Komunikaty PR

Rusza aplikacja Superligi

2021-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na wyciągnięcie ręki kibiców.

Oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet to narzędzie, które ma integrować całe środowisko kibiców piłki ręcznej w Polsce. Posiada szereg funkcji, w tym dostęp do aktualności o rozgrywkach, możliwość śledzenia “na żywo” meczów wszystkich drużyn, aktualizowane w czasie rzeczywistym liczne statystyki, informacje o zespołach, składach, terminach i wynikach meczów oraz możliwość oglądania materiałów video, w tym skrótów spotkań.  

W aplikacji zadbano również o personalizację, która umożliwia użytkownikowi dostosowanie narzędzia, tak by wyświetlały się przede wszystkim interesujące go treści. Tym sposobem, fani będą mogli dostosować aplikację do wyświetlania informacji przede wszystkim o ich ulubionych klubach. Narzędzie zostało wyposażone w rozbudowany system powiadomień umożliwiających ustawienie przypomnienia o terminach meczów, transmisjach telewizyjnych czy przesyłanie personalizowanych przekazów marketingowych.

Dodatkową zaletą aplikacji jest moduł przeznaczony dla klubów, w którym już wkrótce będą mogły zamieszczać treści tylko dla swoich kibiców. Tym sposobem oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet będzie również aplikacją każdego z 22 klubów występujących w rozgrywkach. Wkrótce planowane jest uruchomienie kolejnych funkcjonalności: możliwości wyboru zawodnika meczu i oceniania występów sportowców przez kibiców, quizów o ligach i klubach, predictor game czy zakup biletów.

Aplikacja została stworzono w technologii PWA. Dostępna jest dla systemów iOS i Android, można ją pobrać wchodząc do sklepu Google Play i App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS State of Mind Study Biuro prasowe
2024-04-09 | 17:30

ASICS State of Mind Study

Badanie przeprowadzono na próbie ponad 26 tysięcy respondentów z 22 krajów. Wykazało ono, że im więcej ludzie ćwiczą, tym wyższe są ich wyniki w zakresie „stanu
Sport BRAK ZDJĘCIA
2024-02-29 | 01:00

Gospodarka obiegu zamkniętego Jack Wolfskin, czyli technologia „Textile to texti

Gdy w przemyśle tekstylnym pada wyrażenie „materiały pochodzące z recyklingu”, zwykle chodzi o włókna syntetyczne uzyskane z przetworzonych plastikowych butelek. Jack Wolfskin również wykorzystuje tego typu
Sport Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe
2024-01-09 | 13:30

Euroleague Basketball i Motorola ogłaszają partnerstwo sportowe

9 stycznia 2024 r. - Euroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy, na mocy której do końca 2026 roku Motorola będzie smartfonowym partnerem premium

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.