Komunikaty PR

SuperMenu by Anna Lewandowska przebada swoich klientów w ramach nowej kampanii

2022-05-25  |  11:20
Biuro prasowe

Według badania* przeprowadzonego na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska tylko 29% respondentów bada krew raz w roku. W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” catering dietetyczny SuperMenu we współpracy z platformą uPacjenta bezpłatnie przebada swoich klientów w ich domach.

SuperMenu powstało z inicjatywy Anny Lewandowskiej. Wyróżnia się innowacyjnym podejściem do zdrowia w branży cateringów dietetycznych. Swoją pionierskość w działaniu udowodniło już na początku swojego funkcjonowania, kiedy jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce wyeliminował całkowicie biały cukier, pszenicę i surowe mleko krowie ze wszystkich swoich planów żywieniowych. Następnie otworzyło własne szklarnie, w których uprawia ekologiczne zioła i warzywa, a w tym roku otrzymał certyfikat ISO 22000 -  jako jedyny catering w Polsce jest jego posiadaczem. Teraz nadszedł czas na krok milowy nie tylko dla samej firmy, ale i dla całej branży cateringów dietetycznych, ponieważ w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej “Zdrowie bez wymówek!” SuperMenu postanowiło przebadać wszystkich swoich klientów - bezpłatnie, w ich domach.

Zmieniamy nawyki Polaków na zdrowsze

Podstawowe, profilaktyczne badania krwi powinny być wykonywane przynajmniej raz w roku. Jednak z danych* SuperMenu wynika, że co dziesiąty respondent w ogóle nie bada krwi, co piąty wykonuje badanie krwi raz na 2-3 lata, a tylko 29% ankietowanych wykonuje je raz w roku. Jako powody niewykonywania częściej badań ankietowani podawali m.in.: długi czas oczekiwania na wizytę lekarską, niechęć do odwiedzania placówek medycznych, a także strach przed wykonywaniem badań. Ponadto, niemal 25% respondentów nie wie, czy ma dobre wyniki morfologii, właściwy poziom cukru i cholesterolu. 

SuperMenu, wspólnie z platformą uPacjenta, chce zmieniać nawyki Polaków na zdrowsze, dlatego startuje z ogólnopolską kampanią edukacyjną “Zdrowie bez wymówek!”. Jej celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat kluczowej roli regularnego badania krwi, wpływu diety na poprawę wyników krwi oraz wyrównanie niedoborów składników. W ramach kampanii “Zdrowie bez wymówek!” wszyscy klienci SuperMenu mogą skorzystać z bezpłatnego pakietu badań krwi (pełna morfologia, glukoza, lipidogram). Dzięki tej aktywacji catering chce wesprzeć konsumentów w zrobieniu kolejnego kroku w drodze po lepsze samopoczucie i zdrowie.  Do kampanii zaprosił partnera medycznego - platformę uPacjenta - z którym łączą go wspólne cele takie jak edukacja, budowanie zdrowych nawyków czy dbanie o zdrowie swoje i bliskich.  Dzięki regularnym badaniom krwi nie tylko kontrolujemy nasz organizm, ale również możemy precyzyjniej dopasować codzienną dietę np. w przypadku stwierdzenia niedoborów.

Jesteśmy u boku klientów w ich drodze po zdrowie

- Jestem niesamowicie dumna z tej inicjatywy SuperMenu! Dotychczas oferowaliśmy klientom zbilansowane diety, a teraz robimy krok dalej. Chcemy zachęcić ich do zmiany postaw, do dbania o siebie kompleksowo i skuteczniej, a tego nie da się zrobić bez regularnych badań. Zdajemy sobie sprawę, że w codziennym pośpiechu i ogólnym braku czasu, z którym mierzy się większość z nas, to nie jest takie łatwe. Nie pomagają tu ani długie kolejki, ani strach związany z koniecznością odwiedzenia placówki medycznej czy wykonaniem samego badania. W ramach kampanii „Zdrowie bez wymówek!" pobranie krwi będzie przeprowadzane w domach naszych klientów, co zwiększy ich komfort i poczucie bezpieczeństwa.wyjaśnia Anna Lewandowska, sportsmenka, propagatorka zdrowego stylu życia, założycielka SuperMenu by Anna Lewandowska.


