Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz przysmaki, które powróciły na sezonową półkę. Słodkości inspirują do celebrowania małych chwil codziennego szczęścia w świątecznym okresie, sprawdzając się jako podarunki dla bliskich i dodając smaków podczas zimowego odpoczynku.
W tym roku Mars Wrigley przygotował sezonowe nowości. W tematycznych standach można już znaleźć M&M’S® Crispy Santa. To niewielka figurka z mlecznej czekolady, wypełniona kremem o smaku waniliowym, M&M’S® Minis oraz chrupkami zbożowymi. Ten przysmak pozwoli na dzielenie się magią Świąt z innymi lub jej osobiste celebrowanie.
Świąteczny czas to wyjątkowy okres w roku, kiedy spędzamy czas z bliskimi, odwiedzamy rodzinę, czy też oglądamy świąteczne filmy. Do celebrowania wspólnych chwil nie może zabraknąć opakowania ulubionych M&M’S® w świątecznej odsłonie. M&M'S® Peanut Xmas Design w opakowaniu o gramaturze 250 g niewątpliwie przypadnie do gustu wielbicielom orzeszków ziemnych w czekoladowej skorupce.
W tym roku dostępne są także dobrze znane konsumentom M&M’S® Hollow Shape Santa – czyli czekoladowe figurki wypełnione drażetkami M&M’S® Minis, których forma w żartobliwy sposób nawiązuje do tradycyjnych czekoladowych Mikołajów.
W świątecznym portfolio Mars Wrigley dostępna jest również wyjątkowa pozycja od marki Maltesers®. Maltesers® Reindeer, to znany i lubiany smak, tym razem w nowym wydaniu – w postaci renifera. Idealnie sprawdzi się jako prezent pod choinkę.
Produkty z świątecznej edycji limitowanej są już dostępne w szerokiej dystrybucji. W tym roku marka Mars Wrigley zadbała o wyjątkową ekspozycję. W sklepach pojawią się wyjątkowe standy przypominające swoim wyglądem zaśnieżone, zimowe domki M&M’S®.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.