SuperMenu by Anna Lewandowska przebada swoich klientów w ramach nowej kampanii
Według badania* przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska tylko 29% respondentów bada krew raz w roku. W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada swoich klientów w ich domach.
SuperMenu powstało z inicjatywy Anny Lewandowskiej. Wyróżnia się innowacyjnym podejściem do zdrowia w branży cateringów dietetycznych. Swoją pionierskość w działaniu udowodniło już na początku swojego funkcjonowania, kiedy jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce wyeliminował całkowicie biały cukier, pszenicę i surowe mleko krowie ze wszystkich swoich planów żywieniowych. Następnie otworzyło własne szklarnie, w których uprawia ekologiczne zioła i warzywa, a w tym roku otrzymał certyfikat ISO 22000 - jako jedyny catering w Polsce jest jego posiadaczem. Teraz nadszedł czas na krok milowy nie tylko dla samej firmy, ale i dla całej branży cateringów dietetycznych, ponieważ w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” SuperMenu postanowiło przebadać wszystkich swoich klientów - bezpłatnie, w ich domach.
Zmieniamy nawyki Polaków na zdrowsze
Podstawowe, profilaktyczne badania krwi powinny być wykonywane przynajmniej raz w roku. Jednak z danych* SuperMenu wynika, że co dziesiąty respondent w ogóle nie bada krwi, co piąty wykonuje badanie krwi raz na 2-3 lata, a tylko 29% ankietowanych wykonuje je raz w roku. Jako powody niewykonywania częściej badań ankietowani podawali m.in.: długi czas oczekiwania na wizytę lekarską, niechęć do odwiedzania placówek medycznych, a także strach przed wykonywaniem badań. Ponadto, niemal 25% respondentów nie wie, czy ma dobre wyniki morfologii, właściwy poziom cukru i cholesterolu.
SuperMenu, wspólnie z platformą uPacjenta, chce zmieniać nawyki Polaków na zdrowsze, dlatego startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną “Zdrowie bez wymówek!”. Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. W ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram). Dzięki tej aktywacji catering chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie. Do kampanii zaprosił partnera medycznego - platformę uPacjenta - z którym łączą go wspólne cele takie jak edukacja, budowanie zdrowych nawyków czy dbanie o zdrowie swoje i bliskich. Dzięki regularnym badaniom krwi nie tylko kontrolujemy nasz organizm, ale również możemy precyzyjniej dopasować codzienną dietę np. w przypadku stwierdzenia niedoborów.
Jesteśmy u boku klientów w ich drodze po zdrowie
- Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!" pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa. – wyjaśnia Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Ogólnopolska kampania edukacyjna “Zdrowie bez wymówek!” jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce. W dwuletniej historii SuperMenu - jak i dla całego polskiego rynku cateringów dietetycznych - to innowacja w podejściu do usług oferowanych konsumentom. SuperMenu od początku działalności ze zdrowia uczynił swój priorytet, chcąc wspierać i pomagać Polakom w ich drodze do poprawy swojego samopoczucia i ogólnej jakości życia.
Więcej informacji: http://www.zdrowiebezwymowek.pl
*Badanie przeprowadzone na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska w kwietniu 2022 r.; (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).
—
O SuperMenu by Anna Lewandowska
SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce nie używa we wszystkich swoich dietach białego cukru, pszenicy i surowego mleka.
Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 480 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.
O uPacjenta
Lider w obszarze home testing w Polsce i pierwsza w Europie platforma typu smart lab, umożliwiająca zamówienie badań krwi z dojazdem do domu i biura. Łączy pacjentów ze specjalistami medycznymi, eliminując bariery w dostępie do służby zdrowia i ułatwiając wykonywanie regularnych badań krwi. Oferuje szeroki zakres badań laboratoryjnych oraz testów na COVID-19, a także konsultacje wyników online. Aby dowiedzieć się więcej, obserwuj nas na https://www.facebook.com/upacjenta lub odwiedź stronę www.upacjenta.pl
35 zespołów w półfinale IV edycji Solve for Tomorrow
OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL
Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł
Historyczna polska akwizycja w USA sfinalizowana. Chemiczny koncern należący do Kulczyk Investments zyskuje mocną pozycję w Ameryce Północnej
Chemiczna grupa Qemetica, należąca do portfela Kulczyk Investments, sfinalizowała transakcję nabycia od koncernu PPG biznesu krzemionki strącanej za 1,2 mld zł, czyli ok. 310 mln dol. Tym samym przejmuje fabryki w Holandii i USA, stając się trzecim graczem w Europie i drugim w Ameryce Północnej na rynku tego surowca, kluczowego m.in. dla globalnej branży motoryzacyjnej.
Infrastruktura
PGE: Na dniach zapadnie decyzja inwestycyjna dla Baltica 2. Ta morska farma wiatrowa ma zacząć działać od 2027 roku
Wyniki finansowe i operacyjne PGE Polskiej Grupy Energetycznej za III kwartał 2024 roku są stabilne i zgodne z wcześniejszymi szacunkami, co pozwala utrzymać kurs na wielkoskalowe inwestycje transformujące polską energetykę – podała spółka. Jednym z flagowych projektów jest budowa Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy ok. 2,5 GW. W najbliższych dniach zapadnie decyzja inwestycyjna w sprawie jej pierwszego etapu, projektu Baltica 2.
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.