ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową – jedną z kluczowych kategorii produktowych ASICS. Przedłużenie partnerstwa to także potwierdzenie dotychczasowych sukcesów Witka na arenie międzynarodowej oraz jego zaangażowania w rozwój biegów górskich w naszym kraju.
Obecność w drużynie zrzeszającej najlepszych biegaczy na świecie to dla mnie duże wyróżnienie i szansa dalszego rozwoju. Jak każdy sportowiec mam ambicję, aby wygrywać najważniejsze zawody, jak biegi podczas festiwalu UTMB czy mistrzostw świata. Takie cele stawiam przed sobą w kolejnym sezonie. Jednocześnie nie zapominam o tym, co kocham w sporcie najbardziej, a co tak mocno towarzyszy mi w ASICS – dobrej zabawie i czerpaniu radości z codziennej aktywności fizycznej – mówi Andrzej Witek.
Kontynuacja współpracy z Andrzejem Witkiem to również element strategii marki ASICS, która w coraz większym stopniu koncentruje się na rozwoju produktów przeznaczonych dla biegaczy trailowych.
Współpraca z Andrzejem to dla nas nie tylko szansa na promocję zaawansowanych technologicznie produktów trailowych, ale także inspiracja dla społeczności biegowej w Polsce i na świecie. Andrzej łączy w sobie cechy, które idealnie wpisują się w wartości ASICS – determinację, siłę mentalną i miłość do sportu. To ambasador, który nie tylko osiąga wybitne wyniki, ale również swoją postawą motywuje innych do podejmowania wyzwań i czerpania radości z biegania. Jego podejście odzwierciedla naszą filozofię założycielską: „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że równowaga pomiędzy ciałem a umysłem to klucz do osiągania wielkich rzeczy – zarówno na polu sportowym, jak i w codziennym życiu – podkreśla Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Andrzej Witek to nie tylko jeden z najlepszych polskich biegaczy górskich, ale także członek kadry narodowej. W ostatnich latach odniósł wiele sukcesów. Jest aktualnie najwyżej sklasyfikowanym zawodnikiem z naszego kraju w rankingu ITRA. Uplasował się na 7. miejscu w mistrzostwach świata w biegach górskich. Jest także multimedalistą mistrzostw Polski. Sięgnął po pięć medali w ciągu ostatnich trzech lat.
ASICS, znany z innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kolekcjach trailowych, wciąż rozwija swoje produkty. Modele z linii TRABUCO MAX, FUJISPEED czy METAFUJI TRAIL staną się nieodłącznym elementem przygotowań Andrzeja Witka do kluczowych zawodów. Sam był bezpośrednio zaangażowany w proces projektowania tego ostatniego modelu z wkładką karbonową, który zadebiutował w ofercie marki w 2024 roku.
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.