Komunikaty PR

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

2024-09-02  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model biegowy SUPERBLAST 2. Design produktów odnosi się do pseudonimu brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – który nawiązuje do jej niezwykłych umiejętności pływackich.

Lucy Charles-Barclay, zawodniczka ASICS od 2022 roku, przypisuje swój sukces sile mentalnej w duchu „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). Utytułowana triathlonistka w swojej karierze odniosła zarówno wiele triumfów, jak i stawiała czoła niepowodzeniom. Zanim świętowała swój zdumiewający powrót i zwycięstwo na ubiegłorocznych mistrzostwach świata w Ironmanie na Hawajach, walczyła z poważną kontuzją.

Dzięki opalizującym paskom w kształcie rybiej łuski na logotypie ASICS i podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, zapinanym na sznurowadła z nadrukiem „Never Give Up”, odświeżone buty SUPERBLAST 2 są ukłonem zarówno w stronę pseudonimu Lucy, jak i jej odpornego ducha. Model został uzupełniony damską odzieżą od stóp do głów, zawierającą najlepsze produkty ASICS, jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o najwyższym komforcie i maksymalnej swobodzie ruchów.

To moja debiutancka kolekcja przygotowana przy współpracy z zespołem ASICS. Sam proces projektowania był świetną zabawą. Uwielbiam widzieć, jak dbałość o szczegóły przejawia się nawet w najmniejszych elementach projektu. Od pięknych kolorów, po kultowe wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto ubierze odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i odczuje przypływ inspiracji, aby po prostu wyjść i pobiegać dla ciała oraz umysłu – mówi Lucy Charles-Barclay.

Lucy jest niesamowitą sportsmenką na wielu poziomach, motywuje kobiety i dziewczęta o różnych umiejętnościach do aktywności. Ta kolekcja celebruje inspirację, jaką jest Lucy i wpływ, jaki wywiera na swoją społeczność. Praca nad produktami i połączenie kunsztu ASICS z jej kreatywną ekspresją było wspaniałą podróżą dla wszystkich zaangażowanych stron – dodaje Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.

Produkty z kolekcji autorstwa Lucy Charles-Barclay będą dostępne w sprzedaży od 1 września br. na ASICS.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Lotnictwo

Coraz więcej dronów dzieli przestrzeń powietrzną z załogowymi statkami powietrznymi. Powstaje system do koordynacji lotów

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej wspólnie z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN tworzy system, który ma zapewnić bezpieczną koordynację lotów statków załogowych i bezzałogowych. To priorytetowe zadanie, z uwagi na fakt, iż coraz więcej dronów, zarówno używanych przez cywilnych operatorów, jak i służby, operuje w przestrzeni powietrznej. System wykorzysta zarówno potencjał ekspertów, jak i ułatwiające ich pracę rozwiązania informatyczne.

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE

Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.