Start zapisów na V spotkanie Food Working. Temat: „Nowe technologie i AI w branż

Zbliża się pierwsze po wakacyjnej przerwie spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 23 listopada w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem nowych technologii i sztucznej inteligencji. Co nas czeka? I czy jest się czego bać? Sprawdź, jak wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu branżowym!
Przed nami kolejne spotkanie Food Working, organizowane przez agencję kreatywną Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food dyskutować będą na popularny w ostatnim czasie temat. Twórcy projektu Food and Design, w ramach którego odbywają się cykliczne spotkania Food Working, postanowili, wspólnie z ekspertami, przyjrzeć się tematyce nowych technologii sztucznej inteligencji, która ciągle dla wielu osób z branży pozostaje niezrozumiała i obca. Panel dyskusyjny poprzedzą prelekcje ekspertów.
Wśród panelistów V spotkania Food Working znaleźli się m.in.:
-
Maciej Statkiewicz, Head of Wolt Drive Polska
-
Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi
-
Marcin Pawlak, Key Account Manager LSI Software – Pion PUDU
-
Maciej Głowacki, Chief Design Officer Sygnis S.A.
Podczas spotkania odbędzie się także premiera nowego e-booka stworzonego we współpracy z cenionymi ekspertami. Tematyka publikacji również związana jest z nowymi technologiami i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w branży food. Uczestnicy spotkania Food Working jako pierwsi będą mogli uzyskać dostęp do bezpłatnego e-booka.
Spotkanie odbędzie się w czwartek, 23 listopada 2023 r., w Studiu Co Nieco na warszawskiej Pradze przy ul. Grochowskiej 278/303, obok Urzędu Dzielnicy. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00.
Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcący zgłębić wiedzę na temat rozwoju technologii i wykorzystania AI na rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working/. Liczba miejsc jest ograniczona. Spotkanie będzie także transmitowane na Facebooku (https://fb.me/e/3cejDvnHT).
Więcej informacji o projekcie na: www.foodanddesign.pl.
Kontakt dla mediów:
Kaja Pomiankiewicz
PR Manager
Agencja kreatywna Od kuchni
kaja.pomiankiewicz@odkuchni.co
tel: 665 113 144
Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.
www.foodanddesign.pl / Facebook / Instagram / LinkedIn

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.