ASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br.
Oficjalna odzież sportowa ma wzór „Yagasuri”, który reprezentuje determinację i siłę, oraz zawiera symbol Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego w kolorach czerwonym, niebieskim i zielonym. Zastosowany materiał jest lekki, doskonale wchłania wodę oraz jest szybkoschnący.
Paraolimpijska drużyna uchodźców składa się ze sportowców, którzy pokonali ekstremalne przeciwności losu, aby wziąć udział w igrzyskach paraolimpijskich w Paryżu. Będzie to również pierwsza reprezentacja, która przemaszeruje podczas ceremonii otwarcia na Place de la Concorde.
Czujemy się bardziej jak rodzina niż zespół. Między nami jest wiele podobieństw i doskonale się rozumiemy. Możliwość reprezentowania na imprezie czterolecia tak wielu uchodźców i osób z niepełnosprawnościami, jest dla nas wszystkich wielkim wyróżnieniem – mówi Ibrahim Al Hussein, który wystartuje w paratriathlonie. – Moim marzeniem jest wywalczenie pierwszego w historii medalu dla paraolimpijskiej drużyny uchodźców. Jeśli tak się stanie, przekaz będzie bardzo mocny. Pokażemy, że nigdy nie należy się poddawać i zawsze trzeba mieć nadzieję na lepsze jutro – dodała Zakia Khudadadi, zawodnika parataekwondo.
Dla nas, jako firmy zaangażowanej społecznie, to wielki honor, że możemy wspierać paraolimpijską reprezentację uchodźców. Możliwość zobaczenia w akcji tych wyjątkowych sportowców, to prawdziwa inspiracja, spełnione marzenie, ale również refleksja nad symbiozą w społeczeństwie. ASICS angażuje się w działania, które przyczyniają się do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego w oparciu o naszą filozofię – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Konsekwentnie promujemy aktywność fizyczną, która powinna być dostępna dla każdego, bez względu na płeć, pochodzenie czy możliwości ekonomiczne. Sport musi łączyć, a nie dzielić – podsumowuje Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor generalny ASICS Corporation.
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.