Aplikacja Rossmann w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services
Rossmann PL, aplikacja największej sieci drogeryjnej w Polsce, została w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS, w tym najnowszego smartfona Huawei P smart 2021, mogą pobierać aplikację z Huawei AppGallery i w pełni korzystać ze wszystkich oferowanych przez nią funkcjonalności.
Aplikacja Rossmann dołączyła do autorskiego sklepu z aplikacjami AppGallery w zeszłym roku i do tej pory była dostępna dla starszych urządzeń marki opartych o GMS.
Pełna integracja z HMS oznacza, że użytkownicy najnowszych modeli smartfonów z serii P40, z serii Y, Mate 30 Pro, Mate Xs oraz P smart 2021, a także tabletów – MatePad Pro, MatePad i MatePad T8, mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje aplikacja Rossmann.
- Aplikacja Rossmann jest jedną z tych aplikacji, które najczęściej pojawiały się na liście życzeń naszych użytkowników. Bardzo się cieszymy, że jest już dostępna dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei, przede wszystkim tych opartych o Huawei Mobile Services. Stale rosnąca liczba zintegrowanych aplikacji, a także nieustanny rozwój całego ekosystemu Huawei, zapewniają użytkownikom najlepsze wrażenia z korzystania z naszych urządzeń – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
- Podobnie jak firma Huawei, my także chcemy dostarczać rozwiązania, które zapewniają pozytywne wrażenia i są wygodne. Dlatego cieszymy się, że najnowsza, dopracowana wersja naszej aplikacji mobilnej jest już dostępna w AppGallery. Użytkownicy będą mogli korzystać z Listy+, aby planować zakupy w naszych drogeriach. A pomoże im w tym np. funkcja „Sprawdź, czy Ci się nie kończy?” – mówi Bogdan Maksymiec, Dyrektor Marketingu Rossmann Polska.
W autorskim sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery obecnie znajduje się już 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Drogerie Rossmann w Polsce
Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w naszych drogeriach robi ponad 820 tys. Polaków. Pierwszy sklep z naszym logo powstał w 1993 r. w Łodzi. 22 lata później świętowaliśmy otwarcie 1000-nej drogerii w warszawskich Złotych Trasach. Dziś nasza firma to ponad 1450 sklepów i 19 tys. pracowników. Kierujemy się zasadą: jak największy wybór artykułów w rozsądnych cenach. Oferujemy naszym Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. By zakupy były jeszcze prostsze, od lutego 2015 r. uruchomiliśmy sklep internetowy. Logując się na stronie www.rossmann.pl można zamawiać ulubione produkty o dowolnej porze, bez potrzeby ruszania się z domu. Stworzyliśmy również aplikację Rossmann PL, która umożliwia wstąpienie do Klubu Rossmann. Tam na klientów czekają rabaty, a także oferty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.