Komunikaty PR

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

2024-09-02  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model biegowy SUPERBLAST 2. Design produktów odnosi się do pseudonimu brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – który nawiązuje do jej niezwykłych umiejętności pływackich.

Lucy Charles-Barclay, zawodniczka ASICS od 2022 roku, przypisuje swój sukces sile mentalnej w duchu „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). Utytułowana triathlonistka w swojej karierze odniosła zarówno wiele triumfów, jak i stawiała czoła niepowodzeniom. Zanim świętowała swój zdumiewający powrót i zwycięstwo na ubiegłorocznych mistrzostwach świata w Ironmanie na Hawajach, walczyła z poważną kontuzją.

Dzięki opalizującym paskom w kształcie rybiej łuski na logotypie ASICS i podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, zapinanym na sznurowadła z nadrukiem „Never Give Up”, odświeżone buty SUPERBLAST 2 są ukłonem zarówno w stronę pseudonimu Lucy, jak i jej odpornego ducha. Model został uzupełniony damską odzieżą od stóp do głów, zawierającą najlepsze produkty ASICS, jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o najwyższym komforcie i maksymalnej swobodzie ruchów.

To moja debiutancka kolekcja przygotowana przy współpracy z zespołem ASICS. Sam proces projektowania był świetną zabawą. Uwielbiam widzieć, jak dbałość o szczegóły przejawia się nawet w najmniejszych elementach projektu. Od pięknych kolorów, po kultowe wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto ubierze odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i odczuje przypływ inspiracji, aby po prostu wyjść i pobiegać dla ciała oraz umysłu – mówi Lucy Charles-Barclay.

Lucy jest niesamowitą sportsmenką na wielu poziomach, motywuje kobiety i dziewczęta o różnych umiejętnościach do aktywności. Ta kolekcja celebruje inspirację, jaką jest Lucy i wpływ, jaki wywiera na swoją społeczność. Praca nad produktami i połączenie kunsztu ASICS z jej kreatywną ekspresją było wspaniałą podróżą dla wszystkich zaangażowanych stron – dodaje Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.

Produkty z kolekcji autorstwa Lucy Charles-Barclay będą dostępne w sprzedaży od 1 września br. na ASICS.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.