SlavicPunk: Oldtimer debiutuje na Epic Games Store
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
SlavicPunk: Oldtimer – produkcja krakowskiego studia Red Square Games – po niespełna dwóch miesiącach obecności na platformie Steam, dołączyła do Epic Games Store. Aktualnie, gracze mogą zakupić tam tytuł z 40 proc. obniżką za 14.99 USD. Promocja obowiązuje również na Steam i GOG. Ponadto producent zapowiada premierę swojej gry na najpopularniejszych konsolach.
- Wprowadzenie naszej gry na nowe platformy sprzedażowe to realizacja założonego wcześniej planu rozwoju tego projektu. Liczymy, że powiększenie liczby kanałów dystrybucji SlavicPunk: Oldtimer przyczyni się do powiększenia społeczności graczy oraz wpłynie pozytywnie na dalsze wyniki sprzedażowe tytułu. Jednym z kolejnych kroków będzie wydanie debiutanckiej gry Red Square Games na najpopularniejsze konsole, a szczegóły podamy już wkrótce - mówi Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej. Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store, a także w przyszłości na STOVE Indie.
Epic Games to jeden z najbardziej zasłużonych i największych wydawców w historii globalnego gamedevu. Platforma Epic Games Store to cyfrowy sklep z grami wideo na PC, która może poszczycić się globalną grupą odbiorców liczącą ponad 230 milionów użytkowników. W przypadku gier stworzonych na silniku Unreal tantiemy za korzystanie z niego nie obowiązują, jeśli płatności za zakupy dokonywane w sklepie są przetwarzane za pośrednictwem firmy Epic.
Spółka Red Square Games S.A. złożyła Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect. Spółka liczy na jak najszybsze dołączenie do spółek publicznych.
Karta Epic Games Store: https://store.epicgames.com/pl/p/slavicpunk-oldtimer-10ed1c Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1820140/SlavicPunk_Oldtimer/ Karta GOG: https://www.gog.com/pl/game/slavicpunk_oldtimer
***
O spółce:
Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment ASI.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce
Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.