Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej
Słodkie kibicowanie z fioletową krową
W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend na stoku w Ośrodku Narciarskim Złoty Groń w Istebnej marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy kolejną w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe Miasteczka Milka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!
Strefy Milka – gdzie i kiedy?
1. Istebna (Złoty Groń) – 01-02 luty 2020 – aktywność strefy 07.00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).
2. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).
3. Duszniki Zdrój (Winterpol Zieleniec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Polityka
Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.