Komunikaty PR

Konkurs Huawei i SofaScore dla fanów futbolu, do wygrania 50x Watch 3 Pro

2021-06-09  |  12:11
Biuro prasowe
Do pobrania pressinfo ( 0.23 MB )

Huawei oraz SofaScore zapraszają fanów piłki nożnej do udziału w konkursie, w którym pula nagród to 50 najnowszych smartwatchy marki – Huawei Watch 3 Pro. Zadanie konkursowe polega na wytypowaniu najlepszych europejskich reprezentacji w piłce nożnej. Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.

 

SofaScore to firma specjalizująca się w analizie i dostarczaniu w czasie rzeczywistym wyników wydarzeń sportowych z całego świata. Jej aplikacja jest dostępna, m.in. w sklepie Huawei AppGallery i można ją pobrać na urządzenia Huawei, w tym na najnowszy smartwatch Huawei Watch 3 Pro. W konkursie Huawei i SofaScore mogą wziąć udział wszyscy fani piłki nożnej z Polski oraz 15 krajów europejskich, korzystający z aplikacji SofaScore, bez względu na sklep, z którego została ona pobrana. W konkursie mogą też wziąć udział osoby, który nie korzystają z aplikacji SofaScore – mogą to zrobić za pośrednictwem strony internetowej SofaScore.

 

Huawei Watch 3 Pro to najnowszy, flagowy smartwatch w portfolio marki, którego globalna premiera odbyła się 2 czerwca, a informacje o dostępności na polskim rynku zostaną podane w niedalekiej przyszłości. Watch 3 Pro, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu i udoskonalonej funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, zapewnia nowe możliwości, w tym mierzenie temperatury ciała czy wykrywanie upadku użytkownika. Bateria w nowym smartwatchu Huawei działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra. Smartwatch obsługuje usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu.

 

Autorski system operacyjny Huawei - HarmonyOS – obecny w Watch 3 Pro zapewnia nowy wygląd interfejsu wyświetlacza. Menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Smartwatch obsługuje aż 100 trybów sportowych, rejestruje kluczowe dane takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Urządzenie monitoruje też ryzyko wystąpienia gorączki, pomaga zadbać o odpowiedni czas mycia rąk oraz monitoruje puls, jakość snu i natlenienie krwi SpO2.

 

Z aplikacji SofaScore korzysta średnio 20 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie. Aplikacja służy do śledzenia na żywo wyników wielu dyscyplin sportowych, m.in. piłki nożnej, koszykówki, hokeja, sportów wyścigowych. Aplikacja SofaScore jest dostępna w ponad 30 językach, w tym języku polskim, w sklepie Huawei AppGallery - można ją pobrać na smartfony Huawei oraz na smartwatch Huawei Watch 3 Pro.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty! Biuro prasowe
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland
Rozrywka Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!
2024-09-04 | 18:00

Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!

Prawie pół miliona złotych. Tyle udało się zebrać sponsorom, partnerom i uczestnikom wydarzenia Rajd Gorących Serc w 2023 roku. Już w sobotę 7 września wokół Warszawy
Rozrywka Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne
2024-08-30 | 15:00

Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne

Karkonosze to malownicze pasmo górskie położone na granicy Polski i Czech. Ten urokliwy region od lat jest popularnym celem dla miłośników aktywnego wypoczynku, zyskując na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.