Z miłości do wypraw w nieznane. Zegarki sportowe Suunto
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Suunto - dla poszukiwaczy przygód
Każdy poszukiwacz przygód ma swoją historię do opowiedzenia. Zegarki sportowe Suunto starają się zabezpieczyć każdą taką wyprawę lub trening. Ponadto łączą w sobie nowoczesny styl z funkcjonalnością profesjonalnego urządzenia. Dzięki temu mogą sprawdzić zarówno podczas ekstremalnych wypraw, jak i na co dzień.
Dla kogo są zegarki sportowe Suunto? Dla każdego aktywnego człowieka - dla pasjonatów, amatorów, profesjonalistów lub wyczynowców. Ich wielofunkcyjność zadowoli nawet tych bardzo wymagających.
Wśród ich funkcji można znaleźć m.in. wysokościomierz, narzędzia treningowe, nowoczesny GPS, miernik tętna, kompas, barometr oraz wiele innych funkcji pomiarowych. Funkcjonowanie sprzętu uzupełnia nowoczesna aplikacja, która pozwala na planowanie treningów oraz śledzenie własnych postępów i osiągnięć.
Obecnie w ofercie marki Suunto są zarówno nowoczesne zegarki sportowe, smartwatche, kompasy, jak również profesjonalne urządzenia dla nurków.
Suunto - fińskie dziedzictwo
Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy.
W latach 90. Suunto wyspecjalizowało się w produkcji profesjonalnych urządzeń dla nurków, wspinaczy i innych sportowców wyczynowych. Przez kolejne dekady wielofunkcyjne komputery wielkości zegarka docierały na najwyższe szczyty gór i głębiny morskie na świecie.
Ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów Suunto do dziś przynoszą efekty. Są nimi kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Suunto - niezawodny i blisko natury
Niezawodność zegarków Suunto potwierdzają nie tylko lata doświadczeń, lecz także liczne testy wytrzymałości. Finlandia, kraj o ostrym klimacie i mroźnych zimach, gdzie człowiek ciągle styka się z dzikością natury, jest idealnym środowiskiem do przeprowadzania testów w skrajnie trudnych warunkach.
Obcowanie z dziką naturą, to także lepsze jej zrozumienie. Dbanie o naszą planetę głęboko zakorzenione jest w fińskiej mentalności. W związku z tym firma Suunto angażuje się w ochronę środowiska i zapobiega jego zanieczyszczaniu poprzez odpowiedzialne projektowanie i wytwarzanie swoich produktów.
-------
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
http://suunto.biuroprasowe.pl
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.