Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz – innowacja od polskiej firmy
Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model maseczki ochronnej. Jest to kolejny produkt, obok przyłbic w klasie ETISOFT PERSONAL PROTECTION, który wspiera profilaktykę antywirusową i zostanie wyprodukowany na szeroką skalę. Czym będzie różnić się od tradycyjnej maseczki? O tym poniżej.
Maseczka ochronna na twarz - najwyższej jakości materiały
Samoprzylepna maseczka ochronna jest z założenia produktem jednorazowego użytku, lecz staranność jej wykonania i użyte materiały gwarantują wygodne stosowanie nawet przez kilka godzin. Do produkcji wykorzystano certyfikowane materiały do kontaktu ze skórą: flizelinę polipropylenową z certyfikatem Oekotex potwierdzającym bezpieczeństwo produktu dla człowieka oraz środowiska, oraz klej spełniający wymagania normy ISO 10993 (dopuszczającej do zastosowań medycznych przy aplikacji na skórę).
Profilaktyka antywirusowa – właściwości samoprzylepnej maseczki ochronnej
Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz jest bezpieczna, łatwa do założenia, a przede wszystkim nie zsuwa się z uszu lub nosa. Jej ergonomiczny kształt zapewnia wygodę podczas użytkowania. Swobodnie można w niej oddychać - nie krępuje ruchów, a co za tym idzie, nie przeszkadza w wykonywaniu codziennych czynności. Odpowiednio dobrany klej dobrze trzyma się powierzchni twarzy. Co istotne, jeśli nastąpi potrzeba chwilowego ściągnięcia maseczki – zastosowany klej zachowa przyczepność także przy kolejnej próbie naklejenia.
Nowe zastosowanie dotychczasowych maszyn
Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn - specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 zmieniło jednak swoje zastosowanie. W efekcie proces produkcji maseczek jest w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia gwarantuje wysoką jakość produktu finalnego.
- Jako firma, której działania silnie związane są z innowacjami, postanowiliśmy pochylić się nad rozwiązaniem funkcjonalnym i jednocześnie wykorzystującym nowoczesne technologie, jakimi posługujemy się na co dzień – tłumaczy Michał Majnusz, Prezes Etisoft. - Mamy świadomość, że w obecnym czasie najważniejsza jest profilaktyka antywirusowa i wspólna walka z rozprzestrzenieniem się COVID-19 – dodaje.

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Zdaniem Polaków dostęp do populacyjnych danych medycznych powinni mieć wyłącznie lekarze – wynika z najnowszego raportu PRCN „Polacy o dostępie do danych medycznych”

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.