Komunikaty PR

smileApp pierwsza aplikacja Fundacji Dr Clown

2021-10-01  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Łatacz
Fundacja Dr Clown

Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl

W Światowy Dzień Uśmiechu Fundacja Dr Clown uruchamia swoją pierwszą aplikację mobilną dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości. Organizacja, która od ponad 20 lat wykorzystuje dobroczynne właściwości uśmiechu wspierając pacjentów w powrocie do zdrowia, przez smileApp chce zachęcić najmłodszych do dbania o swój uśmiech na co dzień.

smileApp to pierwsza aplikacja, która pozwala dzieciom ćwiczyć uśmiech, by mieć energię do działania i pozytywnie się nastroić na cały dzień. Powstała z inicjatywy Fundacji Dr Clown, a została opracowana i wdrożona przez VRR Immersive Technologies.

Pandemia zmusiła nas do zmiany sposobu funkcjonowania i poszukiwania nowych rozwiązań, które umożliwią szybkie dotarcie do dzieci w szpitalach i placówkach. W czerwcu ubiegłego roku uruchomiliśmy Śmiechofon, bezpłatną usługę, dzięki której rodzice i opiekunowie mogą umawiać się na wirtualne wizyty z naszymi Doktorami Clownami. Teraz, dokładnie w Światowy Dzień Uśmiechu, startujemy z naszą pierwszą aplikacją dla dzieci, która służy przede wszystkim zabawie i… treningowi uśmiechu! – mówi Agata Bednarek, prezes Fundacji Dr Clown.

Głównym bohaterem smileApp jest wesoły uśmieszek, o którego dzieci muszą codziennie dbać, ale przede wszystkim, z którym muszą codziennie się bawić, aby zdobywać punkty niezbędne do tego, aby był on szczęśliwy i… nakarmiony. Aplikacja umożliwia użytkownikom m.in. korzystanie z gry, w której, aby sterować pojazdem i zdobywać punkty, należy wywołać na swojej buzi uśmiech, a także zabawę polegającą na robieniu zdjęć uśmieszka w rozszerzonej rzeczywistości.

Aby sterować grą, dziecko musi się uśmiechać, bo jego własny uśmiech to jedyny kontroler jaki obsługuje smileApp. Użytkownicy muszą trenować codziennie, by oba uśmiechy, ten wirtualny i ten prawdziwy, były w doskonałej kondycji.  – mówi Radosław Nagay, członek zarządu VRR Immersive Technologies.

smileApp jest darmowa i można ją na ten moment poprać poprzez stronę https://smileapp.panopticum.com.pl. Wkrótce będzie dostępna w sklepie Google Play.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Dr Clown
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Wirtualna rzeczywistość Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:00

Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii

Początek grudnia to kulminacja pięciotygodniowej kampanii Black Sales Weeks marki Komfort, która przez 5 tygodni przyciągała klientów nowoczesnym podejściem do promocji i
Wirtualna rzeczywistość Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?
2022-10-03 | 13:10

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania
Wirtualna rzeczywistość Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
2022-06-21 | 10:00

Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.