad 125 krajach. Ascensia zatrudnia około 1500 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową Ascensia Diabetes Care pod adresem: https://www.diabetes.ascensia.pl
©2022 Ascensia Diabetes Care Holdings AG. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ascensia, logo Ascensia Diabetes Care i Contour są znakami towarowymi i/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi ascensia Diabetes Care Holdings AG.
W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:
Aleksandra Stasiak, Omega Communication
Tel. 602 115 401, email: astasiak@communication.pl
* Po zdjęciu transmitera nie są generowane żadne dane dotyczące glukozy
1 Garg S. i wsp. Ocena dokładności i bezpieczeństwa następnej generacji do 180-dniowego długoterminowego wszczepialnego systemu ciągłego monitorowania glikemii Eversense: badanie PROMISE. Diabetes Technology & Therapeutics 2021; 24(2): 1-9.DOI: 10.1089/dia.2021.0182

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.