Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej spółki, który łączy ze sobą elementy sportu i akcji z naciskiem na tryb multiplayer. Gra znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji i zostanie wydana jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR. W promocję tytułu zaangażowany jest czołowy producent urządzeń fitness na świecie – iFIT.
- Naszą intencją było stworzenie gry, która będzie łączyć najlepsze aspekty wirtualnej rzeczywistości z korzyściami płynącymi z aktywności fizycznej. Ze względu na intensywność i immersję pojedynków w Divine Duel, sprawiamy że gracze mogą z łatwością zapomnieć o tym, że wykonują proste ćwiczenia fizyczne, w pełni wczuwając się w otaczający ich świat - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - W gronie docelowych urządzeń, na których zostanie wydana gra, znajduje się Meta Quest 2, czyli najszybciej rosnąca platforma gamingowa. Gogle VR od Facebooka przegoniły już w liczbie sprzedanych egzemplarzy konsolę Xbox z serii X i S, a także zaczynają doganiać PlayStation 5 - dodaje Rosłoński.
W Divine Duel gracze wcielą się w rolę wojowniczych istot pojedynkujących się o wyznawców w mitycznej krainie Evergarden. Immersion Games kładzie ogromny nacisk na taktyczne i emocjonujące starcia typu „gracz kontra gracz” oraz mnogość rozwiązań w zakresie doboru broni i przedmiotów, jakie będzie można zabrać ze sobą do tytułowego pojedynku. Twórcy zadbali, żeby arsenał utylizował ciekawe mechaniki dostępne jedynie w VR, takie jak naciąganie łuków, popychanie obiektów, czy malowanie rozmaitych znaków za pomocą magicznej różdżki. Wszystko to zostało uzupełnione o bogatą oprawą wizualną i niezwykle wyszukaną estetykę. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu.
- Dążymy do tego, aby pojedynki w Divine Duel dawały nie tylko wielką frajdę, ale także poczucie uczestniczenia w iście boskim starciu. A zatem były intensywne i emocjonujące, oferując jednocześnie ciekawy wizualnie spektakl uzupełniony bogatym wymiarem strategicznym. W tym celu oddajemy w ręce graczy pokaźny arsenał – m.in. miecze, topory, łuki. Ponadto mamy własne, oryginalne pomysły, jakich gracze nie znajdą nigdzie indziej - tłumaczy Bartosz Rosłoński. - Zaplanowaliśmy też szereg atrakcji wykraczających poza tytułowe pojedynki, o czym powiemy więcej już wkrótce - dodaje CEO Immersion Games.
W promocję nowej gry Immersion Games w Stanach Zjednoczonych zaangażowany będzie iFIT Inc. - największy producent urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.
Divine Duel to kolejna produkcja warszawskiej spółki, poprzednie – Disc Ninja i Extreme Escape – zostały bardzo pozytywnie ocenione przez środowisko graczy użytkujących gogle Oculus Quest 2. Immersion Games ma w planach zaprezentować gameplay z rozgrywki i pierwszy trailer Divine Duel w ciągu najbliższych miesięcy.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie
W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.