Komunikaty PR

Rusza aplikacja Superligi

2021-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na wyciągnięcie ręki kibiców.

Oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet to narzędzie, które ma integrować całe środowisko kibiców piłki ręcznej w Polsce. Posiada szereg funkcji, w tym dostęp do aktualności o rozgrywkach, możliwość śledzenia “na żywo” meczów wszystkich drużyn, aktualizowane w czasie rzeczywistym liczne statystyki, informacje o zespołach, składach, terminach i wynikach meczów oraz możliwość oglądania materiałów video, w tym skrótów spotkań.  

W aplikacji zadbano również o personalizację, która umożliwia użytkownikowi dostosowanie narzędzia, tak by wyświetlały się przede wszystkim interesujące go treści. Tym sposobem, fani będą mogli dostosować aplikację do wyświetlania informacji przede wszystkim o ich ulubionych klubach. Narzędzie zostało wyposażone w rozbudowany system powiadomień umożliwiających ustawienie przypomnienia o terminach meczów, transmisjach telewizyjnych czy przesyłanie personalizowanych przekazów marketingowych.

Dodatkową zaletą aplikacji jest moduł przeznaczony dla klubów, w którym już wkrótce będą mogły zamieszczać treści tylko dla swoich kibiców. Tym sposobem oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet będzie również aplikacją każdego z 22 klubów występujących w rozgrywkach. Wkrótce planowane jest uruchomienie kolejnych funkcjonalności: możliwości wyboru zawodnika meczu i oceniania występów sportowców przez kibiców, quizów o ligach i klubach, predictor game czy zakup biletów.

Aplikacja została stworzono w technologii PWA. Dostępna jest dla systemów iOS i Android, można ją pobrać wchodząc do sklepu Google Play i App Store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok Biuro prasowe
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają
Sport Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
2024-10-17 | 17:00

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.