Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz – innowacja od polskiej firmy
Gliwicka firma Etisoft stworzyła innowacyjny model maseczki ochronnej. Jest to kolejny produkt, obok przyłbic w klasie ETISOFT PERSONAL PROTECTION, który wspiera profilaktykę antywirusową i zostanie wyprodukowany na szeroką skalę. Czym będzie różnić się od tradycyjnej maseczki? O tym poniżej.
Maseczka ochronna na twarz - najwyższej jakości materiały
Samoprzylepna maseczka ochronna jest z założenia produktem jednorazowego użytku, lecz staranność jej wykonania i użyte materiały gwarantują wygodne stosowanie nawet przez kilka godzin. Do produkcji wykorzystano certyfikowane materiały do kontaktu ze skórą: flizelinę polipropylenową z certyfikatem Oekotex potwierdzającym bezpieczeństwo produktu dla człowieka oraz środowiska, oraz klej spełniający wymagania normy ISO 10993 (dopuszczającej do zastosowań medycznych przy aplikacji na skórę).
Profilaktyka antywirusowa – właściwości samoprzylepnej maseczki ochronnej
Samoprzylepna maseczka ochronna na twarz jest bezpieczna, łatwa do założenia, a przede wszystkim nie zsuwa się z uszu lub nosa. Jej ergonomiczny kształt zapewnia wygodę podczas użytkowania. Swobodnie można w niej oddychać - nie krępuje ruchów, a co za tym idzie, nie przeszkadza w wykonywaniu codziennych czynności. Odpowiednio dobrany klej dobrze trzyma się powierzchni twarzy. Co istotne, jeśli nastąpi potrzeba chwilowego ściągnięcia maseczki – zastosowany klej zachowa przyczepność także przy kolejnej próbie naklejenia.
Nowe zastosowanie dotychczasowych maszyn
Do produkcji maseczek wykorzystano najnowocześniejszą z posiadanych maszyn - specjalistyczne urządzenie umożliwiające wytwarzanie precyzyjnych wykrojów wielowarstwowych. Na co dzień wspiera ono produkcję na potrzeby branży samochodowej i elektronicznej. W związku z epidemią COVID-19 zmieniło jednak swoje zastosowanie. W efekcie proces produkcji maseczek jest w pełni automatyczny, a zastosowana nowoczesna technologia gwarantuje wysoką jakość produktu finalnego.
- Jako firma, której działania silnie związane są z innowacjami, postanowiliśmy pochylić się nad rozwiązaniem funkcjonalnym i jednocześnie wykorzystującym nowoczesne technologie, jakimi posługujemy się na co dzień – tłumaczy Michał Majnusz, Prezes Etisoft. - Mamy świadomość, że w obecnym czasie najważniejsza jest profilaktyka antywirusowa i wspólna walka z rozprzestrzenieniem się COVID-19 – dodaje.

Suche włosy? Sprawdź, jak skutecznie nawilżyć je dzięki odpowiedniej pielęgnacji

Usług sprzątania i gospodarki odpadami a bezpieczeństwo podmiotów medycznych

Onkologiczne Centrum Kryzysowe udostępniło nową ścieżkę pacjenta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.