ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową – jedną z kluczowych kategorii produktowych ASICS. Przedłużenie partnerstwa to także potwierdzenie dotychczasowych sukcesów Witka na arenie międzynarodowej oraz jego zaangażowania w rozwój biegów górskich w naszym kraju.
Obecność w drużynie zrzeszającej najlepszych biegaczy na świecie to dla mnie duże wyróżnienie i szansa dalszego rozwoju. Jak każdy sportowiec mam ambicję, aby wygrywać najważniejsze zawody, jak biegi podczas festiwalu UTMB czy mistrzostw świata. Takie cele stawiam przed sobą w kolejnym sezonie. Jednocześnie nie zapominam o tym, co kocham w sporcie najbardziej, a co tak mocno towarzyszy mi w ASICS – dobrej zabawie i czerpaniu radości z codziennej aktywności fizycznej – mówi Andrzej Witek.
Kontynuacja współpracy z Andrzejem Witkiem to również element strategii marki ASICS, która w coraz większym stopniu koncentruje się na rozwoju produktów przeznaczonych dla biegaczy trailowych.
Współpraca z Andrzejem to dla nas nie tylko szansa na promocję zaawansowanych technologicznie produktów trailowych, ale także inspiracja dla społeczności biegowej w Polsce i na świecie. Andrzej łączy w sobie cechy, które idealnie wpisują się w wartości ASICS – determinację, siłę mentalną i miłość do sportu. To ambasador, który nie tylko osiąga wybitne wyniki, ale również swoją postawą motywuje innych do podejmowania wyzwań i czerpania radości z biegania. Jego podejście odzwierciedla naszą filozofię założycielską: „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Wierzymy, że równowaga pomiędzy ciałem a umysłem to klucz do osiągania wielkich rzeczy – zarówno na polu sportowym, jak i w codziennym życiu – podkreśla Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Andrzej Witek to nie tylko jeden z najlepszych polskich biegaczy górskich, ale także członek kadry narodowej. W ostatnich latach odniósł wiele sukcesów. Jest aktualnie najwyżej sklasyfikowanym zawodnikiem z naszego kraju w rankingu ITRA. Uplasował się na 7. miejscu w mistrzostwach świata w biegach górskich. Jest także multimedalistą mistrzostw Polski. Sięgnął po pięć medali w ciągu ostatnich trzech lat.
ASICS, znany z innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kolekcjach trailowych, wciąż rozwija swoje produkty. Modele z linii TRABUCO MAX, FUJISPEED czy METAFUJI TRAIL staną się nieodłącznym elementem przygotowań Andrzeja Witka do kluczowych zawodów. Sam był bezpośrednio zaangażowany w proces projektowania tego ostatniego modelu z wkładką karbonową, który zadebiutował w ofercie marki w 2024 roku.

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.