Komunikaty PR

Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz – innowacja od polskiej firmy

2020-04-20  |  09:00

Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model maseczki ochronnej. Jest to kolejny produkt, obok przyłbic w klasie ETISOFT PERSONAL PROTECTION, który wspiera profilaktykę antywirusową i zostanie wyprodukowany na szeroką skalę. Czym będzie różnić się od tradycyjnej maseczki? O tym poniżej.

Maseczka ochronna na twarz - najwyższej jakości materiały

Samoprzylepna maseczka ochronna jest z założenia produktem jednorazowego użytku, lecz staranność jej wykonania i użyte materiały gwarantują wygodne stosowanie nawet przez kilka godzin. Do produkcji wykorzystano certyfikowane materiały do kontaktu ze skórą: flizelinę  polipropylenową z certyfikatem Oekotex potwierdzającym bezpieczeństwo produktu dla człowieka oraz środowiska, oraz klej spełniający wymagania normy ISO 10993 (dopuszczającej do zastosowań medycznych przy aplikacji na skórę).

Profilaktyka antywirusowa – właściwości samoprzylepnej maseczki ochronnej

Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz jest bezpieczna, łatwa do założenia, a przede wszystkim nie zsuwa się z uszu lub nosa. Jej ergonomiczny kształt zapewnia wygodę podczas użytkowania. Swobodnie można w niej oddychać - nie krępuje ruchów, a co za tym idzie, nie przeszkadza w wykonywaniu codziennych czynności. Odpowiednio dobrany klej dobrze trzyma się powierzchni twarzy. Co istotne, jeśli nastąpi potrzeba chwilowego ściągnięcia maseczki – zastosowany klej zachowa przyczepność także przy kolejnej próbie naklejenia.

Nowe zastosowanie dotychczasowych maszyn

Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn - specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 zmieniło jednak swoje zastosowanie. W efekcie proces produkcji maseczek jest w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia gwarantuje wysoką jakość produktu finalnego.

- Jako firma, której działania silnie związane są z innowacjami, postanowiliśmy pochylić się nad rozwiązaniem funkcjonalnym i jednocześnie wykorzystującym nowoczesne technologie, jakimi posługujemy się na co dzień – tłumaczy Michał Majnusz, Prezes Etisoft. - Mamy świadomość, że w obecnym czasie najważniejsza jest profilaktyka antywirusowa i wspólna walka z rozprzestrzenieniem się COVID-19 – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Medycyna Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski Biuro prasowe
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej
Medycyna Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”
2025-06-16 | 03:00

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Nowy raport agencji doradczej PRCN pokazuje, że Polacy są bardzo ostrożni w kwestii udostępniania danych zdrowotnych na potrzeby rozwoju sektora ochrony zdrowia i nauk
Medycyna Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.