Green Caffè Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami
Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. W wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
Po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, ruszyły dostawy napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty Green Caffè Nero przez kurierów Glovo na terenie Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.
– Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer. – Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino, czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę, czy ciasto Charleston – dodał Adam Ringer.
Aby skorzystać z usługi wystarczy ściągnąć aplikację Glovo lub odwiedzić stronę www.glovoapp.com/pl, odnaleźć kategorię „Kawa i przekąski”, wybrać Green Caffè Nero i tam dokonać wyboru oraz opłacić zamówienie. Każde zamówienie będzie wydawane z papierową kartą stałego klienta z odpowiednią liczbą pieczątek, które następnie można będzie przy dowolnej transakcji w kawiarni przenieść na wirtualną kartę stałego klienta w aplikacji Green Caffè Nero. O innych zmieniających się okresowo ofertach i promocjach, takich jak np. dostawy na preferencyjnych warunkach, na bieżąco informować będzie aplikacja Glovo. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.
– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy. Warto jednocześnie dodać, że do oferty wprowadzone zostały jedynie produkty, które spełniają odpowiednią dla Green Caffè Nero, wysoką jakość – dodał Adam Ringer.
– Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska. – Mam ogromną nadzieję na sukces naszych działań. Wiemy, że Polacy kochają kawę i dobre jedzenie, a my chcemy im je w tym trudnym okresie dostarczać wprost pod drzwi ich domów – dodał Carlos Silván.
Kawiarnie Green Caffè Nero cały czas działają w opcji na wynos z nadzieją, że wkrótce nadejdzie możliwość przyjmowania gości w letnich ogródkach.
Helping Hand laureatem Prix Galien Polska
Sztuczna inteligencja z ludzką twarzą pomoże działom sprzedaży
Ukraiński startup zmienia rynek dostaw miejskich. Ekspansja Yard Delivery.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.