Komunikaty PR

Huawei Watch GT 3 – nowa seria smartwatchy dostępna w przedsprzedaży z bezprzewo

2021-11-03  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

 

Do 21 listopada smartwatche dostępne są w ofercie przedsprzedażowej z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i. Huawei Watch GT 3 (46 mm) dostępny jest w trzech wersjach: Active z paskiem z fluoroelastomeru można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 099 zł, Classic na skórzanym pasku – za 1 199 zł, a Elite na eleganckiej bransolecie – za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (42 mm) dostępny jest w dwóch wersjach: Active na skórzanym pasku można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 149 zł oraz Elegant na złotej bransolecie za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (46 mm i 42 mm) w ofercie przedsprzedażowej ze słuchawkami Huawei FreeBuds 4i można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik, a także w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów.

Huawei Watch GT 3 – klasyczny design, uniwersalny styl

Huawei Watch GT 3 dostępny jest w dwóch wersjach – z kopertą o średnicy 46 mm oraz 42 mm. Cała seria łączy klasyczny design, który można dopasować do swojego stylu, z precyzyjnymi funkcjami monitorowania zdrowia, stresu, snu oraz aktywności fizycznej.

W porównaniu do poprzedniej generacji, Huawei Watch GT 3 zapewnia większe pole wyświetlacza – wersja 46 mm wyposażona jest w ekran AMOLED o przekątnej 1,43 cala, a wersja 42 mm – w ekran AMOLED 1,32 cala. Ekran pokryty jest przejrzystym, zakrzywionym szkłem 3D o wysokiej przezroczystości, które zapewnia lepszą widoczność. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Tylna część obudowy to wypolerowane, wypukłe szkło, które dopasowuje się do kształtu nadgarstka. Konstrukcja nie tylko zapewnia komfort noszenia, ale również pozwala redukować zakłócenia zewnętrzne i poprawia jakość sygnału mierzącego tętno.

Obrotowa koronka umożliwia wygodniejszą nawigację między funkcjami, a nowy wygląd menu przypominający szachownicę pozwala na łatwiejsze odnalezienie pożądanej funkcji. Seria Watch GT 3 umożliwia również instalowanie aplikacji firm trzecich na smartwatchu – lista aplikacji dostępna jest po sparowaniu zegarka z aplikacją Huawei Zdrowie.

Smartwatche z serii Huawei Watch GT 3 charakteryzują się długim czasem pracy na jednym ładowaniu – w przypadku wersji 46 mm są to nawet 2 tygodnie, a w przypadku wersji 42 mm – do tygodnia.

Zdrowie pod kontrolą – ulepszona technologia Huawei TruSeen 5.0+

Huawei Watch GT 3 wyposażony jest w ulepszoną funkcję monitorującą zdrowie Huawei TruSeen 5.0+ – aż 8 sensorów oraz algorytm AI zapewniają dokładniejszy pomiar tętna, temperatury skóry oraz analizę faz snu przy mniejszym zużyciu energii. Huawei Watch GT 3 umożliwia całodobowy pomiar stresu oraz dostarcza porad, jak skutecznie sobie z nim radzić. Nowa seria wprowadza również zupełnie nową funkcję – Healthy Living Shamrock, czyli spersonalizowanego asystenta zdrowia, który regularnie przypomina o zdrowych nawykach i działaniach wspomagających zdrowie – piciu wody, przyjmowaniu leków czy regularnych ćwiczeniach.

Ulepsz swój trening z Watch GT 3

Huawei Watch GT 3 oferuje ponad 100 trybów treningów, 18 profesjonalnych i ponad 85 dodatkowych. Co więcej, smartwatch dostarcza spersonalizowane plany treningowe, opierając je na analizach kondycji fizycznej użytkownika oraz jego nawykach – użytkownik może ustalać własne cele treningowe i monitorować wyniki w czasie rzeczywistym na zegarku lub w aplikacji Huawei Zdrowie. Ponadto asystent treningowy dostarczy wskazówki treningowe na różnych etapach. W czasie treningu, smartwatch powiadamia za pomocą asystenta głosowego o aktualnych celach, stanie treningu, a także postępach w sprawności. Jeszcze dokładniejszy GPS zapewnia użytkownikom jeszcze dokładniejsze mapowanie lokalizacji geograficznej.

„Styl ponad czasem” kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego

Startowi sprzedaży najnowszych smartwatchy z serii Watch GT 3 towarzyszy również kampania marketingowa promująca uniwersalny design produktu, długi czas pracy na jednym ładowaniu oraz funkcje monitorujące zdrowie. Głównym jej elementem będzie spot z udziałem ambasadora Huawei Roberta Lewandowskiego, który będzie dostępny w kanałach digital i social media marki. W kampanię digital zaangażowani będą również popularni influencerzy – restauratorka Lara Gessler, aktor Maciej Musiał oraz aktor Mikołaj Roznerski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Edukacja

W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.