Komunikaty PR

ASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców

2024-08-27  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br.

Oficjalna odzież sportowa ma wzór „Yagasuri”, który reprezentuje determinację i siłę, oraz zawiera symbol Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego w kolorach czerwonym, niebieskim i zielonym. Zastosowany materiał jest lekki, doskonale wchłania wodę oraz jest szybkoschnący.

Paraolimpijska drużyna uchodźców składa się ze sportowców, którzy pokonali ekstremalne przeciwności losu, aby wziąć udział w igrzyskach paraolimpijskich w Paryżu. Będzie to również pierwsza reprezentacja, która przemaszeruje podczas ceremonii otwarcia na Place de la Concorde.

Czujemy się bardziej jak rodzina niż zespół. Między nami jest wiele podobieństw i doskonale się rozumiemy. Możliwość reprezentowania na imprezie czterolecia tak wielu uchodźców i osób z niepełnosprawnościami, jest dla nas wszystkich wielkim wyróżnieniem – mówi Ibrahim Al Hussein, który wystartuje w paratriathlonie.Moim marzeniem jest wywalczenie pierwszego w historii medalu dla paraolimpijskiej drużyny uchodźców. Jeśli tak się stanie, przekaz będzie bardzo mocny. Pokażemy, że nigdy nie należy się poddawać i zawsze trzeba mieć nadzieję na lepsze jutro – dodała Zakia Khudadadi, zawodnika parataekwondo.

Dla nas, jako firmy zaangażowanej społecznie, to wielki honor, że możemy wspierać paraolimpijską reprezentację uchodźców. Możliwość zobaczenia w akcji tych wyjątkowych sportowców, to prawdziwa inspiracja, spełnione marzenie, ale również refleksja nad symbiozą w społeczeństwie. ASICS angażuje się w działania, które przyczyniają się do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego w oparciu o naszą filozofię – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Konsekwentnie promujemy aktywność fizyczną, która powinna być dostępna dla każdego, bez względu na płeć, pochodzenie czy możliwości ekonomiczne. Sport musi łączyć, a nie dzielić – podsumowuje Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor generalny ASICS Corporation.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.