Komunikaty PR

FIAT F500 F10 CROSS z ogumieniem wykonanym w technologii “honeycomb”

2021-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

Najnowszy model e-hulajnogi jest dostępny w Polsce od jedynego dystrybutora – firmy 4cv. 

Jak wynika z analiz firmy konsultingowej McKinsey, przeprowadzonych na siedmiu największych globalnych rynkach, w latach 2021-2022, powrót do „nowej normalności” spowoduje, że zainteresowanie osobistymi urządzeniami osobistego transportu, jako bardziej higienicznymi i ekologicznymi, nie tylko powróci do stanu sprzed pandemii, ale może wzrosnąć nawet o 9 proc. w porównaniu do roku 2019. W odpowiedzi na zwiększającą się ich popularność wśród klientów, firma 4cv postanowiła wprowadzić na polski rynek nowy model e-hulajnogi marki FIAT – FIAT 500 F10 CROSS.

 

Nowy model elektrycznej hulajnogi FIAT 500 docenią wszyscy, którzy od urządzeń tego typu wymagają bezpiecznej i komfortowej jazdy w niestandardowych warunkach. Tak jak poprzednie wersje model ten nawiązuje swoim wyglądem do znanego i lubianego samochodu – Fiata 500. Minimalistyczny design i przemyślana kolorystyka hulajnogi są kwintesencją włoskiego stylu.

 

Najważniejszą cechą, która odróżnia model CROSS od pierwszego, popularnego modelu F10, są jego 10-calowe koła z szerokim 2.5-calowym ogumieniem przypominającym plaster miodu, wykonanym w technologii „honeycomb”. Zapewnia to nie tylko większą trwałość, ale także bezawaryjność w trudnych warunkach użytkowania podczas jazdy i odporność na wszelkiego rodzaju uszkodzenia i przebicia. Duże koła zapewniają też świetną amortyzację podczas jazdy na nierównym i wymagającym podłożu. 

 

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS została wyposażona w silnik o mocy 350W, który pozwala poruszać się jej z prędkością do 25 km/h. Akumulator o pojemności 10Ah gwarantuje z kolei przejechanie na jednym naładowaniu baterii aż do 25 km trasy, a sama bateria, aby osiągnąć pełną moc, ładuje się od 6. do maksymalnie 8. godzin. Wbudowany cyfrowy wyświetlacz pokazuje trzy tryby szybkości jazdy: do 10 km/h, 15 km/h i 25 km/h. Tempo reguluje się specjalną manetką, która umiejscowiona jest na rączce kierownicy. Naciśnięcie manetki powoduje regeneracyjne hamowanie silnikiem i przede wszystkim uruchomienie tylnego hamulca bębnowego, który jest obudowany i dzięki temu odporny na błoto i zachlapania. 

 

Na uwagę zasługuje też lżejsza niż dotychczas rama, wykonana ze stopu aluminium, która może unieść ok. 120 kg. Warto też wspomnieć o bardzo przemyślanym systemie składania. Na tylnym błotniku umieszczono niewielki uchwyt, o który można zaczepić złożoną kierownicę i zablokować ją w tej pozycji. Ułatwia to zarówno jej podnoszenie, przewożenie, ale także przechowywanie. 

 

Pojazd posiada przednie i tylne oświetlenie LED, które bardzo przydaje się podczas jazdy wieczorem i w nocy oraz daje gwarancję, że zostaniemy zauważeni w każdych warunkach

 

 

pogodowych. Dzięki klasie odporności IPX4 nie musimy martwić się, kiedy urządzenie zostanie zachlapane lub gdy będziemy korzystać z niego w czasie lekkiego deszczu. 

 

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS jest dostępna w czterech wersjach kolorystycznych: białej, żółtej, czerwonej i czarnej w cenie 1999 złotych. Znaleźć ją można w sklepie oficjalnego sprzedawcy - 4CV, a także sklepach internetowych należących do sieci RTV EURO AGD oraz MediaExpert. 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:


 

  • Wymiary (złożona): 116 x 54 x 52cm 
  • Wymiary (gotowa do jazdy): 116 x 54 x 116,5cm
  • Średnica kół: 10-calowe
  • Szerokość kół: 2,5-cali w technologii “honeycomb”
  • Prędkość maksymalna: do 25 km/h
  • Funkcje jazdy: 3 tryby szybkości: 10,15, 25 km/h, wbudowany wyświetlacz
  • Moc silnika: 350W
  • Zasięg maksymalny: 25km
  • Hamowanie: regeneracyjne i tylne przez hamulec bębnowy 
  • Akumulator: 36V 10Ah
  • Czas ładowania baterii: od 6 do 8 godzin
  • Max dozwolone obciążenie: 120 kg
  • Oświetlenie: LED przód i tył
  • Sygnalizacja hamowania: tak
  • Waga: 17 kg
  • Klasa odporności: IPX4
  • Materiał wykonania: stop aluminium
  • Dodatkowe informacje: Wzmocniona konstrukcja błotnika o boczne mocowania
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Rusza aplikacja Superligi Biuro prasowe
2021-06-01 | 01:00

Rusza aplikacja Superligi

Dzięki nowoczesnemu narzędziu, najbardziej aktualne informacje o rozgrywkach, ulubionych klubach, skróty video z meczów oraz szereg nowatorskich rozwiązań będą na
Sport Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.
2021-05-27 | 01:00

Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak.

Designed for all the things that cannot be measured. Wielka premiera nowego smart zegarka sportowego Suunto 9 Peak. Stworzony z myślą o wyjątkowych doświadczeniach, jakie daje sport i
Sport Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.
2021-04-28 | 01:00

Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Media i PR

Unia Europejska chce walczyć z prywatną cenzurą w internecie. Nowe prawo ma uregulować zasady moderacji treści

Prywatna cenzura w wykonaniu portali społecznościowych, czyli m.in. usuwanie profili przez Facebooka, może utrudniać działalność organizacjom społecznym, artystom, politykom czy dziennikarzom. Procesy sądowe zapowiada były prezydent USA Donald Trump, ale nie on jedyny chce walczyć z prywatną cenzurą. Unia Europejska pracuje nad nowym prawem, które ma zapewnić większą przejrzystość decyzji moderacyjnych oraz możliwość ich kwestionowania, także przed sądem.

Finanse

Pandemia zwiększyła potrzebę robotyzacji w polskich firmach. Wirtualnego pracownika można „zatrudnić” i zacząć na nim zarabiać w ciągu dwóch tygodni

Pandemia COVID-19 może być impulsem przyspieszającym robotyzację w polskich firmach. Barierą we wdrażaniu robotów na masową skalę wciąż pozostają jednak brak wiedzy, niska świadomość korzyści takich rozwiązań albo obawy przed wysokimi kosztami. – Można zacząć od wdrożenia jednego czy dwóch robotów, zamiast od razu otwierać bardzo duży projekt. Przy takim podejściu w krótkim czasie dwóch–trzech tygodni można już mieć w firmie wdrożonego pierwszego robota i od razu czerpać z tego korzyści – mówi Przemysław Lewicki, szef projektu SAIO w ING Banku Śląskim, w którym pracuje już ponad 2 tys. wirtualnych pracowników. Bank ma w tym zakresie duże doświadczenie, dlatego w ramach swojej RoboPlatformy, która obecnie działa pod nazwą SAIO, pomaga także swoim klientom usprawniać ich procesy wewnętrzne z wykorzystaniem robotyki.