Ogólnopolska kampania edukacyjna “Zdrowie bez wymówek!” jest pierwszą tego typu kampanią w Polsce. W dwuletniej historii SuperMenu - jak i dla całego polskiego rynku cateringów dietetycznych - to innowacja w podejściu do usług oferowanych konsumentom. SuperMenu od początku działalności ze zdrowia uczynił swój priorytet, chcąc wspierać i pomagać Polakom w ich drodze do poprawy swojego samopoczucia i ogólnej jakości życia.

Więcej informacji: http://www.zdrowiebezwymowek.pl


*Badanie przeprowadzone na zlecenie SuperMenu by Anna Lewandowska w kwietniu 2022 r.; (badanie przeprowadzone na grupie 444 ankietowanych).

 —

O SuperMenu by Anna Lewandowska

SuperMenu by Anna Lewandowska - jeden z wiodących cateringów dietetycznych w Polsce z siedzibą w Warszawie. Marka oparta na filozofii żywienia Anny Lewandowskiej, która od lat promuje zdrowy styl życia. Jako pierwszy catering dietetyczny w Polsce nie używa we wszystkich swoich dietach białego cukru, pszenicy i surowego mleka.
Catering SuperMenu dostarcza wysokiej jakości diety w 17 wariantach do ponad 480 miast w Polsce oraz okolicznych miejscowości. Do produkcji wykorzystuje towary wytwarzane przez  polskich rolników i firmy, by wspierać rodzime przedsiębiorstwa. SuperMenu produkuje swoje posiłki we własnym, nowoczesnym zakładzie spełniającym najwyższe standardy.

O uPacjenta

Lider w obszarze home testing w Polsce i pierwsza w Europie platforma typu smart lab, umożliwiająca zamówienie badań krwi z dojazdem do domu i biura. Łączy pacjentów ze specjalistami medycznymi, eliminując bariery w dostępie do służby zdrowia i ułatwiając wykonywanie regularnych badań krwi. Oferuje szeroki zakres badań laboratoryjnych oraz testów na COVID-19, a także konsultacje wyników online. Aby dowiedzieć się więcej, obserwuj nas na https://www.facebook.com/upacjenta lub odwiedź stronę www.upacjenta.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja ‎35 zespołów w półfinale IV edycji Solve for Tomorrow Biuro prasowe
2024-11-29 | 13:00

‎35 zespołów w półfinale IV edycji Solve for Tomorrow

Program dla młodzieży Solve for Tomorrow z każdym rokiem zyskuje na popularności. ‎Do IV edycji wpłynęło aż 413 zgłoszeń z całej Polski! Spośród nich 35 zespołów
Edukacja OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL
2024-11-24 | 21:00

OSHEE nawiązuje współpracę z Fundacją SEXEDPL

OSHEE, lider na rynku napojów funkcjonalnych, od lat angażuje się w działania, które mają poprawić dobrostan psychiczny, szczególnie dzieci i młodzieży. Teraz marka
Edukacja Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024
2024-11-15 | 01:00

Najlepsi innowatorzy w Polsce. Znamy zwycięzców Explory 2024

Do tegorocznej edycji prestiżowego konkursu dla młodych innowatorów zgłoszonych zostało rekordowe 334 projektów, 33 z nich dotarły do wielkiego Finału. Podczas trzech dni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł

Infrastruktura

PGE: Na dniach zapadnie decyzja inwestycyjna dla Baltica 2. Ta morska farma wiatrowa ma zacząć działać od 2027 roku

Wyniki finansowe i operacyjne PGE Polskiej Grupy Energetycznej za III kwartał 2024 roku są stabilne i zgodne z wcześniejszymi szacunkami, co pozwala utrzymać kurs na wielkoskalowe inwestycje transformujące polską energetykę – podała spółka. Jednym z flagowych projektów jest budowa Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy ok. 2,5 GW. W najbliższych dniach zapadnie decyzja inwestycyjna w sprawie jej pierwszego etapu, projektu Baltica 2.

Polityka

P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności

Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.