Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz.
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Antti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wypraw wraz z marką Suunto zapraszają na wyjątkowy cykl filmów, które zainspirują każdego miłośnika mocnych wrażeń i zimowych, skandynawskich krajobrazów.
Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz
Fiński snowboardzista Antti Autti wraz z marką Suunto przygotowali niezwykły cykl filmów zatytułowanych “Arctic Lines”. To dokumentacja zimowych wypraw - specjalisty w freerideowej jeździe na snowboardzie - po terenach w okolicy koła podbiegunowego. Ich celem jest wędrówka i jazda na 30 kultowych trasach backcountry na północ od koła podbiegunowego.
Arktyka jest integralną częścią krajów skandynawskich. To właśnie tam wraz z kamerą rusza nasz bohater, odkrywając niesamowite trasy w pobliżu własnego domu. Ekstremalne warunki pogodowe, noc polarna, dzikie tereny północnej Skandynawii, długie wędrówki i wreszcie zjazdy ze szczytów gór - to właśnie “Arctic Lines”. To także historie pełne niesamowitych przygód oraz przydatne rady dla początkujących i zaawansowanych miłośników sportów zimowych.
Arcitic Lines - wyprawy z marką Suunto
Wędrówki w ramach “Arctic Lines” nawigują i zabezpieczają produkty marki Suunto. Niezawodne GPSy, możliwość wcześniejszego planowania tras z poziomu aplikacji, alerty pogodowe, trendy barometryczne, informacje o współrzędnych położenia oraz dane dotyczące tętna pomagające dobrze rozplanować wysiłek na trasie. Wszystko to mieści się w nowoczesnych i niezawodnych zegarkach sportowych od Suunto, które zaprojektowane zostały właśnie w Finlandii.
Co więcej, podczas wypraw zegarki te poddawane są przez Anttiego Auttiego i jego ekipę testom w ekstremalnych warunkach.
Więcej inspirujących porad i historii Arctic Lines na: https://www.suunto.com/pl-pl/
Arctic Lines - Suunto 9 Baro
Suunto 9 Baro to multisportowy zegarek z GPS, który został stworzony z myślą o długich wyprawach i wyczerpujących treningach w ekstremalnych warunkach. Wytrzymała bateria, mechanizmy odporne na niskie temperatury i pomiary dokonywane z niezwykłą dokładnością, to gwarancja bezpieczeństwa i komfort podczas długich wędrówek i ekspedycji.
Suunto 9 Baro posiada funkcję umożliwiającą ciągłe śledzenie aktywności aż do 120 godzin. Ponadto algorytm FusedTrack™ firmy Suunto łączy dane GPS i czujnika ruchu, by zwiększyć dokładność śledzenia i określania dystansu. Zegarek wyposażony jest m.in. w barometr, nadgarstkowy pomiar tętna oraz ponad 80 trybów sportowych. Jego działanie uzupełnia darmowa aplikacja Suunto, w której można na przykład sprawdzić dokładne statystyki z odbytych treningów. Ponadto jest to doskonałe i pełne wspomnień podsumowanie Twoich odbytych wypraw.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
-------
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o. o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.