APS wprowadza na rynek baterie itson odpowiadające potrzebom młodych konsumentów
15 lutego 2024, Warszawa
Firma Advanced Power Solutions (APS) wprowadza na rynek baterie itson, skierowane do młodszej grupy klientów i wpisujące się w przemiany zachodzące w branży mobilnych rozwiązań energetycznych. Oferta marki itson, koncentrującej się na lokalnej produkcji i energii odnawialnej, to propozycja dla osób dbających o środowisko.
Baterie są nieodłącznym elementem codziennego życia, problemem może być znalezienie takich, które byłyby mniej szkodliwe dla środowiska. Na tę potrzebę odpowiadają baterie itson: „Od codziennych zastosowań domowych po urządzenia mobilne, takie jak latarki, słuchawki i aparaty fotograficzne – baterie mogą teraz pomagać nam prowadzić bardziej zrównoważony styl życia”, mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, dyrektor ds. marketingu w APS.
Świadomy wybór
itson działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, stąd baterie alkaliczne i baterie do aparatów słuchowych marki są wytwarzane na terenie Unii Europejskiej. Zaangażowanie marki w lokalną produkcję znacznie skraca łańcuch dostaw, przyczyniając się do zmniejszenia śladu węglowego.
„To dla naszej branży ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Utrzymując produkcję i dystrybucję w UE, skracamy nasz łańcuch dostaw, co skutkuje nawet trzykrotnie mniejszą emisją CO2 niż w przypadku transkontynentalnych łańcuchów dostaw*”, mówi Sebastian Schulte, manager ds. zrównoważonego rozwoju w APS.
Marka kładzie również nacisk na wykorzystanie energii odnawialnej w produkcji baterii. Baterie alkaliczne itson są produkowane w 100% przy użyciu odnawialnej energii słonecznej i wiatrowej. Dodatkowo, akumulatory itson są wstępnie ładowane przy pomocy energii słonecznej.
Ułatwienie wyboru
Marka kieruje się zasadą prostoty. itson oferuje przemyślany i odchudzony asortyment baterii alkalicznych, akumulatorków i baterii specjalistycznych, oferując dwie opcje do wyboru: baterie do urządzeń o niskim i średnim poborze mocy oraz baterie do urządzeń o wysokim poborze energii. Kładzie przy tym nacisk na funkcjonalność, a nie na niepotrzebną złożoność. Na opakowaniach obu rodzajów produktów w prosty sposób opisane są praktyczne wskazówki użycia, aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji.
Żywa kolorystyka i zrównoważony styl życia
itson wyróżnia się na tle innych marek oferujących mobilne rozwiązania energetyczne nie tylko działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, lecz także żywymi kolorami szaty graficznej i dynamicznymi kreacjami. „Nasi główni odbiorcy, przede wszystkim młodzi mieszkańcy miast, zainspirowali markę do zastosowania odważnego stylu komunikacji, odpowiadającego ich pozytywnemu i otwartemu nastawieniu do świata i innych ludzi”, wyjaśnia Błaszczyk-Janicka.
Ten ton marki odzwierciedla przekonanie itson, że zrównoważony rozwój i pozytywne emocje mogą iść ze sobą w parze. W ten sposób stara się ona inspirować nie tylko konsumentów, ale też wszystkie podmioty w branży. „W naszym poczuciu rynek baterii nie zmienił się zbytnio w ostatnich dziesięcioleciach. Liczymy, że nasze działania staną się dla branży inspiracją do tworzenia innowacji przyczyniających się do zrównoważonego rozwoju. Mamy ambicję, aby marka itson stała się częścią życia i stylu młodych pozytywnych, aktywnych i dbających o planetę ludzi”. Marka itson ma jasną wizję dotyczącą zachęcania do pozytywnych zmian oraz wykazuje determinację, by odmienić oblicze branży mobilnych rozwiązań energetycznych.
Poznaj całą gamę baterii itson.
Lub znajdź profil itson na Instagramie lub Facebooku.
* Na podstawie średniej emisji CO2 z transportu związanego z produkcją w UE w porównaniu z produkcją w Chinach.
O APS NV
Advanced Power Solutions (APS, dawniej Panasonic Energy Europe) należy do wiodących dostawców najwyższej jakości baterii konsumenckich, z zakładem produkcyjnym zlokalizowanym w Gnieźnie, centrum usług wspólnych w Warszawie i siedzibą główną w Brukseli (Belgia). Naszą misją jest dostarczanie łatwych w użyciu, bezpiecznych i zrównoważonych mobilnych rozwiązań energetycznych. Nasze kluczowe produkty obejmują baterie alkaliczne, baterie cynkowo-węglowe, a także baterie Ni-MH i baterie specjalistyczne. Zajmujemy się dystrybucją baterii konsumenckich różnych marek: Panasonic, Panasonic eneloop, Blaupunkt i itson. Dzięki ogólnoeuropejskiej sieci sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach w Europie i innych regionach. Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj na stronę: ap.solutions.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.