Komunikaty PR

5 tygodni promocji na 5. urodziny Uber Eats w Polsce

2022-02-23  |  16:40

5 lat, ponad 100 miast oraz przeszło 6000 restauracji, z których można zamawiać posiłki. Z okazji swoich urodzin Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników wiele promocji. Do końca tego tygodnia można skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji - a kolejne będą ogłaszane wkrótce! Aplikacja zabiera także użytkownika w sentymentalną podróż w przeszłość, pozwalając przejrzeć historię swoich zamówień i ciekawe statystyki.

Przeżyjmy to jeszcze raz

Uber Eats wystartował w Warszawie w lutym 2017 roku, ze 150 partnerami restauracyjnymi w ofercie. W kolejnych latach zwiększała się zarówno liczba miast, jak i lokali współpracujących z platformą. Po 5 latach, z usług Uber Eats można skorzystać w ponad 100 lokalizacjach w Polsce oraz zamawiać swoje ulubione potrawy z przeszło 6000 lokali. Gdybyśmy chcieli spróbować codziennie zamawiać z innej restauracji w kraju, potrzebowalibyśmy kolejnych 5 lat na sprawdzenie wszystkich. 

Z okazji swojego jubileuszu Uber Eats przygotował dla użytkowników podsumowanie historii ich zamówień. Dzięki niemu można nie tylko przypomnieć sobie, jakie było pierwsze złożone zamówienie, ale także ile zaoszczędziliśmy czasu na gotowaniu, skąd zamawialiśmy najczęściej i jaką kategorię jedzenia lubimy najbardziej. 

40% zniżki do końca tygodnia

W ramach podziękowania za wspólne chwile Uber Eats przygotował dla swoich użytkowników specjalną promocję. Do końca tego tygodnia mogą oni skorzystać z 40% zniżki na całe menu z wybranych restauracji. Aby z niej skorzystać, należy wpisać w zakładce „Promocje” kod promocyjny URODZINY5. Maksymalna wartość zniżki wynosi 20 zł na każde zamówienie. 

Użytkownicy, którzy do tej pory nie korzystali z aplikacji, mogą ją zainstalować na swoim smartfonie. Dla telefonów z systemem operacyjnym Android aplikacja dostępna jest w Google Play, z kolei posiadacze smartfonów Apple z systemem iOS pobiorą ją ze sklepu App Store. 

Promocje urodzinowe dla użytkowników będą dostępne przez najbliższych 5 tygodni. Co tydzień ogłaszana będzie kolejna odsłona wspólnego świętowania. 

*Regulamin:

Promocja obowiązuje do 27 lutego 2022 r. i obejmuje nielimitowaną liczbę zamówień z wybranych restauracji dostępnych na platformie Uber Eats w tym czasie. Opłata za dostawę oraz pozostałe opłaty wciąż obowiązują. Maksymalna wartość zniżki na każde zamówienie wynosi 20 zł. Promocja nie łączy się z innymi ofertami opartymi na kodzie promocyjnym. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.