Komunikaty PR

Immersion Games stworzy grę Shark Bait VR we współpracy z popularnym TikTokerem

2023-11-16  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, podpisał umowę z Enver Studio LLC na stworzenie gry w technologii wirtualnej rzeczywistości – Shark Bait VR. Warszawskie studio, w promocję tytułu i jego rozwój, zaangażuje Daybreak – popularnego na platformie TikTok twórcę specjalizującego się w branży technologicznej i VR.

- Shark Bait VR to pod wieloma względami niezwykle oryginalny i ciekawy projekt. Ważną rolę w jego przygotowaniu, jak i w dalszym rozwoju odegra popularny twórca na TikToku – Daybreak – który ma blisko 200 tys. obserwujących, a jego filmy polubiło już ponad 6,3 mln użytkowników. Wspólnie ze swoją społecznością będzie miał wpływ m.in. na zawartość dodawaną do gry. Taki model współpracy to gwarancja świetnego dialogu z graczami i jesteśmy niezmiernie ciekawi ich pomysłów - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.

Shark Bait VR to survivalowa gra eksploracyjna z elementami horroru, która przeniesie graczy w głębiny oceanu, gdzie będą polować na rzadkie gatunki ryb. Nieszkodliwa morska fauna to jednak nie wszystko, co czai się pod wodą. Gra będzie oferować kilka trybów rozrywki, skupiających się na eksploracji, przetrwaniu, połowie ryb czy nieskończonej zabawie bez żadnych ograniczeń. Dostępna będzie możliwość rozgrywki w trybie jednoosobowym lub we współpracy z innymi graczami.

Enver Studio LLC zostanie właścicielem praw do gry, a Immersion Games S.A. otrzyma określony procent od przychodów ze sprzedaży przez okres pięciu lat. Warszawskie studio gamingowe w styczniu br. podpisało również umowę z ww. agencją wydawniczą w przypadku gier Disc Ninja oraz Extreme Escape.

Immersion Games odpowiada m.in. za wydaną 1 marca br. grę Divine Duel, która tuż po premierze spotkała się z wyjątkowo entuzjastycznym przyjęciem ze strony środowiska graczy. Jest to pojedynkowa gra VR z elementami sci-fi oraz fantasy, dostępna dla użytkowników gogli Meta Quest 2. Od czasu swojej premiery 1 marca, zebrała ponad 800 recenzji i może poszczycić się wysoką oceną w sklepie App Lab – 4.9/5. Gracze chwalą szybką akcję, oryginalne połączenie elementów strategicznych i zręcznościowych, a nawet jej potencjał ćwiczeniowy.

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu Biuro prasowe
2024-12-30 | 01:00

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.