Komunikaty PR

Rusza aplikacja Superligi

2021-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na wyciągnięcie ręki kibiców.

Oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet to narzędzie, które ma integrować całe środowisko kibiców piłki ręcznej w Polsce. Posiada szereg funkcji, w tym dostęp do aktualności o rozgrywkach, możliwość śledzenia “na żywo” meczów wszystkich drużyn, aktualizowane w czasie rzeczywistym liczne statystyki, informacje o zespołach, składach, terminach i wynikach meczów oraz możliwość oglądania materiałów video, w tym skrótów spotkań.  

W aplikacji zadbano również o personalizację, która umożliwia użytkownikowi dostosowanie narzędzia, tak by wyświetlały się przede wszystkim interesujące go treści. Tym sposobem, fani będą mogli dostosować aplikację do wyświetlania informacji przede wszystkim o ich ulubionych klubach. Narzędzie zostało wyposażone w rozbudowany system powiadomień umożliwiających ustawienie przypomnienia o terminach meczów, transmisjach telewizyjnych czy przesyłanie personalizowanych przekazów marketingowych.

Dodatkową zaletą aplikacji jest moduł przeznaczony dla klubów, w którym już wkrótce będą mogły zamieszczać treści tylko dla swoich kibiców. Tym sposobem oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet będzie również aplikacją każdego z 22 klubów występujących w rozgrywkach. Wkrótce planowane jest uruchomienie kolejnych funkcjonalności: możliwości wyboru zawodnika meczu i oceniania występów sportowców przez kibiców, quizów o ligach i klubach, predictor game czy zakup biletów.

Aplikacja została stworzono w technologii PWA. Dostępna jest dla systemów iOS i Android, można ją pobrać wchodząc do sklepu Google Play i App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Biuro prasowe
2021-05-27 | 01:00

Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.

Designed for all the things that cannot be measured. Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Stworzony z myślą o wyjątkowych doświadczeniach, jakie daje sport i
Sport Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.
2021-04-28 | 01:00

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do
Sport Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.
2021-03-30 | 01:00

Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.

Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Media i PR

Unia Europejska chce walczyć z prywatną cenzurą w internecie. Nowe prawo ma uregulować zasady moderacji treści

Prywatna cenzura w wykonaniu portali społecznościowych, czyli m.in. usuwanie profili przez Facebooka, może utrudniać działalność organizacjom społecznym, artystom, politykom czy dziennikarzom. Procesy sądowe zapowiada były prezydent USA Donald Trump, ale nie on jedyny chce walczyć z prywatną cenzurą. Unia Europejska pracuje nad nowym prawem, które ma zapewnić większą przejrzystość decyzji moderacyjnych oraz możliwość ich kwestionowania, także przed sądem.

Finanse

Pandemia zwiększyła potrzebę robotyzacji w polskich firmach. Wirtualnego pracownika można „zatrudnić” i zacząć na nim zarabiać w ciągu dwóch tygodni

Pandemia COVID-19 może być impulsem przyspieszającym robotyzację w polskich firmach. Barierą we wdrażaniu robotów na masową skalę wciąż pozostają jednak brak wiedzy, niska świadomość korzyści takich rozwiązań albo obawy przed wysokimi kosztami. – Można zacząć od wdrożenia jednego czy dwóch robotów, zamiast od razu otwierać bardzo duży projekt. Przy takim podejściu w krótkim czasie dwóch–trzech tygodni można już mieć w firmie wdrożonego pierwszego robota i od razu czerpać z tego korzyści – mówi Przemysław Lewicki, szef projektu SAIO w ING Banku Śląskim, w którym pracuje już ponad 2 tys. wirtualnych pracowników. Bank ma w tym zakresie duże doświadczenie, dlatego w ramach swojej RoboPlatformy, która obecnie działa pod nazwą SAIO, pomaga także swoim klientom usprawniać ich procesy wewnętrzne z wykorzystaniem robotyki.