Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu
Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie wyposażono m. in. w silnik bezszczotkowy, metalową konstrukcję oraz profile True Drive Paddock. Dzięki takim rozwiązaniom do rąk entuzjastów sim racingu trafi sprzęt wysokiej klasy, oferujący niezrównaną precyzję i realizm, które w pełni oddają dynamikę jazdy na torze.
Sercem urządzenia jest potężny silnik generujący moment obrotowy do 25 Nm, który w połączeniu z zaawansowaną technologią force feedback pozwala odczuć każdą nierówność toru. Jak zapewnia producent X Simucube 2 Pro oferuje niesamowite przeżycia z wysoką dawką realizmu. Mowa tu o najdrobniejszych detalach toru, takich jak nierówności nawierzchni, zmiany przyczepności opon, a nawet wagę pojazdu w ostrych zakrętach.
Cooler Master X Simucube 2 Pro to nie tylko zaawansowany sprzęt – to most między wirtualnym a rzeczywistym torem wyścigowym. Wbudowany moduł Bluetooth zapewnia łączność z kierownicami bezprzewodowymi przy zachowaniu minimalnych opóźnień. Precyzyjnie wykonana obudowa z wysokiej jakości metalu ma gwarantować wieloletnią trwałość podczas intensywnego użytkowania.
Produkt jest kompatybilny z Dyn X – uniwersalnym stanowiskiem do symulatorów, które oferuje aż 14 konfiguracji i możliwość dopasowania kokpitu do każdego typu pojazdu. Aby uczynić setup jeszcze bardziej atrakcyjnym, użytkownik ma do dyspozycji Drive Paddock – bibliotekę ustawień symulatora wiernie odwzorowującą prowadzenie aut w popularnych grach wyścigowych. X Simucube 2 Pro współpracuje z popularnymi platformami do symulacji wyścigowych, zapewniając prostą i szybką konfigurację.
„Naszym celem było stworzenie produktu, który nie tylko oferuje najlepsze specyfikacje, ale także zapewnia niezrównane wrażenia za kierownicą” – powiedział Pierre-Lou Bogros, Business Developer w Cooler Master. „Simucube 2 Pro to połączenie naszej pasji do realizmu i technologii oraz misji Cooler Master, aby dostarczać użytkownikom produkty najwyższej jakości” – dodał Pekka Mäki-Kuutti, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Simucube.
Cooler Master X Simucube 2 Pro ma być dostępny w sprzedaży w lutym 2025 r. w cenie ok. 1425 €.

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.