Ulubiona muzyka i podcasty ze Spotify dostępne offline w zegarkach Suunto.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Podczas treningów i aktywności na świeżym powietrzu często towarzyszy Ci muzyka? Teraz Twoje ulubione playlisty oraz podcasty możesz pobrać ze Spotify bezpośrednio na swój zegarek Suunto 7 i słuchać offline. Ruszaj w teren przy dźwiękach muzyki i osiągaj nowe cele!
Muzyka ma wielką moc, potrafi wzruszać, motywować, a także poruszać nasze najczulsze struny. Teraz możesz ruszyć przed siebie w rytm muzyki, sterując nią z poziomu zegarka na nadgarstku. Jest to możliwe dzięki najnowszej aktualizacji, która pozwoli na korzystanie offline z aplikacji Spotify w zegarkach Suunto 7.
Dzięki nowym zmianom każdy użytkownik Suunto 7 będzie miał możliwość pobrania bezpośrednio na swój zegarek wybranych utworów, albumów, playlist, czy podcastów. Oznacza to, że bez konieczności połączenia z internetem oraz posiadania telefonu w zasięgu ręki będzie można delektować się ulubionymi utworami lub programami w dowolnym miejscu. Przy codziennych aktywnościach, na zakupach, na spacerze, podczas biegania, jazdy na rowerze lub treningu na siłowni — muzyka może towarzyszyć Ci wszędzie.
Jak to działa? Wystarczy w aplikacji Spotify dostępnej w zegarku znaleźć utwory, które planujemy pobrać np. naszą ulubioną playlistę do biegania. Następnie należy wybrać opcję “pobierz”. Po ściągnięciu wybranych list odtwarzania, albumów lub podcastów z biblioteki Spotify, przy ich nazwach powinna pojawić się mała zielona strzałka. Teraz wystarczy już tylko podłączyć słuchawki, włączyć play i rozpocząć muzyczną ucztę, gdziekolwiek jesteś.
Ale to nie wszystko. Odsłuchiwane pliki możesz wstrzymać lub pomijać w dowolnym momencie, co więcej masz możliwość także sterować odtwarzaniem wszystkiego, od urządzeń bezprzewodowych po telewizory i konsole do gier za pomocą Spotify Connect — i to również bezpośrednio z poziomu zegarka.
Nowa aktualizacja jest dostępna już od 27 sierpnia 2021 r.
Nie czekaj — Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.