Komunikaty PR

FIAT F500 F10 CROSS z ogumieniem wykonanym w technologii “honeycomb”

2021-03-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Najnowszy model e-hulajnogi jest dostępny w Polsce od jedynego dystrybutora – firmy 4cv. 

Jak wynika z analiz firmy konsultingowej McKinsey, przeprowadzonych na siedmiu największych globalnych rynkach, w latach 2021-2022, powrót do „nowej normalności” spowoduje, że zainteresowanie osobistymi urządzeniami osobistego transportu, jako bardziej higienicznymi i ekologicznymi, nie tylko powróci do stanu sprzed pandemii, ale może wzrosnąć nawet o 9 proc. w porównaniu do roku 2019. W odpowiedzi na zwiększającą się ich popularność wśród klientów, firma 4cv postanowiła wprowadzić na polski rynek nowy model e-hulajnogi marki FIAT – FIAT 500 F10 CROSS.

 

Nowy model elektrycznej hulajnogi FIAT 500 docenią wszyscy, którzy od urządzeń tego typu wymagają bezpiecznej i komfortowej jazdy w niestandardowych warunkach. Tak jak poprzednie wersje model ten nawiązuje swoim wyglądem do znanego i lubianego samochodu – Fiata 500. Minimalistyczny design i przemyślana kolorystyka hulajnogi są kwintesencją włoskiego stylu.

 

Najważniejszą cechą, która odróżnia model CROSS od pierwszego, popularnego modelu F10, są jego 10-calowe koła z szerokim 2.5-calowym ogumieniem przypominającym plaster miodu, wykonanym w technologii „honeycomb”. Zapewnia to nie tylko większą trwałość, ale także bezawaryjność w trudnych warunkach użytkowania podczas jazdy i odporność na wszelkiego rodzaju uszkodzenia i przebicia. Duże koła zapewniają też świetną amortyzację podczas jazdy na nierównym i wymagającym podłożu. 

 

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS została wyposażona w silnik o mocy 350W, który pozwala poruszać się jej z prędkością do 25 km/h. Akumulator o pojemności 10Ah gwarantuje z kolei przejechanie na jednym naładowaniu baterii aż do 25 km trasy, a sama bateria, aby osiągnąć pełną moc, ładuje się od 6. do maksymalnie 8. godzin. Wbudowany cyfrowy wyświetlacz pokazuje trzy tryby szybkości jazdy: do 10 km/h, 15 km/h i 25 km/h. Tempo reguluje się specjalną manetką, która umiejscowiona jest na rączce kierownicy. Naciśnięcie manetki powoduje regeneracyjne hamowanie silnikiem i przede wszystkim uruchomienie tylnego hamulca bębnowego, który jest obudowany i dzięki temu odporny na błoto i zachlapania. 

 

Na uwagę zasługuje też lżejsza niż dotychczas rama, wykonana ze stopu aluminium, która może unieść ok. 120 kg. Warto też wspomnieć o bardzo przemyślanym systemie składania. Na tylnym błotniku umieszczono niewielki uchwyt, o który można zaczepić złożoną kierownicę i zablokować ją w tej pozycji. Ułatwia to zarówno jej podnoszenie, przewożenie, ale także przechowywanie. 

 

Pojazd posiada przednie i tylne oświetlenie LED, które bardzo przydaje się podczas jazdy wieczorem i w nocy oraz daje gwarancję, że zostaniemy zauważeni w każdych warunkach

 

 

pogodowych. Dzięki klasie odporności IPX4 nie musimy martwić się, kiedy urządzenie zostanie zachlapane lub gdy będziemy korzystać z niego w czasie lekkiego deszczu. 

 

Hulajnoga FIAT F500-F10 CROSS jest dostępna w czterech wersjach kolorystycznych: białej, żółtej, czerwonej i czarnej w cenie 1999 złotych. Znaleźć ją można w sklepie oficjalnego sprzedawcy - 4CV, a także sklepach internetowych należących do sieci RTV EURO AGD oraz MediaExpert. 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:


 

  • Wymiary (złożona): 116 x 54 x 52cm 
  • Wymiary (gotowa do jazdy): 116 x 54 x 116,5cm
  • Średnica kół: 10-calowe
  • Szerokość kół: 2,5-cali w technologii “honeycomb”
  • Prędkość maksymalna: do 25 km/h
  • Funkcje jazdy: 3 tryby szybkości: 10,15, 25 km/h, wbudowany wyświetlacz
  • Moc silnika: 350W
  • Zasięg maksymalny: 25km
  • Hamowanie: regeneracyjne i tylne przez hamulec bębnowy 
  • Akumulator: 36V 10Ah
  • Czas ładowania baterii: od 6 do 8 godzin
  • Max dozwolone obciążenie: 120 kg
  • Oświetlenie: LED przód i tył
  • Sygnalizacja hamowania: tak
  • Waga: 17 kg
  • Klasa odporności: IPX4
  • Materiał wykonania: stop aluminium
  • Dodatkowe informacje: Wzmocniona konstrukcja błotnika o boczne mocowania
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Branża cementowa pracuje nad technologią wychwytywania CO2. Bez zielonej energii i wsparcia publicznego projekt może się nie udać

Branża cementowa nie jest w stanie produkować bez emisji dwutlenku węgla, dlatego szuka sposobów, by ograniczyć jej wpływ na środowisko. Jedynymi znanymi technologiami walki z tzw. emisją procesową są technologie CCS, czyli wychwytywania i składowania CO2. Producenci pracują nad ich rozwojem, ale problemem są koszty instalacji, ich energochłonność, a także infrastruktura do transportu i składowania dwutlenku węgla. Bez pomocy państwa i UE może się to nie udać.

Farmacja

Ten rok ma być przełomowy dla sektora biomedycznego. Badania kliniczne znacząco przyspieszą

Ponad 1,14 mld zł trafi na badania w obszarze biomedycznym z Krajowego Planu Odbudowy. Agencja Badań Medycznych w styczniu i lutym rozstrzygnęła wszystkie konkursy, które powierzyło jej Ministerstwo Zdrowia, w tym ostatnio na badania w obszarze innowacyjnych terapii, leków przyszłości i bezpieczeństwa lekowego. Dla całego sektora biomedycznego najbliższe miesiące mogą być czasem przełomowym, bo środki z KPO trzeba wykorzystać do połowy 2026 roku. To przyspieszenie to korzyść nie tylko dla firm i instytucji naukowych, lecz również dla pacjentów i gospodarki.

Transport

Trwa nabór wniosków do programu dopłat do elektryków. Bez zmiany systemu podatków może być krótkotrwałym mechanizmem wsparcia rynku

Z początkiem lutego ruszył program NaszEauto, w ramach którego na dopłaty do zakupu samochodów elektrycznych trafi łącznie 1,6 mld zł. Maksymalna kwota wsparcia wynosi 40 tys. zł, a mogą z niego skorzystać wyłącznie osoby fizyczne i osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Eksperci przestrzegają, że wyłączenie z niego firm może spowodować, że nie przyniesie on spodziewanych efektów. – Dopłaty powinny być mechanizmem towarzyszącym szerszym zmianom systemowym opartym przede wszystkim na zmianie przepisów podatkowych – ocenia Aleksander Szałański z Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.