Komunikaty PR

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolej

2020-02-04  |  09:30
Biuro prasowe

Słodkie kibicowanie z fioletową krową

W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend na stoku w Ośrodku Narciarskim Złoty Groń w Istebnej marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy kolejną w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe Miasteczka Milka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!

 

Strefy Milka – gdzie i kiedy?

1. Istebna (Złoty Groń) – 01-02 luty 2020 – aktywność strefy 07.00-15:00 (godzina otwarcia wyciągów 08.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

2. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

3. Duszniki Zdrój (Winterpol Zieleniec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).  

 

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Rusza aplikacja Superligi Biuro prasowe
2021-06-01 | 01:00

Rusza aplikacja Superligi

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na
Sport Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.
2021-05-27 | 01:00

Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.

Designed for all the things that cannot be measured. Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Stworzony z myślą o wyjątkowych doświadczeniach, jakie daje sport i
Sport Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.
2021-04-28 | 01:00

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Robotyka i SI

Anna Streżyńska: Polska polityka sztucznej inteligencji to pobożne życzenia. Bez budżetu nie ma żadnego programu

– Polska polityka sztucznej inteligencji to dokument z gruntu naiwny, jest bardziej zbiorem pobożnych życzeń niż rzeczywistym planem – komentuje Anna Streżyńska, była minister cyfryzacji. Przyjęty przez rząd dokument zakłada rozwój sztucznej inteligencji w Polsce i konkretny wpływ na polską gospodarkę. Ma zwiększać PKB nawet o 2,65 p.p. rocznie. Jak ocenia ekspertka, bez zabezpieczenia budżetu na wskazane w polityce działania nie można mówić o programie. Co więcej, bez przeznaczenia konkretnych środków na obszar sztucznej inteligencji istnieje ryzyko odpływu talentów i specjalistów w tym zakresie do zagranicznych firm.  

Finanse

Wdrożenie systemu teleopieki w Polsce wymagałoby przeszkolenia nowej grupy zawodowej zajmującej się telemedycyną. W tej chwili brakuje takich pracowników

Projekt Polskiego Ładu przewiduje dofinansowanie opasek bezpieczeństwa dla seniorów, które miałyby zapewnić im stały kontakt z lekarzem i zdalną opiekę medyczną. Nie wiadomo jednak, jak ten system ma funkcjonować w praktyce. W Polsce telemedycyna dopiero raczkuje, a oprócz wyspecjalizowanych programów i urządzeń, które nie będą zbyt skomplikowane w codziennej obsłudze, niezbędny jest wykwalifikowany personel. – Wymaga to w zasadzie stworzenia zupełnie nowej grupy zawodowej. Dużym wyzwaniem będzie także przygotowanie personelu pielęgniarskiego do pracy z systemami teleopieki – mówi Jacek Gleba, prezes MDT Medical.