Sukces Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Kolejny rekord frekwencji pobity.


Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Pozostało jeszcze kilka dni na zgłaszanie się do Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej, a już został pobity zeszłoroczny rekord 19 000 uczestników. Program edukacyjny tworzony wspólnie przez Giełdę Papierów Wartościowych i Fundację GPW, już po raz 21 zaprosił do udziału nauczycieli i uczniów. W dotychczas zrealizowanych 20 edycjach SIGG uczestniczyło przeszło 310 tysięcy uczniów. Projekt od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem, bo do wygrania są nie tylko nagrody materialne ale też wiedza i praktyczne umiejętności nabyte w warunkach zbliżonych do realnego rynku giełdowego.
SIGG to największy, ogólnopolski projekt edukacyjny, którego celem jest zainteresowanie uczniów zasadami funkcjonowania rynków kapitałowych, giełdy, inwestowania oraz oszczędzania długoterminowego. Współorganizują go Fundacja GPW i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie we współpracy z Fundacją im. Lesława A. Pagi oraz wykonawczo z agencją Mint Media. Organizatorzy wspólnie już po raz 21 zaprosili nauczycieli oraz uczniów klas VII i VIII szkół podstawowych, a także młodzież ze szkół ponadpodstawowych do udziału w 21. edycji Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. Siedem dni przed zakończeniem przyjmowania zgłoszeń wiadomo, że padł zeszłoroczny rekord zgłoszeń. Wtedy zarejestrowało się ponad 18 000 uczniów i 1 000 nauczycieli.
Formuła projektu obejmuje grę inwestycyjną realizowaną na bazie platformy GPWtr@der oraz moduł edukacyjny, w ramach którego młodzież szkolna zapoznaje się z zasadami działania giełdy oraz instrumentami giełdowymi. Zdobytą wiedzę uczniowie wykorzystują do samodzielnego dokonywania wirtualnych transakcji. Inwestycje realizowane są w oparciu o środki wirtualne, ale transakcje zawierane są na podstawie rzeczywistych ofert kupna i sprzedaży na realnym rynku giełdowym.
Taki mechanizm doskonale oddaje giełdową rzeczywistość, a uczniowie w praktyce przekonują się, na czym polega inwestowanie na giełdzie, poznają ryzyko inwestycyjne i skutki niewłaściwych decyzji. Poprzez udział w projekcie młodzi ludzie mają także możliwość zdobycia umiejętności analizowania danych i sytuacji na rynku, podejmowania decyzji oraz pracy w grupie - mówi Alina Bączar, Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.
Kolejny rok z rzędu, przy organizacji i promocji SIGG, Fundację GPW wspiera agencja Mint Media, która odpowiadała za szereg działań komunikacyjnych i kreatywnych.
Prowadzimy intensywne działania by zachęcić uczniów i nauczycieli do wzięcia udziału w Szkolnej Internetowej Grze Giełdowej. Cieszymy się z nawiązanej kilka lat temu współpracy z Agencją Mint Media, która rozumie nasze potrzeby i przygotowuje kampanie idealnie dostosowane do specyfiki naszej grupy docelowej. Jakość tych działań potwierdza rekordowa liczba zgłoszeń - mówi Alina Bączar, Wiceprezes Zarządu Fundacji GPW.
Agencja wspiera fundację przede wszystkim w wypracowaniu koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji, stworzeniu KV i projektu graficznego strony www. Po jej stronie są również: przygotowanie formatów reklamowych i przeprowadzenie kampanii promocyjnych zachęcających uczniów i nauczycieli do rejestracji poprzez platformę www.sigg.gpw.pl
Cieszymy się, że kolejny raz Fundacja GPW obdarzyła nas zaufaniem przy projekcie Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej. W tym roku główny nacisk kładziemy na kampanie online realizowane na Facebooku i TikToku. Liczymy, że dzięki naszym działaniom pomożemy uczniom i nauczycielom w poznaniu wyjątkowego projektu edukacyjnego – mówi Aleksandra Nowaczyńska, Client Partner w Mint Media.
Rejestracja do Szkolnej Internetowej Gry Giełdowej potrwa do 13. Listopada. Po niej uczestnicy przechodzą przez kolejne etapy rozgrywki, a na najlepszych czeka miejsce w Wielkim Finale, który odbędzie się 27. Kwietnia w Sali notowań GPW. Zwycięskie zespoły (Laureaci etapów oraz Finału) otrzymują atrakcyjne nagrody finansowe. Nagrodzeni zostaną również nauczyciele, uczniowie i całe klasy z najlepszymi wynikami punktowymi. Więcej informacji o konkursie oraz zgłoszenia należy wysyłać poprzez platformę www.sigg.gpw.pl.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.