Komunikaty PR

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

2024-09-02  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model biegowy SUPERBLAST 2. Design produktów odnosi się do pseudonimu brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – który nawiązuje do jej niezwykłych umiejętności pływackich.

Lucy Charles-Barclay, zawodniczka ASICS od 2022 roku, przypisuje swój sukces sile mentalnej w duchu „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). Utytułowana triathlonistka w swojej karierze odniosła zarówno wiele triumfów, jak i stawiała czoła niepowodzeniom. Zanim świętowała swój zdumiewający powrót i zwycięstwo na ubiegłorocznych mistrzostwach świata w Ironmanie na Hawajach, walczyła z poważną kontuzją.

Dzięki opalizującym paskom w kształcie rybiej łuski na logotypie ASICS i podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, zapinanym na sznurowadła z nadrukiem „Never Give Up”, odświeżone buty SUPERBLAST 2 są ukłonem zarówno w stronę pseudonimu Lucy, jak i jej odpornego ducha. Model został uzupełniony damską odzieżą od stóp do głów, zawierającą najlepsze produkty ASICS, jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o najwyższym komforcie i maksymalnej swobodzie ruchów.

To moja debiutancka kolekcja przygotowana przy współpracy z zespołem ASICS. Sam proces projektowania był świetną zabawą. Uwielbiam widzieć, jak dbałość o szczegóły przejawia się nawet w najmniejszych elementach projektu. Od pięknych kolorów, po kultowe wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto ubierze odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i odczuje przypływ inspiracji, aby po prostu wyjść i pobiegać dla ciała oraz umysłu – mówi Lucy Charles-Barclay.

Lucy jest niesamowitą sportsmenką na wielu poziomach, motywuje kobiety i dziewczęta o różnych umiejętnościach do aktywności. Ta kolekcja celebruje inspirację, jaką jest Lucy i wpływ, jaki wywiera na swoją społeczność. Praca nad produktami i połączenie kunsztu ASICS z jej kreatywną ekspresją było wspaniałą podróżą dla wszystkich zaangażowanych stron – dodaje Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.

Produkty z kolekcji autorstwa Lucy Charles-Barclay będą dostępne w sprzedaży od 1 września br. na ASICS.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego Biuro prasowe
2024-10-17 | 17:00

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja,
Sport Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
2024-10-08 | 16:00

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej
Sport Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
2024-09-25 | 18:00

Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Infrastruktura

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów

Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.

Transport

Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]

W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.