Komunikaty PR

System ciągłego monitorowania glukozy Eversense w Polsce

2021-02-01  |  19:45
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Warszawa, 1 lutego 2021 r. – Ascensia Diabetes Care, światowy lider w dziedzinie systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi, rozpoczęła dziś w Polsce dystrybucję Eversense® XL, pierwszego i jedynego na świecie systemu ciągłego monitorowania glukozy (CGM) obejmującego długoterminowo działający sensor. W wyniku zawarcia umowy z Senseonics, 1 lutego br. Ascensia Diabetes Care przejmuje wyłączną sprzedaż i dystrybucję produktów Eversense®w Polsce. Eversense® XL to jedyny system CGM zapewniający ciągłość monitorowania glukozy w okresie do 180 dni za pomocą jednego sensora. Lekarz dokonuje implantacji, uwalniając pacjentów od konieczności samodzielnej wymiany sensora co 7 do 14 dni. System zaprojektowano w taki sposób, aby możliwe było dopasowanie go do stylu życia każdej osoby. Zdejmowalny transmiter zapewnia dyskrecję i wy­godę użytkowania. Po przymocowaniu do skóry daje on dodatkowe zabezpie­czenie w postaci alarmów wibracyjnych, informując użytkownika o hipo- lub hiperglikemii. Dokładność systemu w okresie 180 dni użytkowania sensora wyrażona wartoś­cią MARD wynosi 9,4%1. Aplikacja mobilna Eversense® pozwala na bieżące monitoro­wanie poziomu glukozy i kontrolowanie cukrzycy, poprzez podgląd danych na ekranie urządzenia mobilnego. Umoż­liwia również udostępnienie danych historycznych za pośrednictwem systemu zarządzania danymi (DMS) lekarzowi prowadzącemu. Dzięki dołączonej aplikacji dla opiekunów Eversense® NOW, dodat­kowo nawet pięć innych osób może zdalnie przeglądać odczyty i alarmy użyt­kow­nika w czasie rzeczywistym.

– Podstawowym celem Ascensia Diabetes Care jest ułatwienie i poprawa jakości życia osób chorych na cukrzycę – podkreśla Dr Paweł Łupiński, Managing Director, Ascensia Diabetes Care Polska. Wprowadzenie linii produktów Eversense® do naszej oferty pomaga nam lepiej realizować ten cel poprzez zaoferowanie pacjentom bardziej kompleksowej gamy rozwiązań, w tym bardzo skutecz­nej i innowacyjnej opcji CGM. W pełni implantowalny sensor, którego czas działania wynosi do 180 dni, może przynieść duże korzyści użytkownikom, zapewniając im większą wygodę i lepszą kontrolę nad cukrzycą. System ten należy również do najdokładniejszych CGM na rynku – odznacza się unikatowymi cechami, które zapewniają użytkownikom komfort oraz dyskrecję. Wszystko to sprawia, że Eversense® stanowi wartościowe rozwią­za­nie dla lekarzy i pacjentów w zakresie monitorowania stężenia glukozy.

– Jako doświadczona organizacja działająca od wielu lat na rynku diabetologicznym, jesteśmy przygotowani do płynnego przejęcia obowiązków dotyczących Eversense® przez nasz zespół. Koncentrujemy naszą uwagę na zapewnieniu wsparcia oraz ciągłości usług dla pacjentów i  lekarzy w Polsce. 

Eversense® XL to pierwszy system CGM wprowadzony na polski rynek przez Ascensia. 
W sierpniu 2020 roku doszło do zawarcia umowy między Ascensia Diabetes Care a spółką Senseonics Inc., o wyłącznej sprzedaży i dystrybucji technologii Eversense®. W ramach porozumienia Ascensia otrzymuje prawa do wprowadzenia na polski rynek i dystrybucji produktów Eversense®.

Dalsze szczegóły dotyczące systemu Eversense XL publikujemy na stronach www.eversense.pl i www.diabetes.ascensia.pl

KONIEC

Ascensia Diabetes Care

Ascensia Diabetes Care jest globalnym przedsiębiorstwem specjalizującym się w rozwiązaniach wspomagających terapię cukrzycy. Poprzez swoją działalność staramy się pomagać osobom chorym na cukrzycę, a naszą misją jest uproszczenie kontroli cukrzycy i poprawa jakości życia pacjentów poprzez zastosowanie innowacyjnych rozwiązań. Do opracowywania wysokiej jakości produktów i narzędzi, które ułatwiają codzienne życie z cukrzycą, wykorzystujemy nasze innowacje i specjalistyczną wiedzę.

Jako producent cenionych na świecie systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR® w naszych produktach łączymy najnowsze technologie z funkcjonalnością, by pomagać osobom chorym na cukrzycę w osiągnięciu dobrej kontroli choroby. Z zaangażowaniem prowadzimy badania,  tworzymy i rozwijamy nowe produkty. Jako zaufany partner współpracujemy z profesjonalistami w sektorze ochrony zdrowia oraz innymi partnerami, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy dokładności, precyzji i niezawodności, a naszą działalność prowadzimy uczciwie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Firma Ascensia Diabetes Care została założona w 2016 roku w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co., Ltd. Produkty firmy Ascensia Diabetes Care są sprzedawane w ponad 125 krajach. Firma Ascensia Diabetes Care zatrudnia około 1700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach.

Więcej informacji można znaleźć w witrynie internetowej Ascensia Diabetes Care pod adresem: http://www.ascensia.com 

©2020 Ascensia Diabetes Care Holdings AG. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ascensia, logo Ascensia Diabetes Care i Contour są znakami towarowymi i/lub zarejestrowanymi znakami towarowymi firmy Ascensia Diabetes Care Holdings AG.

 

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:

Aleksandra Stasiak, Omega Communication

Tel. 602 115 401, email: astasiak@communication.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 11:00

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Suche włosy to częsty problem, który może wynikać z wielu przyczyn, takich jak na przykład stylizowanie na gorąco, używanie agresywnych środków chemicznych czy niedobory
Medycyna Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych
2024-12-12 | 10:00

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych

Placówki medyczne odgrywają kluczową rolę w ochronie zdrowia, jednak ich codzienna działalność wiąże się z istotnymi wyzwaniami w zakresie utrzymania higieny
Medycyna Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
2024-12-02 | 13:40

Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta

Pani Ida pierwsze niepokojące objawy zauważyła w czasie, kiedy była w ciąży. Na początku pojawiła się chrypka, a  potem stopniowo traciła głos. Leczyło ją wielu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.