Komunikaty PR

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

2021-04-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do wyznaczonego celu i pozwolą przeżyć niezapomniane przygody.

 

Dzięki komoot nie ominiesz żadnego zakrętu, nie zboczysz z trasy i zawsze dotrzesz do celu. Teraz komoot i Suunto działają wspólnie. Zobacz, co zyskują użytkownicy dzięki tej kooperacji.

 

Co to jest komoot?

Komoot to największa w Europie platforma outdoorowa, dzięki której w łatwy sposób można zaplanować m.in. wycieczki piesze, rowerowe, czy treningi w terenie. To także niezawodna i profesjonalna nawigacja, która skutecznie prowadzi do wyznaczonego celu. 

Społeczność aplikacji komoot liczącą już ponad 16 milionów użytkowników na całym świecie tworzą pasjonaci przygód i aktywności fizycznej. Aplikacja oferuje dokładne mapy, a także narzędzia do planowania tras, które łatwo zsynchronizować do kompatybilnych urządzeń i zegarków - w tym zegarków Suunto.

 

Aplikacja komoot w zegarkach Suunto

Teraz platforma komoot i marka Suunto działają razem. Użytkownicy zegarków sportowych i smartwatchy Suunto mogą korzystać z wygodnej aplikacji komoot. Wystarczy, że dołączą do platformy, wybiorą swój region i połączą komoot z zegarkiem. Konto można założyć przez stronę internetową https://www.komoot.com/Suunto, a także dzięki aplikacji na urządzenia mobilne dostępnej na Androida i iOS. Od tego momentu wszystkie zaplanowane trasy oraz inne dane będą automatycznie synchronizowały się z darmową aplikacją i zegarkiem Suunto. 

Dzięki współpracy z komoot użytkownicy zegarków Suunto mogą korzystać z nowych, pomocnych narzędzi. Wśród nich znajduje się nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn), która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu zegarka pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w prawo”. Nie ważne czy odbywasz trening biegowy, czy jedziesz na rowerze, czy idziesz w góry. Dzięki tej opcji już nie musisz martwić się, że zboczysz z trasy i możesz skupić się na efektywnym treningu lub spokojnie podziwiać wszystko dokoła. 

 

Planuj i odkrywaj

Jest jeszcze wiele szlaków do odkrycia, szczytów i celów do zdobycia. Źródłem inspiracji mogą być mapy dostępne w aplikacji komoot, dzięki którym zaplanujesz ekscytujące wyprawy. Narzędzia te pozwalają na dokładne określenie czasu trwania wędrówki, czy pokonywanych wysokości. Przygotowanie do kolejnych wypraw i treningów może być prostsze, a trasy precyzyjniej dopasowane do potrzeb i umiejętności. Połączenie nowoczesnych funkcji dostępnych w zegarkach Suunto wraz z narzędziami od komoot pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z odbywanych wypraw i treningów. 

Te i inne funkcje opisane w artykule znajdziesz w nowych modelach Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum. 

 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

 

-------

 

O firmie:  Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane. 

 

Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.

 

Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o.o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok Biuro prasowe
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają
Sport Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
2024-10-17 | 17:00

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.