Uber Eats partnerem BEST AUDIO Empik Go – zagłosuj i otrzymaj kod promocyjny
Uber Eats partnerem BEST AUDIO Empik Go – zagłosuj na ulubionego twórcę audio i otrzymaj kod promocyjny Uber Eats
Uber Eats – jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia wspiera nagrody BEST AUDIO Empik Go. Na głosujących na swoich faworytów czekają kody promocyjne na zamówienia z Uber Eats. To świetna wiadomość dla wszystkich fanów podcastów, audiobooków i słuchowisk, którzy chcą cieszyć się wygodnym zamawianiem jedzenia bez wychodzenia z domu, a także skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę Uber Eats.
Z okazji ogłoszenia partnerstwa z BEST AUDIO Empik Go firma Uber Eats przygotowała dla wszystkich miłośników słuchania kody promocyjne, dzięki którym zaraz po zagłosowaniu na ulubioną produkcję audio, będą mogli zamówić smaczny posiłek z ulubionej restauracji.
Specjalny kod promocyjny dla głosujących
Każda osoba oddająca głos w plebiscycie BEST AUDIO Empik Go otrzyma benefit w postaci kodu promocyjnego. Kod promocyjny pozwala na złożenie jednego zamówienia za min. 40 zł w aplikacji Uber Eats bez opłaty za dostawę. Akcja trwa od 21 kwietnia, godziny 12:00 aż do końca maja.
Nagrody BEST AUDIO Empik Go
Słuchanie podcastów, audiobooków czy innych słuchowisk, to coraz popularniejsza forma spędzania wolnego czasu. Empik Go postanowił docenić twórców, którzy kreują świat audio. „Nagrody BEST AUDIO Empik Go, dla tych którzy lubią słuchać” to pierwsze „Audio Oscary” na polskim rynku, które od 2021 r. trafiają w ręce lektorów, aktorów, reżyserów, scenarzystów i podcasterów.
***
O Uber Eats
Uber Eats to usługa, która pozwala na wygodne i intuicyjne zamawianie jedzenia z wybranych restauracji w dostawie, za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej na smartfony lub poprzez stronę internetową. Uber Eats działa w Polsce już od sześciu lat. Na naszym rynku aplikacja zadebiutowała w lutym 2017 r. w Warszawie, rozpoczynając współpracę ze 150 partnerami restauracyjnymi. Od tego czasu ich liczba wzrosła do blisko 8000 restauracji dostępnych obecnie w aplikacji w ponad 50 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Toruń, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Lublin, Szczecin, Częstochowa, Kielce, Radom, Olsztyn, Zielona Góra, Opole, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Płock, Włocławek, Koszalin, Kalisz, Legnica, Łomża, Jelenia Góra, Ełk, Lubin, Siedlce, Słupsk, Leszno, Stalowa Wola, Suwałki, Mielec, Zamość, Gliwice, Zabrze, Sosnowiec, Chorzów, Bielsko-Biała, Dąbrowa Górnicza, Tychy,
Ruda-Śląska, Bytom, Żory, Tarnowskie Góry, Mysłowice, Tarnów, Nowy Sącz, Pabianice, Piotrków Trybunalski

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.