Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na kanałach Eurosport w serwisie tvsmart.pl
Serwis tvsmart.pl wraz z aplikacją mobilną TV Smart GO to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą śledzić transmisje olimpijskie i nie czują konieczności długoterminowego zobowiązania. Dzięki subskrypcji odnawialnej co 30 dni, widzowie mogą cieszyć się wolnością wyboru i zrezygnować z usługi w dowolnym momencie. Serwis tvsmart.pl oraz aplikacja mobilna TV Smart GO pozwalają na oglądanie rozrywki na różnych urządzeniach – oprócz urządzeń mobilnych z systemami operacyjnymi Android i iOS, na inteligentnych telewizorach firm Samsung i LG, urządzeniach Android TV, urządzeniach Fire TV od Amazona oraz w Apple TV. Z usługi można korzystać także bezpośrednio poprzez przeglądarkę internetową. Co więcej, jest ona dostępna również dla Polaków przebywających na terenie Unii Europejskiej i umożliwia oglądanie ulubionych programów, filmów i wydarzeń sportowych w podróży.
tvsmart.pl oferuje trzy plany:
- Pakiet Start – obejmuje 23 kanały w cenie 19,99 zł / miesiąc;
- Pakiet Standard – obejmuje 52 kanały w cenie 29,99 zł / miesiąc;
- Pakiet Max – obejmuje 86 kanałów w cenie 39,99 zł / miesiąc.
Spośród nich dwa – Standard i Max – zapewniają dostęp do kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz 8 kanałów olimpijskich Eurosport (siedem w jakości HD, a jeden w 4K). Dzięki temu fani sportu mogą na bieżąco śledzić kilka tysięcy godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024. Oprócz kanałów telewizyjnych, tvsmart.pl to również dostęp do tysięcy tytułów w różnorodnej bibliotece VOD, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Subskrybenci mogą korzystać z szerokiej gamy filmów i seriali dostępnych na żądanie, od klasyków kina po nowości prosto z wielkiego ekranu.
tvsmart.pl to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą śledzić Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 bez długoterminowych zobowiązań. Zakup usługi odbywa się całkowicie online poprzez stronę tvsmart.pl, jest bezproblemowy i natychmiastowy – wystarczy wybrać formę płatności i rozpocząć oglądanie. Dzięki elastycznej subskrypcji, bogatej ofercie kanałów Eurosport i szerokiej bibliotece VOD, tvsmart.pl spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://tvsmart.pl/pl/tv/strona-glowna.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.