SuperMenu by Anna Lewandowska przebada swoich klientów w ramach nowej kampanii
Według badania* przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska tylko 29% respondentów bada krew raz w roku. W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada swoich klientów w ich domach.
SuperMenu powstało z inicjatywy Anny Lewandowskiej. Wyróżnia się innowacyjnym podejściem do zdrowia w branży cateringów dietetycznych. Swoją pionierskość w działaniu udowodniło już na początku swojego funkcjonowania, kiedy jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce wyeliminował całkowicie biały cukier, pszenicę i surowe mleko krowie ze wszystkich swoich planów żywieniowych. Następnie otworzyło własne szklarnie, w których uprawia ekologiczne zioła i warzywa, a w tym roku otrzymał certyfikat ISO 22000 - jako jedyny catering w Polsce jest jego posiadaczem. Teraz nadszedł czas na krok milowy nie tylko dla samej firmy, ale i dla całej branży cateringów dietetycznych, ponieważ w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” SuperMenu postanowiło przebadać wszystkich swoich klientów - bezpłatnie, w ich domach.
Zmieniamy nawyki Polaków na zdrowsze
Podstawowe, profilaktyczne badania krwi powinny być wykonywane przynajmniej raz w roku. Jednak z danych* SuperMenu wynika, że co dziesiąty respondent w ogóle nie bada krwi, co piąty wykonuje badanie krwi raz na 2-3 lata, a tylko 29% ankietowanych wykonuje je raz w roku. Jako powody niewykonywania częściej badań ankietowani podawali m.in.: długi czas oczekiwania na wizytę lekarską, niechęć do odwiedzania placówek medycznych, a także strach przed wykonywaniem badań. Ponadto, niemal 25% respondentów nie wie, czy ma dobre wyniki morfologii, właściwy poziom cukru i cholesterolu.
SuperMenu, wspólnie z platformą uPacjenta, chce zmieniać nawyki Polaków na zdrowsze, dlatego startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną “Zdrowie bez wymówek!”. Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. W ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram). Dzięki tej aktywacji catering chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie. Do kampanii zaprosił partnera medycznego - platformę uPacjenta - z którym łączą go wspólne cele takie jak edukacja, budowanie zdrowych nawyków czy dbanie o zdrowie swoje i bliskich. Dzięki regularnym badaniom krwi nie tylko kontrolujemy nasz organizm, ale również możemy precyzyjniej dopasować codzienną dietę np. w przypadku stwierdzenia niedoborów.
Jesteśmy u boku klientów w ich drodze po zdrowie
- Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!" pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa. – wyjaśnia Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.
Ogólnopolska kampania edukacyjna “Zdrowie bez wymówek!” jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce. W dwuletniej historii SuperMenu - jak i dla całego polskiego rynku cateringów dietetycznych - to innowacja w podejściu do usług oferowanych konsumentom. SuperMenu od początku działalności ze zdrowia uczynił swój priorytet, chcąc wspierać i pomagać Polakom w ich drodze do poprawy swojego samopoczucia i ogólnej jakości życia.
Więcej informacji: http://www.zdrowiebezwymowek.pl
*Badanie przeprowadzone na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska w kwietniu 2022 r.; (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).
—
O SuperMenu by Anna Lewandowska
SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce nie używa we wszystkich swoich dietach białego cukru, pszenicy i surowego mleka.
Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 480 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.
O uPacjenta
Lider w obszarze home testing w Polsce i pierwsza w Europie platforma typu smart lab, umożliwiająca zamówienie badań krwi z dojazdem do domu i biura. Łączy pacjentów ze specjalistami medycznymi, eliminując bariery w dostępie do służby zdrowia i ułatwiając wykonywanie regularnych badań krwi. Oferuje szeroki zakres badań laboratoryjnych oraz testów na COVID-19, a także konsultacje wyników online. Aby dowiedzieć się więcej, obserwuj nas na https://www.facebook.com/upacjenta lub odwiedź stronę www.upacjenta.pl

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk
Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Robotyka i SI
Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.
Bankowość
Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje

Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.