Komunikaty PR

SHOOTY - innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych w 7 dni

2021-11-16  |  13:10
Biuro prasowe

Platforma Shooty.pl oferuje nowoczesny sposób zamawiania filmów produktowych w wybranych przez klienta formatach i formach – od krótkich packshotów 360, przez atrakcyjne explainer’y i unboxing’i, po zaawansowane spoty reklamowe. Czas realizacji filmu to zaledwie 7 dni roboczych, w trakcie których grupa wyspecjalizowanych twórców przygotowuje wyjątkowy, krótkometrażowy materiał promocyjny. Platforma została stworzona, aby pomóc dzisiejszym przedsiębiorcom pokazać ich produkty w ciekawy, kreatywny, estetyczny i profesjonalny sposób. Usługa skierowana jest do firm, które chcą efektywnie i skutecznie wykorzystać wideo w swojej komunikacji w mediach społecznościowych lub w sprzedaży na stronach internetowych.

Z badania agencji mediowej Zenith[1] wynika, że aż 90% klientów podejmuje swoje decyzje zakupowe, dzięki odpowiedniemu zaprezentowaniu produktu w formie wideo. To właśnie do tych nabywców w Internecie warto wyjść z odpowiednią, przemyślaną komunikacją wizualną. Trend ten silnie wspierają także biznesowi giganci, którzy aktywnie promują analogiczne treści online. Z pomocą w wykorzystaniu pełnego potencjału tego obszaru przychodzi nowa usługa na polskim rynku – innowacyjny konfigurator do tworzenia filmów reklamowych - SHOOTY. Platforma ta działa jak sklep internetowy, w którym klient może wybrać gotowe schematy filmów lub zmodyfikować je według własnych potrzeb.

SHOOTY to rozwiązanie odpowiadające na potrzeby wymagających użytkowników i nowoczesnego prowadzenia biznesu. Intensyfikacja działań w obszarze wideo skutecznie wyróżnia markę na tle konkurencji i pomaga w docieraniu do nowych klientów, co ostatecznie przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Potencjalny klient ma szansę dopasować „zlecenie” do jednego z oferowanych pakietów, odpowiadających jego aktualnym potrzebom czy kwestii budżetowej. Do tej pory za pośrednictwem kreatora powstały produkcje m.in. dla producenta lemoniad On Lemon oraz marek LATO Concept store i Paititi Holistic Store.

Skorzystanie z usługi jest niezwykle proste i zamyka się w kilku prostych krokach.

1. Wystarczy wejść na stronę www.shooty.pl do wirtualnego sklepu i wypełnić brief, na podstawie którego powstanie wideo.

2. Po wybraniu rodzaju filmu można skorzystać z gotowych rozwiązań lub skonfigurować go według własnych potrzeb, zmieniając format kolor tła, dodając fotografie oraz inne ustawienia. Na tej podstawie platforma obliczy cenę produkcji wideo.

3. Po dodaniu zamówienia do koszyka, pozostało jedynie nacisnąć przycisk „kup”.

4. Reszta odbywa się po stronie zespołu SHOOTY. Po zatwierdzeniu formularza zgłoszeniowego firma wysyła do klienta kuriera, który odbiera produkt przeznaczony do prezentacji. Wszystkie paczki transportowane przez kurierów są ubezpieczone. Przy zamówieniu należy podać wartość paczki, aby ubezpieczenie obejmowało pełną wartość produktów.

5. Realizacja materiału wideo trwa 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania produktu. W tym czasie ekipa realizatorska nagrywa i montuje film, a następnie przesyła link do pobrania zamówienia. Po zakończeniu procesu produkcyjnego SHOOTY wysyła kuriera, który zwraca produkty do klienta.

Więcej informacji na stronie www.shooty.pl.

Kontakt: Cezary Staszek cezary@shooty.pl, Mateusz Kalinowski mateusz@shooty.pl.

 

O SHOOTY

Platformę Shooty.pl tworzą eksperci w branży wideo, dla których realizacja filmów i zdjęć reklamowych to nie tylko praca, a przede wszystkim pasja. Swoje doświadczenie zdobywali w pracy dla marek takich jak PKO Bank Polski, Procter and Gamble Polska, Develey, Manufaktura Mydła, Damak, Papaya Young Directors czy ViaAroma. Misją zespołu jest umożliwienie wszystkim firmom, nawet niewielkim przedsiębiorcom, dostępu do wysokiej jakości wideo reklamy. Nad wszystkimi projektami pracują wyjątkowi reżyserzy, operatorzy, producenci i montażyści, którzy zadbają o każdy szczegół i dopracują swój materiał do granic możliwości.

Mateusz Kalinowski w SHOOTY odpowiada za nadzór artystyczny - uwielbia łączyć ze sobą wszystkie piony kreatywne na planie, działać synergicznie i tworzyć bez ograniczeń. Swoje doświadczenie w fotografii, scenografii, filmie oraz prowadzeniu studia fotograficznego wykorzystał do stworzenia SHOOTY. Dzięki temu firma daje możliwość stworzenia ekskluzywnej reklamy na podstawie wyselekcjonowanych przez nas elementów oraz nieszablonowego doświadczenia. Mateusz jest również współzałożycielem Studia Up! oraz Up! Film.

Cezary Staszek to pomysłodawca SHOOTY, który od lat łączy swojego kreatywnego ducha z organizacją i szukaniem lepszych, prostszych rozwiązań. Swoje doświadczenie w prowadzeniu firmy, będąc równolegle reżyserem swoich filmów i producentem, pozwoliło mu dostrzec nowe możliwości, których aktualnie brakuje na rynku, a na które odpowiada SHOOTY. W zespole odpowiada za wsparcie klienta, sprawną realizację zamówień oraz wprowadzanie rozwiązań, usprawniających działania platformy.

 


[1] Badanie firmy Zenith opisane przez portal ceo.com.pl: https://ceo.com.pl/reklama-video-wplywa-decyzje-9-10-konsumentow-65507.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Foto i wideo Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5 Biuro prasowe
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia bezlusterkowy aparat cyfrowy FUJIFILM X-M5

Najlżejszy model w obecnej serii X. Wyposażony w zaawansowane funkcje zarówno w zakresie zdjęć, jak i wideo. Przyjemne fotografowanie każdego dnia. TOKIO, 14 października 2024 r.
Foto i wideo Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II

Fujifilm przedstawia obiektyw FUJINON XF16-55mmF2.8 R LM WR II. Ok. 37% lżejszy od poprzednika, z ulepszoną wydajnością optyczną i nowymi możliwościami w zakresie wideofilmowania. Tokio,
Foto i wideo Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR
2024-10-14 | 17:00

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR

Fujifilm wprowadza obiektyw FUJINON XF500mmF5.6 R LM OIS WR Arcydzieło w kategorii super teleobiektywów, na nowo definiujące mobilność Połączenie najwyższej wydajności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.