Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej ekspansji.
Bausch Health Companies Inc. (NYSE:BHC)(TSX:BHC), globalna, zdywersyfikowana firma farmaceutyczna, poinformowała dziś o zawarciu strategicznego partnerstwa z YUN NV, innowacyjnym liderem w dziedzinie rozwiązań pielęgnacji skóry opartej na mikrobiomie. Współpraca ta ma zrewolucjonizować sektor pielęgnacji skóry, rozpoczynając od wprowadzenia jeszcze w tym roku na polski rynek probiotycznych produktów YUN do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku.
YUN, spółka znana z pionierskich probioterapii, oraz Bausch Health, lider rynku, łączą siły, aby dostarczyć nowym pacjentom oparte na mikrobiomie rozwiązania do pielęgnacji skóry. Pierwsza faza partnerstwa będzie związana z wprowadzeniem na polski rynek jeszcze w tym roku opartej na probiotykach linii produktów YUN przeznaczonych do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku. Te oparte na mikrobiomie rozwiązania dermokosmetyczne wykorzystują żywe probiotyki w celu przywrócenia naturalnej równowagi mikrobiomu skóry, oferując nowoczesne, oparte na nauce podejście do pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania trądziku. Partnerstwo to stanowi istotny krok w rozszerzaniu portfolio firmy Bausch Health o rozwijającą się przestrzeń probioterapii - podejścia do pielęgnacji skóry opartego na mikrobiomie.
- W Bausch Health nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają życie ludzi. Partnerstwo z YUN to ekscytujący krok naprzód w dostarczaniu najnowocześniejszych technologii opartych na mikrobiomie, przeznaczonych do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku w Polsce, wraz z planami ekspansji na inne kraje - powiedział Cees Heiman, starszy wiceprezes w Europie i Kanadzie firmy Bausch Health.
- Jesteśmy zaszczyceni możliwością współpracy z firmą Bausch Health, której silna pozycja rynkowa i troska o dobro pacjentów współgrają z naszą misją wspierania ludzi i przywracania równowagi poprzez wspomaganie mikrobiomu oraz oferowanie naturalnych, skutecznych rozwiązań wykraczających poza leczenie samych objawów - powiedział Tom Verlinden, dyrektor generalny i założyciel YUN NV. - To partnerstwo potwierdza naszą wizję naukową i terapeutyczną, łącząc wspólną ambicję pełnego wykorzystania potencjału mikrobiomu w pielęgnacji skóry.
Obie firmy łączy zaangażowanie w poprawę zdrowia dzięki innowacyjnym, opartym na dowodach naukowych rozwiązaniom. Łączą one siły, aby oferować możliwość poprawy zdrowia skóry, wykorzystując wiedzę o mikrobiomie.
Informacje o Bausch Health
Bausch Health Companies Inc. (NYSE:BHC)(TSX:BHC) to globalna, zdywersyfikowana firma farmaceutyczna wzbogacająca życie dzięki nieustannemu dążeniu do zapewniania lepszych wyników klinicznych w opiece zdrowotnej. Opracowujemy, wytwarzamy i wprowadzamy na rynek szeroką gamę produktów, głównie w dziedzinach gastroenterologii, hepatologii, neurologii, dermatologii, stomatologii, medycyny estetycznej, międzynarodowych produktów farmaceutycznych oraz zdrowia oczu, poprzez nasze dominujące udziały w korporacji Bausch + Lomb. Naszą ambicją jest być zintegrowaną w skali globalnej firmą w branży opieki zdrowotnej, darzoną zaufaniem przez pacjentów, pracowników ochrony zdrowia, własnych pracowników i inwestorów. Więcej informacji na temat firmy Bausch Health znajduje się na stronie www.bauschhealth.com, a także w serwisie LinkedIn.
Informacje o Yun NV
YUN to belgijska firma biotechnologiczna redefiniująca codzienną higienę dzięki nauce o mikrobiomie. Założona w 2016 r. firma YUN opracowała opatentowaną platformę YUN Probiotherapy™, obejmującą żywe probiotyki i formuły przyjazne mikrobiomowi zaprojektowane w taki sposób, by respektować i wspomagać naturalną równowagę skóry. Dzięki innowacjom w obszarze dermatologii, higieny jamy ustnej, zdrowia niemowląt, higieny intymnej oraz pielęgnacji uszu, firma YUN dostarcza oparte na nauce i jakości, inspirowane naturą rozwiązania dla świadomych pod względem zdrowotnym pacjentów i konsumentów - dziś i dla przyszłych pokoleń. Więcej informacji na temat firmy YUN znajduje się na stronie www.yun-probiotherapy.com, a także w serwisie LinkedIn.
Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy może zawierać stwierdzenia odnoszące się do przyszłości w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa dotyczących papierów wartościowych, w tym przepisów dotyczących „bezpiecznej przystani" amerykańskiej ustawy o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. Stwierdzenia odnoszące się do przyszłości zazwyczaj zawierają słowa typu „nastąpi", „oczekiwać", „mieć nadzieję", „spodziewać się", „zamierzać", „planować", „należy", „może", „można by", „uważać, że...", „przy założeniu, że…" oraz ich odmiany bądź podobne określenia. Stwierdzenia te nie są faktami historycznymi ani nie gwarantują przyszłych wyników; są one oparte na aktualnych przewidywaniach i przekonaniach zarządu i podlegają pewnym czynnikom ryzyka i niepewności, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą znacznie różnić się od opisanych. Rzeczywiste wyniki podlegają również innym czynnikom ryzyka i niepewności, które w szerszym ujęciu odnoszą się do całokształtu działalności Bausch Health, w tym bardziej szczegółowo opisanym w najnowszych rocznych i kwartalnych sprawozdaniach Bausch Health oraz wyszczególnione w innej dokumentacji Bausch Health składanej okresowo w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd Stanów Zjednoczonych oraz kanadyjskim organie ds. papierów wartościowych; czynniki te są tu uwzględnione przez odwołanie. Odbiorców przestrzega się przed nadmiernym opieraniem się na tego typu stwierdzeniach odnoszących się do przyszłości. Odnoszą się one bowiem jedynie do stanu na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji któregokolwiek z tych stwierdzeń odnoszących się do przyszłości w celu odzwierciedlenia zdarzeń, informacji lub okoliczności zaistniałych po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej lub w celu odzwierciedlenia rzeczywistych wyników, chyba że wymaga tego prawo.
Dane kontaktowe dla inwestorów:
Garen Sarafian
e-mail: ir|bauschhealth.com| |ir|bauschhealth.com
tel. +1 (877) 281-6642 (nr bezpłatny)
Dane kontaktowe dla mediów:
Katie Savastano
e-mail: corporate.communications|bauschhealth.com| |corporate.communications|bauschhealth.com
tel. +1 (908) 569-3692
Źródło informacji: Bausch Health Companies Inc

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.