5 inteligentnych funkcji FreeBuds Studio,z których będziesz korzystać codziennie
Huawei wprowadza na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds Studio, pierwsze nauszne słuchawki marki, których inteligentne funkcje sprawią, że codzienna praca stanie się łatwiejsza, a relaks możliwy w niemal każdych warunkach.
Słuchawki FreeBuds Studio były jedną z nowości (obok wyróżnionego przez DxO Mark smartfona Mate 40 Pro) zaprezentowanych przez Richarda Yu – dyrektora zarządzającego w Huawei CBG Huawei podczas globalnej premiery flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.
Pierwsze słuchawki nauszne od Huawei są nie tylko otwarciem marki na nową sferę produktów, ale przede wszystkim gwarantują jakość i komfort, który będzie odczuwalny na co dzień.
1. Bezkompromisowa jakość dźwięku
Freebuds Studio zapewniają najwyższej jakości transmisję dźwięku nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Najnowsze słuchawki Huawei skutecznie ograniczają słyszalność dźwięków zewnętrznych nawet do 40 dB za pomocą zastowanej w nich wiodącej na rynku technologii aktywnej redukcji szumów (ANC) oraz innowacyjnej struktury izolacji akustycznej „TAT”. Słuchawki identyfikują rodzaj szumów otoczenia, po czym inteligetnie dostosowują tryb pracy do panujących dookoła warunków.
2. Rozmowy bez zakłóceń
Zastosowane w urządzeniu rozwiązania pozwalają także na prowadzenie rozmów telefonicznych czy połączeń wideo w każdych warunkach. Sześciomikrofonowy system redukcji szumów podczas połączeń pozwala wychwytywać głos kierunkowo i skutecznie skupiać słowa, maksymalnie wyciszając przeszkadzające w odbiorze dźwięki z otoczenia.
Ponadto, dzięki wbudowanej w Huawei Freebuds Studio podwójnej antenie, która pozwala na 360-stopniowy odbiór sygnału – korzystanie z urządzenia jest możliwe nawet w miejscach o silnych zakłóceniach sygnału (takich jak lotniska).Urządzenie automatycznie przełącza się na antenę z silniejszym sygnałem pozwalając na komfortową pracę, czy nieprzerwane korzystanie z rozrywki.
3. Wielozadaniowość
Dodatkowo słuchawki obsługują tryb „świadomość”, który pozwala użytkownikowi prowadzić rozmowy z innymi bez konieczności zdejmowania słuchawek. Po jego włączeniu słuchawki kontynuują działanie (odtwarzanie muzyki, odbiór podcastu, webinaru etc.) jednocześnie przepuszczając głosy z otoczenia. W taki sposób użytkownik może jednocześnie funkcjonować w świecie wirtualnym (z którym łączą go FreeBuds Studio) i kontrolować to, co dzieje się w najbliższym otoczeniu.
4. Podwójne połączenie
Jeszcze jednym atutem podnoszącym funkcjonalność najnowszych słuchawek Huawei jest możliwość połączenia z dwoma urządzeniami jednocześnie. Dzięki temu użytkownik może na stałe sparować słuchawki np. z komputerem i telefonem – urządzenie będzie towarzyszyć mu, niezależnie od charakteru zadań i wykorzystywanego wdanej chwili urządzenia – w pracy i podczas korzystania z rozrywki. To rozwiązanie, które zapewnia nie tylko komfort użytkowania, ale pomaga także oszczędzać czas.
Słuchawki FreeBuds Studio bez problemu łączą się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
5. Wysoka wydajność i długi czas pracy
Długi czas pracy baterii sprawia, że urządzenie jest idealnym rozwiązaniem do dłuższego korzystania, nawet podczas wyjazdów czy podróży.
W pełni naładowanie słuchawki pozwalają na nieprzerwane odtwarzanie muzyki, z użyciem ANC do 20 godzin lub do 24 godzin przy wyłączonym ANC. Co ważne, już 10 minut ładowania pozwala na dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub nawet 8 godzin – bez ANC. W natłoku codziennych spraw nie trzeba się więc martwić o odpowiednie przygotowanie sprzętu – FreeBuds Studio już w kilka minut będą gotowe, by towarzyszyć w pracy czy rozrywce przez cały dzień.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.