Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Prawie pół miliona złotych. Tyle udało się zebrać sponsorom, partnerom i uczestnikom wydarzenia Rajd Gorących Serc w 2023 roku. Już w sobotę 7 września wokół Warszawy odbędzie się druga edycja charytatywnego rajdu, który łączy pasję do kolarstwa z chęcią niesienia pomocy osobom z niepełnosprawnościami. Organizatorem wydarzenia jest m.in. park rozrywki Majaland Warszawa. Czy 7 września skala pomagania będzie jeszcze większa, a licznik wskaże rekordową sumę?
Jedziemy na pomoc!
Rajd Gorących Serc to wspaniała inicjatywa, która powstała z myślą o wsparciu osób z niepełnosprawnościami poprzez promowanie aktywności sportowej. Zawody integrują kolarzy o różnych poziomach umiejętności i sprawności. Organizatorzy przewidują, że w tegorocznych zmaganiach weźmie udział blisko dwa razy więcej uczestników niż w edycji poprzedniej (ponad 300 osób). Nie zabraknie celebrytów, polityków czy prezesów dużych, międzynarodowych firm. Swój udział potwierdzili m.in. Ambasador Królestwa Belgii w Polsce Rik Van Droogenbroeck, Ben Greeven Prezydent Belgijskiej Izby Gospodarczej, założyciel i prezes Momentum Capital Martijn van Rheenen, prezes zarządu Momentum Leisure Wouter Dekkers, prezes zarządu CFE Polska Bruno Lambrecht, Dyrektor Generalny Soudal Polska Andrzej Kaczor i inni. Jak podkreśla Żaneta Gutowska-Rukszan, Dyrektor Generalny Majaland Polska – Chęć niesienia pomocy jest dla nas niezwykle ważna, dlatego staramy się wspierać i organizować akcje charytatywne. Wrażliwość na potrzeby innych i empatia to dla nas istotne elementy tworzące odpowiednią kulturę organizacyjną. Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy być częścią tego wspaniałego projektu i dołożyć swoją cegiełkę do poprawy jakości życia osób z niepełnosprawnościami. Serdecznie zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w tym niezwykłym wydarzeniu. Pokażmy, że mamy gorące serca!
Malownicze trasy i rekord pomagania
W tym roku dla uczestników wydarzenia zaplanowano kilka malowniczych tras wokół Warszawy, biegnących między innymi wzdłuż Wisły, przez Kampinoski Park Krajobrazowy i w okolicach Jeziora Zegrzyńskiego. Start i metę zaplanowano w parku rozrywki Majaland Warszawa. Wszyscy miłośnicy kolarstwa zmierzą się z dwoma wymagającymi dystansami: 200 lub 300 kilometrów. Dla gości specjalnych oraz beneficjentów przygotowano trzeci wariant, honorowy, którego trasa będzie liczyła 50 kilometrów oraz czwarty o długości 100 km. Wszystkie środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przekazane wybranym organizacjom, które swoją działalnością umożliwiają podopiecznym rozwój w obszarze sportu poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu. – Każdy przejechany kilometr to nie tylko wyzwanie fizyczne, ale także wsparcie dla potrzebujących. W zeszłym roku dzięki sponsorom, partnerom i wszystkim uczestnikom zebraliśmy prawie pół miliona złotych. Głęboko wierzymy, że 7 września skala pomagania będzie jeszcze większa. – dodaje Żaneta Gutowska-Rukszan.
Zdjęcie: zeszłoroczni uczestnicy przygotowują się do rajdu
Pieniądze zebrane podczas tegorocznego rajdu zasilą konta trzech organizacji: Stowarzyszenie VeloAktiv, Klub Sportowy Załamki oraz PSONI Koło w Działdowie, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych. Ich głównym celem finansowym jest zakup własnego środka transportu dla podopiecznych, którym mogliby przewozić sprzęt oraz rowerów ręcznych – handbike. W 2023 roku zebrana kwota w wysokości 471 000 złotych została w całości przeznaczona na wsparcie działalności trzech organizacji: Fundacja Sport Jest Jeden, Stowarzyszenie VeloAktiv oraz Klub sportowy ZOMA Team. Środki przeznaczono na zakup czterech rowerów handbike oraz dwa busy do przewozów osób z niepełnosprawnościami.
Więcej informacji na https://rajdgoracychserc.pl/.
Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne
Top 5 najciekawszych tras w Karkonoszach
Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.