Huawei Watch GT 3 – nowa seria smartwatchy dostępna w przedsprzedaży z bezprzewo
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.
Do 21 listopada smartwatche dostępne są w ofercie przedsprzedażowej z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i. Huawei Watch GT 3 (46 mm) dostępny jest w trzech wersjach: Active z paskiem z fluoroelastomeru można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 099 zł, Classic na skórzanym pasku – za 1 199 zł, a Elite na eleganckiej bransolecie – za 1 399 zł.
Huawei Watch GT 3 (42 mm) dostępny jest w dwóch wersjach: Active na skórzanym pasku można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 149 zł oraz Elegant na złotej bransolecie za 1 399 zł.
Huawei Watch GT 3 (46 mm i 42 mm) w ofercie przedsprzedażowej ze słuchawkami Huawei FreeBuds 4i można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik, a także w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów.
Huawei Watch GT 3 – klasyczny design, uniwersalny styl
Huawei Watch GT 3 dostępny jest w dwóch wersjach – z kopertą o średnicy 46 mm oraz 42 mm. Cała seria łączy klasyczny design, który można dopasować do swojego stylu, z precyzyjnymi funkcjami monitorowania zdrowia, stresu, snu oraz aktywności fizycznej.
W porównaniu do poprzedniej generacji, Huawei Watch GT 3 zapewnia większe pole wyświetlacza – wersja 46 mm wyposażona jest w ekran AMOLED o przekątnej 1,43 cala, a wersja 42 mm – w ekran AMOLED 1,32 cala. Ekran pokryty jest przejrzystym, zakrzywionym szkłem 3D o wysokiej przezroczystości, które zapewnia lepszą widoczność. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Tylna część obudowy to wypolerowane, wypukłe szkło, które dopasowuje się do kształtu nadgarstka. Konstrukcja nie tylko zapewnia komfort noszenia, ale również pozwala redukować zakłócenia zewnętrzne i poprawia jakość sygnału mierzącego tętno.
Obrotowa koronka umożliwia wygodniejszą nawigację między funkcjami, a nowy wygląd menu przypominający szachownicę pozwala na łatwiejsze odnalezienie pożądanej funkcji. Seria Watch GT 3 umożliwia również instalowanie aplikacji firm trzecich na smartwatchu – lista aplikacji dostępna jest po sparowaniu zegarka z aplikacją Huawei Zdrowie.
Smartwatche z serii Huawei Watch GT 3 charakteryzują się długim czasem pracy na jednym ładowaniu – w przypadku wersji 46 mm są to nawet 2 tygodnie, a w przypadku wersji 42 mm – do tygodnia.
Zdrowie pod kontrolą – ulepszona technologia Huawei TruSeen 5.0+
Huawei Watch GT 3 wyposażony jest w ulepszoną funkcję monitorującą zdrowie Huawei TruSeen 5.0+ – aż 8 sensorów oraz algorytm AI zapewniają dokładniejszy pomiar tętna, temperatury skóry oraz analizę faz snu przy mniejszym zużyciu energii. Huawei Watch GT 3 umożliwia całodobowy pomiar stresu oraz dostarcza porad, jak skutecznie sobie z nim radzić. Nowa seria wprowadza również zupełnie nową funkcję – Healthy Living Shamrock, czyli spersonalizowanego asystenta zdrowia, który regularnie przypomina o zdrowych nawykach i działaniach wspomagających zdrowie – piciu wody, przyjmowaniu leków czy regularnych ćwiczeniach.
Ulepsz swój trening z Watch GT 3
Huawei Watch GT 3 oferuje ponad 100 trybów treningów, 18 profesjonalnych i ponad 85 dodatkowych. Co więcej, smartwatch dostarcza spersonalizowane plany treningowe, opierając je na analizach kondycji fizycznej użytkownika oraz jego nawykach – użytkownik może ustalać własne cele treningowe i monitorować wyniki w czasie rzeczywistym na zegarku lub w aplikacji Huawei Zdrowie. Ponadto asystent treningowy dostarczy wskazówki treningowe na różnych etapach. W czasie treningu, smartwatch powiadamia za pomocą asystenta głosowego o aktualnych celach, stanie treningu, a także postępach w sprawności. Jeszcze dokładniejszy GPS zapewnia użytkownikom jeszcze dokładniejsze mapowanie lokalizacji geograficznej.
„Styl ponad czasem” – kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego
Startowi sprzedaży najnowszych smartwatchy z serii Watch GT 3 towarzyszy również kampania marketingowa promująca uniwersalny design produktu, długi czas pracy na jednym ładowaniu oraz funkcje monitorujące zdrowie. Głównym jej elementem będzie spot z udziałem ambasadora Huawei Roberta Lewandowskiego, który będzie dostępny w kanałach digital i social media marki. W kampanię digital zaangażowani będą również popularni influencerzy – restauratorka Lara Gessler, aktor Maciej Musiał oraz aktor Mikołaj Roznerski.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.