Spotęguj wrażenia z rozgrywki ze słuchawkami gamingowymi uRage SoundZ 200
To oferta skrojona na każdą kieszeń, która powinna zadowolić większość graczy. Słuchawki są lekkie, a miękko wyściełane materiałowe nauszniki i regulowany pałąk na głowę zwiększają wygodę użytkowania. W efekcie nawet po wielu godzinach noszenia nie będą uciskać uszu i powodować dyskomfortu. Regulowane jest też ramię mikrofonu, dzięki któremu nawiążemy komunikację głosową z innymi graczami, co dziś w wielu tytułach jest wręcz niezbędne.
Słuchawki nauszne oferują dobre podbicie basów i czyste wysokie tony, odpowiednio zwiększające ogrom wrażeń z wirtualnej rozgrywki.
Ten dynamiczny model od gamingowego producenta uRage wyróżnia się jednostronnie prowadzonym kablem o długości aż 2,2 m z elastycznym płaszczem z tkaniny dla dodatkowej ochrony przed uszkodzeniem w ferworze zabawy. Zintegrowano z nim też regulację głośności i funkcję wyciszania mikrofonu.
Słuchawki uRage SoundZ 200 są podłączane do komputera za pomocą wtyczki USB typu A. Współpracują z systemami operacyjnymi Windows 7, 8 i 10.
Sugerowana cena detaliczna tej nowości wynosi 84,90 zł.
Więcej szczegółów na temat produktu znajdziemy na stronie https://pl.hama.com.
Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.