Komunikaty PR

smileApp pierwsza aplikacja Fundacji Dr Clown

2021-10-01  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Łatacz
Fundacja Dr Clown

Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl

W Światowy Dzień Uśmiechu Fundacja Dr Clown uruchamia swoją pierwszą aplikację mobilną dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości. Organizacja, która od ponad 20 lat wykorzystuje dobroczynne właściwości uśmiechu wspierając pacjentów w powrocie do zdrowia, przez smileApp chce zachęcić najmłodszych do dbania o swój uśmiech na co dzień.

smileApp to pierwsza aplikacja, która pozwala dzieciom ćwiczyć uśmiech, by mieć energię do działania i pozytywnie się nastroić na cały dzień. Powstała z inicjatywy Fundacji Dr Clown, a została opracowana i wdrożona przez VRR Immersive Technologies.

Pandemia zmusiła nas do zmiany sposobu funkcjonowania i poszukiwania nowych rozwiązań, które umożliwią szybkie dotarcie do dzieci w szpitalach i placówkach. W czerwcu ubiegłego roku uruchomiliśmy Śmiechofon, bezpłatną usługę, dzięki której rodzice i opiekunowie mogą umawiać się na wirtualne wizyty z naszymi Doktorami Clownami. Teraz, dokładnie w Światowy Dzień Uśmiechu, startujemy z naszą pierwszą aplikacją dla dzieci, która służy przede wszystkim zabawie i… treningowi uśmiechu! – mówi Agata Bednarek, prezes Fundacji Dr Clown.

Głównym bohaterem smileApp jest wesoły uśmieszek, o którego dzieci muszą codziennie dbać, ale przede wszystkim, z którym muszą codziennie się bawić, aby zdobywać punkty niezbędne do tego, aby był on szczęśliwy i… nakarmiony. Aplikacja umożliwia użytkownikom m.in. korzystanie z gry, w której, aby sterować pojazdem i zdobywać punkty, należy wywołać na swojej buzi uśmiech, a także zabawę polegającą na robieniu zdjęć uśmieszka w rozszerzonej rzeczywistości.

Aby sterować grą, dziecko musi się uśmiechać, bo jego własny uśmiech to jedyny kontroler jaki obsługuje smileApp. Użytkownicy muszą trenować codziennie, by oba uśmiechy, ten wirtualny i ten prawdziwy, były w doskonałej kondycji.  – mówi Radosław Nagay, członek zarządu VRR Immersive Technologies.

smileApp jest darmowa i można ją na ten moment poprać poprzez stronę https://smileapp.panopticum.com.pl. Wkrótce będzie dostępna w sklepie Google Play.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Dr Clown
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Wirtualna rzeczywistość Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:00

Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii

Początek grudnia to kulminacja pięciotygodniowej kampanii Black Sales Weeks marki Komfort, która przez 5 tygodni przyciągała klientów nowoczesnym podejściem do promocji i
Wirtualna rzeczywistość Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?
2022-10-03 | 13:10

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania
Wirtualna rzeczywistość Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
2022-06-21 | 10:00

Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.