Ulubiona muzyka i podcasty ze Spotify dostępne offline w zegarkach Suunto.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Podczas treningów i aktywności na świeżym powietrzu często towarzyszy Ci muzyka? Teraz Twoje ulubione playlisty oraz podcasty możesz pobrać ze Spotify bezpośrednio na swój zegarek Suunto 7 i słuchać offline. Ruszaj w teren przy dźwiękach muzyki i osiągaj nowe cele!
Muzyka ma wielką moc, potrafi wzruszać, motywować, a także poruszać nasze najczulsze struny. Teraz możesz ruszyć przed siebie w rytm muzyki, sterując nią z poziomu zegarka na nadgarstku. Jest to możliwe dzięki najnowszej aktualizacji, która pozwoli na korzystanie offline z aplikacji Spotify w zegarkach Suunto 7.
Dzięki nowym zmianom każdy użytkownik Suunto 7 będzie miał możliwość pobrania bezpośrednio na swój zegarek wybranych utworów, albumów, playlist, czy podcastów. Oznacza to, że bez konieczności połączenia z internetem oraz posiadania telefonu w zasięgu ręki będzie można delektować się ulubionymi utworami lub programami w dowolnym miejscu. Przy codziennych aktywnościach, na zakupach, na spacerze, podczas biegania, jazdy na rowerze lub treningu na siłowni — muzyka może towarzyszyć Ci wszędzie.
Jak to działa? Wystarczy w aplikacji Spotify dostępnej w zegarku znaleźć utwory, które planujemy pobrać np. naszą ulubioną playlistę do biegania. Następnie należy wybrać opcję “pobierz”. Po ściągnięciu wybranych list odtwarzania, albumów lub podcastów z biblioteki Spotify, przy ich nazwach powinna pojawić się mała zielona strzałka. Teraz wystarczy już tylko podłączyć słuchawki, włączyć play i rozpocząć muzyczną ucztę, gdziekolwiek jesteś.
Ale to nie wszystko. Odsłuchiwane pliki możesz wstrzymać lub pomijać w dowolnym momencie, co więcej masz możliwość także sterować odtwarzaniem wszystkiego, od urządzeń bezprzewodowych po telewizory i konsole do gier za pomocą Spotify Connect — i to również bezpośrednio z poziomu zegarka.
Nowa aktualizacja jest dostępna już od 27 sierpnia 2021 r.
Nie czekaj — Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.