5 inteligentnych funkcji FreeBuds Studio,z których będziesz korzystać codziennie
Huawei wprowadza na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Studio, pierwsze nauszne słuchawki marki, których inteligentne funkcje sprawią, że codzienna praca stanie się łatwiejsza, a relaks możliwy w niemal każdych warunkach.
Słuchawki FreeBuds Studio były jedną z nowości (obok wyróżnionego przez DxO Mark smartfona Mate 40 Pro) zaprezentowanych przez Richarda Yu – dyrektora zarządzającego w Huawei CBG Huawei podczas globalnej premiery flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.
Pierwsze słuchawki nauszne od Huawei są nie tylko otwarciem marki na nową sferę produktów, ale przede wszystkim gwarantują jakość i komfort, który będzie odczuwalny na co dzień.
1. Bezkompromisowa jakość dźwięku
Freebuds Studio zapewniają najwyższej jakości transmisję dźwięku nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Najnowsze słuchawki Huawei skutecznie ograniczają słyszalność dźwięków zewnętrznych nawet do 40 dB za pomocą zastowanej w nich wiodącej na rynku technologii aktywnej redukcji szumów (ANC) oraz innowacyjnej struktury izolacji akustycznej „TAT”. Słuchawki identyfikują rodzaj szumów otoczenia, po czym inteligetnie dostosowują tryb pracy do panujących dookoła warunków.
2. Rozmowy bez zakłóceń
Zastosowane w urządzeniu rozwiązania pozwalają także na prowadzenie rozmów telefonicznych czy połączeń wideo w każdych warunkach. Sześciomikrofonowy system redukcji szumów podczas połączeń pozwala wychwytywać głos kierunkowo i skutecznie skupiać słowa, maksymalnie wyciszając przeszkadzające w odbiorze dźwięki z otoczenia.
Ponadto, dzięki wbudowanej w Huawei Freebuds Studio podwójnej antenie, która pozwala na 360-stopniowy odbiór sygnału – korzystanie z urządzenia jest możliwe nawet w miejscach o silnych zakłóceniach sygnału (takich jak lotniska).Urządzenie automatycznie przełącza się na antenę z silniejszym sygnałem pozwalając na komfortową pracę, czy nieprzerwane korzystanie z rozrywki.
3. Wielozadaniowość
Dodatkowo słuchawki obsługują tryb „świadomość”, który pozwala użytkownikowi prowadzić rozmowy z innymi bez konieczności zdejmowania słuchawek. Po jego włączeniu słuchawki kontynuują działanie (odtwarzanie muzyki, odbiór podcastu, webinaru etc.) jednocześnie przepuszczając głosy z otoczenia. W taki sposób użytkownik może jednocześnie funkcjonować w świecie wirtualnym (z którym łączą go FreeBuds Studio) i kontrolować to, co dzieje się w najbliższym otoczeniu.
4. Podwójne połączenie
Jeszcze jednym atutem podnoszącym funkcjonalność najnowszych słuchawek Huawei jest możliwość połączenia z dwoma urządzeniami jednocześnie. Dzięki temu użytkownik może na stałe sparować słuchawki np. z komputerem i telefonem – urządzenie będzie towarzyszyć mu, niezależnie od charakteru zadań i wykorzystywanego wdanej chwili urządzenia – w pracy i podczas korzystania z rozrywki. To rozwiązanie, które zapewnia nie tylko komfort użytkowania, ale pomaga także oszczędzać czas.
Słuchawki FreeBuds Studio bez problemu łączą się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
5. Wysoka wydajność i długi czas pracy
Długi czas pracy baterii sprawia, że urządzenie jest idealnym rozwiązaniem do dłuższego korzystania, nawet podczas wyjazdów czy podróży.
W pełni naładowanie słuchawki pozwalają na nieprzerwane odtwarzanie muzyki, z użyciem ANC do 20 godzin lub do 24 godzin przy wyłączonym ANC. Co ważne, już 10 minut ładowania pozwala na dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub nawet 8 godzin – bez ANC. W natłoku codziennych spraw nie trzeba się więc martwić o odpowiednie przygotowanie sprzętu – FreeBuds Studio już w kilka minut będą gotowe, by towarzyszyć w pracy czy rozrywce przez cały dzień.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.