Aplikacja iTaxi zintegrowana z HMS dołącza do Huawei AppGallery
iTaxi, aplikacja do zamawiania taksówek, dołączyła do Huawei AppGallery i jest dostępna dla użytkowników najnowszych smartfonów Huawei opartych o Huawei Mobile Services, autorski ekosystem marki. Jest to możliwe dzięki pełnej integracji aplikacji iTaxi z HMS.
Integracja z HMS oznacza, że aplikację iTaxi można pobrać z Huawei AppGallery na najnowsze smartfony z portfolio marki – Huawei Mate 30 Pro, smartfony z serii P40, nowe telefony z serii Y – Y5p i Y6p oraz innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad T8. Dostępna jest także w AppGallery na starszych modelach urządzeń opartych o Google Mobile Services.
– Pozyskanie aplikacji iTaxi do AppGallery, także dla smartfonów z HMS, to kolejny dowód na to, że nasz ekosystem rośnie w siłę. Konsekwentnie realizujemy daną naszym użytkownikom obietnicę, że znajdą w AppGallery szeroką paletę aplikacji ułatwiających im codzienne życie, w tym bardzo ważną grupę aplikacji transportowych. Dostępność aplikacji iTaxi na pewno ucieszy użytkowników naszych najnowszych smartfonów z serii P40 i nowych modeli serii Y - mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
– Udostępniliśmy aplikację iTaxi w Huawei AppGallery, ponieważ jako platforma do zamawiania przejazdów, chcemy być dostępni dla wszystkich, którzy chcą bezpiecznie i wygodnie poruszać się na terenie całej Polski. Jak wiemy, w chwili obecnej zapewnienie jak największego bezpieczeństwa podróży zarówno w mieście, jak i na trasach międzymiastowych, jest kluczowe – a my to z powodzeniem realizujemy od początku epidemii. Dołączenie do AppGallery było również jednym z elementów strategii rozwoju firmy, zakładającej stanie się liderem usług związanych z podróżowaniem. Wierzę, że wychodząc naprzeciw użytkownikom najnowszych modeli telefonów Huawei, w znaczący sposób ułatwimy im podróżowanie – mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
iTaxi to aplikacja do zamawiania taksówek, która zintegrowała się z Huawei Mobile Services i jest dostępna w Huawei AppGallery. W sklepie z aplikacjami Huawei w tej chwili znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą też takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
iTaxi to polska platforma technologiczna łącząca taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, która działa na rynku od ponad 7 lat obejmując swoim zasięgiem największe miasta w Polsce. Firma kieruje ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych, zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Marketer Roku, Laur Konsumenta, Dobry Wzór czy certyfikat Rzetelna Firma. Została też dostrzeżona w konkursie branżowym – Mobile Trends Awards 2018 oraz znalazła się na liście „Top Polish startups to follow in 2020”, przygotowanej przez portal Sifted, należący do Financial Times.
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Huawei Consumer Business Group jest jedną z trzech grup biznesowych Huawei i odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.