Komunikaty PR

5 tygodni promocji na 5. urodziny Uber Eats w Polsce

2022-02-23  |  16:40

5 lat, ponad 100 miast oraz przeszło 6000 restauracji, z których można zamawiać posiłki. Z okazji swoich urodzin Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników wiele promocji. Do końca tego tygodnia można skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji - a kolejne będą ogłaszane wkrótce! Aplikacja zabiera także użytkownika w sentymentalną podróż w przeszłość, pozwalając przejrzeć historię swoich zamówień i ciekawe statystyki.

Przeżyjmy to jeszcze raz

Uber Eats wystartował w Warszawie w lutym 2017 roku, ze 150 partnerami restauracyjnymi w ofercie. W kolejnych latach zwiększała się zarówno liczba miast, jak i lokali współpracujących z platformą. Po 5 latach, z usług Uber Eats można skorzystać w ponad 100 lokalizacjach w Polsce oraz zamawiać swoje ulubione potrawy z przeszło 6000 lokali. Gdybyśmy chcieli spróbować codziennie zamawiać z innej restauracji w kraju, potrzebowalibyśmy kolejnych 5 lat na sprawdzenie wszystkich. 

Z okazji swojego jubileuszu Uber Eats przygotował dla użytkowników podsumowanie historii ich zamówień. Dzięki niemu można nie tylko przypomnieć sobie, jakie było pierwsze złożone zamówienie, ale także ile zaoszczędziliśmy czasu na gotowaniu, skąd zamawialiśmy najczęściej i jaką kategorię jedzenia lubimy najbardziej. 

40% zniżki do końca tygodnia

W ramach podziękowania za wspólne chwile Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników specjalną promocję. Do końca tego tygodnia mogą oni skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji. Aby z niej skorzystać, należy wpisać w zakładce „Promocje” kod promocyjny URODZINY5. Maksymalna wartość zniżki wynosi 20 zł na każde zamówienie. 

Użytkownicy, którzy do tej pory nie korzystali z aplikacji, mogą ją zainstalować na swoim smartfonie. Dla telefonów z systemem operacyjnym Android aplikacja dostępna jest w Google Play, z kolei posiadacze smartfonów Apple z systemem iOS pobiorą ją ze sklepu App Store. 

Promocje urodzinowe dla użytkowników będą dostępne przez najbliższych 5 tygodni. Co tydzień ogłaszana będzie kolejna odsłona wspólnego świętowania. 

*Regulamin:

Promocja obowiązuje do 27 lutego 2022 r. i obejmuje nielimitowaną liczbę zamówień z wybranych restauracji dostępnych na platformie Uber Eats w tym czasie. Opłata za dostawę oraz pozostałe opłaty wciąż obowiązują. Maksymalna wartość zniżki na każde zamówienie wynosi 20 zł. Promocja nie łączy się z innymi ofertami opartymi na kodzie promocyjnym. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.