Komunikaty PR

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

2024-10-08  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej ("MR") rzeczywistości. Ta przełomowa inicjatywa ma na celu rozszerzenie granic sportu i aktywację nowego pokolenia sportowców na całym świecie. 

W erze, w której cyfryzacja i sport coraz bardziej przenikają się, ASICS wykorzystuje postęp technologiczny, aby na nowo zdefiniować pojęcie e-sportu jako „sportu bez granic”, który angażuje i wspiera ciało oraz umysł. Powstały przy współpracy z ASICS Ventures, Meta oraz studiem gier m ss ng p eces, „DISC” został zaprojektowany od podstaw, aby dostarczyć nowatorskiego doświadczenia sportowego, stworzonego specjalnie dla VR i MR. Zamiast adaptować tradycyjny sport do świata wirtualnego, świeża i pomysłowa rozgrywka „DISC” jest wyjątkowo wymagająca i angażująca fizycznie.

Czerpiąc z dziesięcioleci doświadczeń w nauce o sporcie i innowacjach cyfrowych, ASICS zaprojektował „DISC”, aby w równym stopniu angażować fizyczne i strategiczne umiejętności graczy. To nie tylko rozwinięcie cyfrowych usług ASICS, ale również krok ku przyszłości, w której sport wirtualny będzie mieć swoje miejsce na równi ze sportem tradycyjnym. „DISC” jest przyjazny zarówno dla początkujących w VR/MR, jak i dostosowuje się, aby zaangażować zaawansowanych graczy i sportowców, podkreślając ideę, że sport powinien być dostępny dla wszystkich. Opiera się na przekonaniu, że wspólna zabawa wzmacnia nie tylko nasze ciała, ale także umysły. Ponadto, reprezentuje zaangażowanie ASICS w filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

„DISC” ma na celu jednoczenie ludzi dzięki mocy sportu i tworzenie globalnej społeczności, w której możemy wspólnie się rozwijać. Naszym celem jest współpraca ze społecznością Quest, aby kontynuować tę ewolucję, kształtując przyszłość sportu i redefiniując, czym jest gra i rywalizacja – mówi Joe Pace, wiceprezes ASICS Ventures i lider projektu „DISC”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.