Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych w obuwiu ASICS". Gościem specjalnym spotkania będzie Marcin Janusz, ambasador ASICS, dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów i srebrny medalista igrzysk olimpijskich w siatkówce.
Współpraca z Marcinem Januszem oraz firmą Sportano to idealny przykład, jak nasza misja – "w zdrowym ciele, zdrowy duch" – przekłada się na wspieranie sportowców i aktywności fizycznej na każdym poziomie. Marcin, jako ambasador ASICS, doskonale uosabia wartości, które promujemy – zaangażowanie, pasję do sportu i dbałość o zdrowie psychiczne oraz fizyczne. Wspólnie z naszymi partnerami pragniemy inspirować do podejmowania wyzwań i przekraczania własnych granic, niezależnie od poziomu zaawansowania – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
W programie wydarzenia zaplanowana jest między innymi rozmowa z Marcinem Januszem, którą poprowadzi dziennikarz TVP Sport i komentator siatkówki, Piotr Dębowski. Uczestnicy będą mieć również możliwość zadawania pytań, zrobienia wspólnego zdjęcia z ambasadorem ASICS oraz udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Marka ASICS od lat jest obecna w siatkówce, produkując zaawansowane technologicznie obuwie, które wspiera graczy na każdym poziomie, od amatorów po profesjonalistów. Oferta obejmuje szeroki wybór butów halowych, zapewniając stabilność, amortyzację i przyczepność. Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty – „Wyżej”, „Mocniej”, „Szybciej”. Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone dla graczy preferujących grę w pionie, którzy potrzebują dużo amortyzacji, aby skakać wyżej. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy grają nisko na nogach i wymagają dodatkowej stabilizacji przy gwałtownych ruchach skrętnych, a trzecia znajduje zastosowanie wśród osób, które szybko poruszają się po parkiecie, wymagając lekkości i elastyczności.
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.