Komunikaty PR

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

2021-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
Projekt Zero2

Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
basia|projektzero2.pl| |basia|projektzero2.pl
503 119 029
projektzero2.pl

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do wyznaczonego celu i pozwolą przeżyć niezapomniane przygody.

 

Dzięki komoot nie ominiesz żadnego zakrętu, nie zboczysz z trasy i zawsze dotrzesz do celu. Teraz komoot i Suunto działają wspólnie. Zobacz, co zyskują użytkownicy dzięki tej kooperacji.

 

Co to jest komoot?

Komoot to największa w Europie platforma outdoorowa, dzięki której w łatwy sposób można zaplanować m.in. wycieczki piesze, rowerowe, czy treningi w terenie. To także niezawodna i profesjonalna nawigacja, która skutecznie prowadzi do wyznaczonego celu. 

Społeczność aplikacji komoot liczącą już ponad 16 milionów użytkowników na całym świecie tworzą pasjonaci przygód i aktywności fizycznej. Aplikacja oferuje dokładne mapy, a także narzędzia do planowania tras, które łatwo zsynchronizować do kompatybilnych urządzeń i zegarków - w tym zegarków Suunto.

 

Aplikacja komoot w zegarkach Suunto

Teraz platforma komoot i marka Suunto działają razem. Użytkownicy zegarków sportowych i smartwatchy Suunto mogą korzystać z wygodnej aplikacji komoot. Wystarczy, że dołączą do platformy, wybiorą swój region i połączą komoot z zegarkiem. Konto można założyć przez stronę internetową https://www.komoot.com/Suunto, a także dzięki aplikacji na urządzenia mobilne dostępnej na Androida i iOS. Od tego momentu wszystkie zaplanowane trasy oraz inne dane będą automatycznie synchronizowały się z darmową aplikacją i zegarkiem Suunto. 

Dzięki współpracy z komoot użytkownicy zegarków Suunto mogą korzystać z nowych, pomocnych narzędzi. Wśród nich znajduje się nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn), która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu zegarka pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w prawo”. Nie ważne czy odbywasz trening biegowy, czy jedziesz na rowerze, czy idziesz w góry. Dzięki tej opcji już nie musisz martwić się, że zboczysz z trasy i możesz skupić się na efektywnym treningu lub spokojnie podziwiać wszystko dokoła. 

 

Planuj i odkrywaj

Jest jeszcze wiele szlaków do odkrycia, szczytów i celów do zdobycia. Źródłem inspiracji mogą być mapy dostępne w aplikacji komoot, dzięki którym zaplanujesz ekscytujące wyprawy. Narzędzia te pozwalają na dokładne określenie czasu trwania wędrówki, czy pokonywanych wysokości. Przygotowanie do kolejnych wypraw i treningów może być prostsze, a trasy precyzyjniej dopasowane do potrzeb i umiejętności. Połączenie nowoczesnych funkcji dostępnych w zegarkach Suunto wraz z narzędziami od komoot pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z odbywanych wypraw i treningów. 

Te i inne funkcje opisane w artykule znajdziesz w nowych modelach Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum. 

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

 

-------

 

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

 

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Rusza aplikacja Superligi Biuro prasowe
2021-06-01 | 01:00

Rusza aplikacja Superligi

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na
Sport Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.
2021-05-27 | 01:00

Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.

Designed for all the things that cannot be measured. Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Stworzony z myślą o wyjątkowych doświadczeniach, jakie daje sport i
Sport Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.
2021-03-30 | 01:00

Wytrzymałość i fiński design. Znane modele zegarków Suunto w wersji Premium.

Zarówno codzienne aktywności, jak i ekstremalne treningi mogą być prostsze. Ceniona fińska marka zegarków sportowych Suunto prezentuje nowe modele Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Media i PR

Unia Europejska chce walczyć z prywatną cenzurą w internecie. Nowe prawo ma uregulować zasady moderacji treści

Prywatna cenzura w wykonaniu portali społecznościowych, czyli m.in. usuwanie profili przez Facebooka, może utrudniać działalność organizacjom społecznym, artystom, politykom czy dziennikarzom. Procesy sądowe zapowiada były prezydent USA Donald Trump, ale nie on jedyny chce walczyć z prywatną cenzurą. Unia Europejska pracuje nad nowym prawem, które ma zapewnić większą przejrzystość decyzji moderacyjnych oraz możliwość ich kwestionowania, także przed sądem.

Finanse

Pandemia zwiększyła potrzebę robotyzacji w polskich firmach. Wirtualnego pracownika można „zatrudnić” i zacząć na nim zarabiać w ciągu dwóch tygodni

Pandemia COVID-19 może być impulsem przyspieszającym robotyzację w polskich firmach. Barierą we wdrażaniu robotów na masową skalę wciąż pozostają jednak brak wiedzy, niska świadomość korzyści takich rozwiązań albo obawy przed wysokimi kosztami. – Można zacząć od wdrożenia jednego czy dwóch robotów, zamiast od razu otwierać bardzo duży projekt. Przy takim podejściu w krótkim czasie dwóch–trzech tygodni można już mieć w firmie wdrożonego pierwszego robota i od razu czerpać z tego korzyści – mówi Przemysław Lewicki, szef projektu SAIO w ING Banku Śląskim, w którym pracuje już ponad 2 tys. wirtualnych pracowników. Bank ma w tym zakresie duże doświadczenie, dlatego w ramach swojej RoboPlatformy, która obecnie działa pod nazwą SAIO, pomaga także swoim klientom usprawniać ich procesy wewnętrzne z wykorzystaniem robotyki.