Komunikaty PR

Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut

2023-11-23  |  13:00
Biuro prasowe

Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Od 4 listopada na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa. Bez lania wody, bez cukru - te podcasty to maxymalna dawka jakościowych treści.
 

Z początkiem listopada na kanałach YouTube Pepsi Polska oraz Spotify Pepsi Polska (Podcast) do końca miesiąca opublikowana zostanie seria 10-minutowych podcastów. Rozmowy przeprowadzane są przez Dominika Bosa - youtubera, który zyskał popularność dzięki treściom commentary - można nie tylko posłuchać, ale i obejrzeć na obu platformach. Wśród gości Dominika i Pepsi MAX znajdziemy przedstawicieli najróżniejszych środowisk, m.in.: OjWojtka (vlogera i podróżnika), Wiktorię Kaczmarczyk (rolniczkę), Miłego ATZ (rapera). Każdy z odcinków to konkretne i treściwe spotkanie, podczas którego goście prezentują esencję poruszanych tematów dotyczących swoich zainteresowań.

 

Podcasty są świetnym narzędziem do tworzenia jakościowej komunikacji marki, dając jednocześnie konsumentom wartość dodaną – w podcaście Pepsi „Max 10 minut” są to ciekawe rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi, w krótkiej i zwięzłej formie. Naszym odbiorcom bardzo podpasowała koncepcja zapraszania nie tylko szeroko rozpoznawanych artystów i influencerów, lecz także danie platformy osobom o znacznie mniejszych zasięgach, a prezentujących ciekawe i niecodzienne hobby czy zawód - mówi Zofia Kopczyńska, Brand Manager Pepsi Max w PepsiCo.


Cały cykl brandowego podcastu tworzyć będą aż 28 odcinki. Od 4 listopada do końca miesiąca codziennie o godz. 17.00 publikowany jest nowy odcinek.
 

- Widzieliśmy, że wchodząc na przesycony rynek podcastów, musimy się wyróżnić. Dlatego powstał format najkrótszego podcastu ever, który można przesłuchać podczas 10 minutowej jazdy do szkoły lub podczas przerwy w pracy. Bez zbędnych treści, bez cukru - mówi Paweł Szlęk, Senior Creative w Agencji Feeders.
 

Za strategię, koncept kreatywny, social media oraz koordynację produkcji i całościową obsługę odpowiedzialna jest agencja Feeders. Zakup mediów: Agencja Zenith.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu Biuro prasowe
2024-12-30 | 01:00

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.