Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej spółki, który łączy ze sobą elementy sportu i akcji z naciskiem na tryb multiplayer. Gra znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji i zostanie wydana jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR. W promocję tytułu zaangażowany jest czołowy producent urządzeń fitness na świecie – iFIT.
- Naszą intencją było stworzenie gry, która będzie łączyć najlepsze aspekty wirtualnej rzeczywistości z korzyściami płynącymi z aktywności fizycznej. Ze względu na intensywność i immersję pojedynków w Divine Duel, sprawiamy że gracze mogą z łatwością zapomnieć o tym, że wykonują proste ćwiczenia fizyczne, w pełni wczuwając się w otaczający ich świat - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - W gronie docelowych urządzeń, na których zostanie wydana gra, znajduje się Meta Quest 2, czyli najszybciej rosnąca platforma gamingowa. Gogle VR od Facebooka przegoniły już w liczbie sprzedanych egzemplarzy konsolę Xbox z serii X i S, a także zaczynają doganiać PlayStation 5 - dodaje Rosłoński.
W Divine Duel gracze wcielą się w rolę wojowniczych istot pojedynkujących się o wyznawców w mitycznej krainie Evergarden. Immersion Games kładzie ogromny nacisk na taktyczne i emocjonujące starcia typu „gracz kontra gracz” oraz mnogość rozwiązań w zakresie doboru broni i przedmiotów, jakie będzie można zabrać ze sobą do tytułowego pojedynku. Twórcy zadbali, żeby arsenał utylizował ciekawe mechaniki dostępne jedynie w VR, takie jak naciąganie łuków, popychanie obiektów, czy malowanie rozmaitych znaków za pomocą magicznej różdżki. Wszystko to zostało uzupełnione o bogatą oprawą wizualną i niezwykle wyszukaną estetykę. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu.
- Dążymy do tego, aby pojedynki w Divine Duel dawały nie tylko wielką frajdę, ale także poczucie uczestniczenia w iście boskim starciu. A zatem były intensywne i emocjonujące, oferując jednocześnie ciekawy wizualnie spektakl uzupełniony bogatym wymiarem strategicznym. W tym celu oddajemy w ręce graczy pokaźny arsenał – m.in. miecze, topory, łuki. Ponadto mamy własne, oryginalne pomysły, jakich gracze nie znajdą nigdzie indziej - tłumaczy Bartosz Rosłoński. - Zaplanowaliśmy też szereg atrakcji wykraczających poza tytułowe pojedynki, o czym powiemy więcej już wkrótce - dodaje CEO Immersion Games.
W promocję nowej gry Immersion Games w Stanach Zjednoczonych zaangażowany będzie iFIT Inc. - największy producent urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.
Divine Duel to kolejna produkcja warszawskiej spółki, poprzednie – Disc Ninja i Extreme Escape – zostały bardzo pozytywnie ocenione przez środowisko graczy użytkujących gogle Oculus Quest 2. Immersion Games ma w planach zaprezentować gameplay z rozgrywki i pierwszy trailer Divine Duel w ciągu najbliższych miesięcy.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.