Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja, która zapowiada się niezwykle emocjonująco, będzie pełna sportowych wrażeń. Hasło imprezy – „Bieganie porusza umysły” – to nawiązanie do filozofii ASICS, której motto brzmi: „Sound mind, sound body”, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch.
Jako sponsor wydarzenia, ASICS przygotował dla uczestników liczne atrakcje. Tuż przed wejściem do Tauron Areny, uczestnicy będą mogli odwiedzić strefę testowania obuwia ASICS. Każdy, kto zdecyduje się wypróbować buty marki, otrzyma specjalny gadżet. To wyjątkowa okazja, aby przetestować najnowsze technologie w obuwiu biegowym i jednocześnie zdobyć pamiątkę z tego wyjątkowego dnia.
ASICS przygotował również oficjalne koszulki biegowe dla uczestników Cracovia Półmaratonu. Będą one dostępne w sprzedaży w biurze zawodów w cenie 80 zł. Natomiast wszyscy uczestnicy Czanieckiej Piątki otrzymali koszulki ASICS w swoich pakietach startowych.
Podczas półmaratonu nie zabraknie również strefy kibica ASICS, która będzie zlokalizowana na 15. km trasy na Bulwarach Wiślanych. Marka zachęca kibiców do odwiedzenia tego miejsca, gdzie będzie można dopingować biegaczy i cieszyć się sportową atmosferą. Tradycyjnie, półmaratonowi będzie także towarzyszyć Expo. Na stoisku ASICS będzie zlokalizowana tzw. „ściana marzeń”, a najnowsze produkty marki, w tym obuwie, odzież i akcesoria biegowe, będzie można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach.
Jubileuszowa edycja Cracovia Półmaratonu to dla nas wyjątkowy moment, by wspierać biegaczy i promować zdrowy styl życia. Bieganie, które porusza zarówno ciało, jak i umysł, to esencja filozofii ASICS. Nasze produkty wspierają wyniki oraz komfort biegaczy. Zachęcamy wszystkich uczestników do odwiedzenia naszej strefy testowej i kibicowania na trasie w naszej strefie na 15. km. Czekają na Was niespodzianki, emocje i duch rywalizacji – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.