Komunikaty PR

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

2024-10-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka@dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja, która zapowiada się niezwykle emocjonująco, będzie pełna sportowych wrażeń. Hasło imprezy – „Bieganie porusza umysły” – to nawiązanie do filozofii ASICS, której motto brzmi: „Sound mind, sound body”, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch.

Jako sponsor wydarzenia, ASICS przygotował dla uczestników liczne atrakcje. Tuż przed wejściem do Tauron Areny, uczestnicy będą mogli odwiedzić strefę testowania obuwia ASICS. Każdy, kto zdecyduje się wypróbować buty marki, otrzyma specjalny gadżet. To wyjątkowa okazja, aby przetestować najnowsze technologie w obuwiu biegowym i jednocześnie zdobyć pamiątkę z tego wyjątkowego dnia.

ASICS przygotował również oficjalne koszulki biegowe dla uczestników Cracovia Półmaratonu. Będą one dostępne w sprzedaży w biurze zawodów w cenie 80 zł. Natomiast wszyscy uczestnicy Czanieckiej Piątki otrzymali koszulki ASICS w swoich pakietach startowych.

Podczas półmaratonu nie zabraknie również strefy kibica ASICS, która będzie zlokalizowana na 15. km trasy na Bulwarach Wiślanych. Marka zachęca kibiców do odwiedzenia tego miejsca, gdzie będzie można dopingować biegaczy i cieszyć się sportową atmosferą. Tradycyjnie, półmaratonowi będzie także towarzyszyć Expo. Na stoisku ASICS będzie zlokalizowana tzw. „ściana marzeń”, a najnowsze produkty marki, w tym obuwie, odzież i akcesoria biegowe, będzie można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach.

Jubileuszowa edycja Cracovia Półmaratonu to dla nas wyjątkowy moment, by wspierać biegaczy i promować zdrowy styl życia. Bieganie, które porusza zarówno ciało, jak i umysł, to esencja filozofii ASICS. Nasze produkty wspierają wyniki oraz komfort biegaczy. Zachęcamy wszystkich uczestników do odwiedzenia naszej strefy testowej i kibicowania na trasie w naszej strefie na 15. km. Czekają na Was niespodzianki, emocje i duch rywalizacji – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC” Biuro prasowe
2024-10-08 | 16:00

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej
Sport Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano
2024-09-25 | 18:00

Spotkanie z Marcinem Januszem w Sportano

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS
2024-09-02 | 17:00

Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Infrastruktura

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów

Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.

Transport

Polskie firmy dostrzegają korzyści z gospodarki obiegu zamkniętego. Wciąż jednak ich wiedza jest niewystarczająca [DEPESZA]

W kontekście unijnych regulacji firmy są zobowiązane wdrażać rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Wiedza firm na ten temat wciąż jest niekompletna i mocno nieuporządkowana. Według badań DB Schenker prawie 2/3 respondentów nawet nie ma świadomości, że ich firma wdraża rozwiązania z zakresu GOZ, a część z nich nie ma pewności, jakie działania w ogóle wpisują się w tę koncepcję. Jednocześnie jednak ponad połowa dostrzega korzyści we wdrożeniu GOZ i planuje inwestycje w tym zakresie. Operatorzy logistyczni widzą w tym procesie rolę dla siebie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.