Komunikaty PR

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

2024-09-02  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model biegowy SUPERBLAST 2. Design produktów odnosi się do pseudonimu brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – który nawiązuje do jej niezwykłych umiejętności pływackich.

Lucy Charles-Barclay, zawodniczka ASICS od 2022 roku, przypisuje swój sukces sile mentalnej w duchu „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). Utytułowana triathlonistka w swojej karierze odniosła zarówno wiele triumfów, jak i stawiała czoła niepowodzeniom. Zanim świętowała swój zdumiewający powrót i zwycięstwo na ubiegłorocznych mistrzostwach świata w Ironmanie na Hawajach, walczyła z poważną kontuzją.

Dzięki opalizującym paskom w kształcie rybiej łuski na logotypie ASICS i podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, zapinanym na sznurowadła z nadrukiem „Never Give Up”, odświeżone buty SUPERBLAST 2 są ukłonem zarówno w stronę pseudonimu Lucy, jak i jej odpornego ducha. Model został uzupełniony damską odzieżą od stóp do głów, zawierającą najlepsze produkty ASICS, jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o najwyższym komforcie i maksymalnej swobodzie ruchów.

To moja debiutancka kolekcja przygotowana przy współpracy z zespołem ASICS. Sam proces projektowania był świetną zabawą. Uwielbiam widzieć, jak dbałość o szczegóły przejawia się nawet w najmniejszych elementach projektu. Od pięknych kolorów, po kultowe wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto ubierze odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i odczuje przypływ inspiracji, aby po prostu wyjść i pobiegać dla ciała oraz umysłu – mówi Lucy Charles-Barclay.

Lucy jest niesamowitą sportsmenką na wielu poziomach, motywuje kobiety i dziewczęta o różnych umiejętnościach do aktywności. Ta kolekcja celebruje inspirację, jaką jest Lucy i wpływ, jaki wywiera na swoją społeczność. Praca nad produktami i połączenie kunsztu ASICS z jej kreatywną ekspresją było wspaniałą podróżą dla wszystkich zaangażowanych stron – dodaje Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.

Produkty z kolekcji autorstwa Lucy Charles-Barclay będą dostępne w sprzedaży od 1 września br. na ASICS.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.