Konkurs Huawei i SofaScore dla fanów futbolu, do wygrania 50x Watch 3 Pro
Huawei oraz SofaScore zapraszają fanów piłki nożnej do udziału w konkursie, w którym pula nagród to 50 najnowszych smartwatchy marki – Huawei Watch 3 Pro. Zadanie konkursowe polega na wytypowaniu najlepszych europejskich reprezentacji w piłce nożnej. Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.
SofaScore to firma specjalizująca się w analizie i dostarczaniu w czasie rzeczywistym wyników wydarzeń sportowych z całego świata. Jej aplikacja jest dostępna, m.in. w sklepie Huawei AppGallery i można ją pobrać na urządzenia Huawei, w tym na najnowszy smartwatch Huawei Watch 3 Pro. W konkursie Huawei i SofaScore mogą wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej z Polski oraz 15 krajów europejskich, korzystający z aplikacji SofaScore, bez względu na sklep, z którego została ona pobrana. W konkursie mogą też wziąć udział osoby, który nie korzystają z aplikacji SofaScore – mogą to zrobić za pośrednictwem strony internetowej SofaScore.
Huawei Watch 3 Pro to najnowszy, flagowy smartwatch w portfolio marki, którego globalna premiera odbyła się 2 czerwca, a informacje o dostępności na polskim rynku zostaną podane w niedalekiej przyszłości. Watch 3 Pro, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu i udoskonalonej funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, zapewnia nowe możliwości, w tym mierzenie temperatury ciała czy wykrywanie upadku użytkownika. Bateria w nowym smartwatchu Huawei działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra. Smartwatch obsługuje usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu.
Autorski system operacyjny Huawei - HarmonyOS – obecny w Watch 3 Pro zapewnia nowy wygląd interfejsu wyświetlacza. Menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Smartwatch obsługuje aż 100 trybów sportowych, rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie monitoruje też ryzyko wystąpienia gorączki, pomaga zadbać o odpowiedni czas mycia rąk oraz monitoruje puls, jakość snu i natlenienie krwi SpO2.
Z aplikacji SofaScore korzysta średnio 20 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie. Aplikacja służy do śledzenia na żywo wyników wielu dyscyplin sportowych, m.in. piłki nożnej, koszykówki, hokeja, sportów wyścigowych. Aplikacja SofaScore jest dostępna w ponad 30 językach, w tym języku polskim, w sklepie Huawei AppGallery - można ją pobrać na smartfony Huawei oraz na smartwatch Huawei Watch 3 Pro.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.