Komunikaty PR

5 tygodni promocji na 5. urodziny Uber Eats w Polsce

2022-02-23  |  16:40

5 lat, ponad 100 miast oraz przeszło 6000 restauracji, z których można zamawiać posiłki. Z okazji swoich urodzin Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników wiele promocji. Do końca tego tygodnia można skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji - a kolejne będą ogłaszane wkrótce! Aplikacja zabiera także użytkownika w sentymentalną podróż w przeszłość, pozwalając przejrzeć historię swoich zamówień i ciekawe statystyki.

Przeżyjmy to jeszcze raz

Uber Eats wystartował w Warszawie w lutym 2017 roku, ze 150 partnerami restauracyjnymi w ofercie. W kolejnych latach zwiększała się zarówno liczba miast, jak i lokali współpracujących z platformą. Po 5 latach, z usług Uber Eats można skorzystać w ponad 100 lokalizacjach w Polsce oraz zamawiać swoje ulubione potrawy z przeszło 6000 lokali. Gdybyśmy chcieli spróbować codziennie zamawiać z innej restauracji w kraju, potrzebowalibyśmy kolejnych 5 lat na sprawdzenie wszystkich. 

Z okazji swojego jubileuszu Uber Eats przygotował dla użytkowników podsumowanie historii ich zamówień. Dzięki niemu można nie tylko przypomnieć sobie, jakie było pierwsze złożone zamówienie, ale także ile zaoszczędziliśmy czasu na gotowaniu, skąd zamawialiśmy najczęściej i jaką kategorię jedzenia lubimy najbardziej. 

40% zniżki do końca tygodnia

W ramach podziękowania za wspólne chwile Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników specjalną promocję. Do końca tego tygodnia mogą oni skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji. Aby z niej skorzystać, należy wpisać w zakładce „Promocje” kod promocyjny URODZINY5. Maksymalna wartość zniżki wynosi 20 zł na każde zamówienie. 

Użytkownicy, którzy do tej pory nie korzystali z aplikacji, mogą ją zainstalować na swoim smartfonie. Dla telefonów z systemem operacyjnym Android aplikacja dostępna jest w Google Play, z kolei posiadacze smartfonów Apple z systemem iOS pobiorą ją ze sklepu App Store. 

Promocje urodzinowe dla użytkowników będą dostępne przez najbliższych 5 tygodni. Co tydzień ogłaszana będzie kolejna odsłona wspólnego świętowania. 

*Regulamin:

Promocja obowiązuje do 27 lutego 2022 r. i obejmuje nielimitowaną liczbę zamówień z wybranych restauracji dostępnych na platformie Uber Eats w tym czasie. Opłata za dostawę oraz pozostałe opłaty wciąż obowiązują. Maksymalna wartość zniżki na każde zamówienie wynosi 20 zł. Promocja nie łączy się z innymi ofertami opartymi na kodzie promocyjnym. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.