5 atrakcyjnych voucherów za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery
Huawei wystartował z akcją, w której do zdobycia jest aż pięć voucherów upoważniających do specjalnych promocji. Oferta dotyczy 4 popularnych aplikacji – eobuwie.pl, odrabiamy.pl, mPay i TIDAL HiFi – i sklepu internetowego huawei.pl. Aby zdobyć voucher, wystarczy regularnie odwiedzać dedykowany sklep z aplikacjami Huawei AppGallery i pobrać z niego trzy z dziewięciu promowanych w danym dniu aplikacji. Akcja potrwa do 27 września.
Akcja podzielona jest na pięć rund, a w każdej z nich uczestnik akcji ma do dyspozycji konkretny zestaw aplikacji, z których musi wybrać trzy i je zainstalować. W każdej rundzie pojawi się nowy zestaw, każda z nich będzie tez oferować inny voucher jako nagrodę:
- 7-8 września - voucher do wykorzystania na eobuwie.pl o wartości 50 zł na zakupy za minimum 100 zł na produkty nieprzecenione. Voucher można wykorzystać do 22 listopada 2020 roku.
- 9-12 września – voucher upoważniający do 10 miesięcy dostępu do pakietu Premium w aplikacji Odrabiamy.pl o wartości 89 zł. Voucher ważny jest do 12 listopada 2020.
- 13-14 września – voucher na zakupy w aplikacji mPay (z wyłączeniem doładowań kart SIM i zakupu mVoucherów) o wartości 10 zł. Voucher ważny jest do 16 listopada.
- 15-17 września – voucher o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym huawei.pl przy zamówieniu za minimum 200 zł. Voucher jest ważny do 20 października.
- 18-27 września – voucher upoważniający do 6 miesięcy darmowego dostępu do pakietu TIDAL HiFi o wartości 240 zł. Voucher należy odebrać do 30 września, ważność vouchera obowiązuje do 31 grudnia 2020.
W pierwszej turze, która trwa od 7 do 8 września, biorą udział aplikacje: eobuwie, Bolt, Allegro, Empik, Guns of Glory, Onet Poczta, Blix, World of Tanks MMO, Jakdojade. Link do zestawu aplikacji w pierwszej rundzie znajduje się tutaj.
Linki do kolejnych 4 rund będzie można znaleźć w Huawei AppGallery.
Jak odebrać voucher?
Promocja dotyczy zarówno urządzeń Huawei opartych o Huawei Mobile Services, jak i starszych modeli z Google Mobile Services.
Po pobraniu trzech aplikacji w ramach jednej rundy, na ekranie pojawi się okno „Odbierz”. Po kliknięciu w nie, voucher automatycznie pojawi się na koncie Huawei AppGallery w zakładce „Nagrody”. Voucher należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych. Data wykorzystania vouchera jest zależna od aplikacji.
Ważne, aby pobierane w ramach akcji aplikacje nie były wcześniej instalowane na urządzeniu – odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji podczas trwania oferty nie będzie dawało użytkownikowi prawa do odebrania vouchera. Warunkiem jest również zalogowanie się za pomocą ID Huawei. Osoby, które nie posiadają swojego ID Huawei, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” na smartfonach Huawei.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.