Komunikaty PR

Render Cube zwołuje Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy

2023-01-26  |  11:30
Biuro prasowe

Render Cube poinformował o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy, które odbędzie się 21 lutego 2023 roku. Na zgromadzeniu akcjonariusze Spółki zdecydują o dopuszczeniu i wprowadzeniu akcji Render Cube SA do obrotu na rynku regulowanym.

- Niedawno mieliśmy pierwszą rocznicę debiutu na rynku NewConnect, a już teraz pracujemy nad przejściem na główny parkiet. Prace nad prospektem są już na zaawansowanym etapie, a naszą intencją jest, aby na przełomie pierwszego i drugiego kwartału bieżącego roku złożyć ten dokument do Komisji Nadzoru Finansowego. Render Cube rozwija się niezwykle dynamicznie, więc naturalnym dla nas krokiem było rozpoczęcie prac, aby jeszcze w tym roku zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych. Obecność na głównym parkiecie powinna zwiększyć zainteresowanie naszą Spółką oraz poszerzyć grono akcjonariuszy, zarówno indywidualnych, jak i instytucjonalnych – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Flagowym projektem Render Cube jest Medieval Dynasty gra, która we wrześniu 2021 roku osiągnęła status pełnej wersji. Projekt jest dostępny m. in. na Steam, GOG.com oraz Microsoft Store, a także w Xbox Game Pass dla PC. Projekt w czerwcu ubiegłego roku osiągnął próg 1 mln sprzedanych sztuk brutto dołączającym tym samym do największych spółek z branży gamingowej, które osiągnęły tę barierę.

Do obrotu na rynku regulowanym trafią wszystkie akcje Render Cube SA tj. 1.064.800 akcji Spółki. Wraz z przejściem na główny parkiet GPW łódzkie studio nie planuje emisji nowych akcji.

- Uważam, że mamy dobrą sytuację finansową i dodatkowa emisja akcji nie jest w tym momencie konieczna. Na koniec trzeciego kwartału mieliśmy ponad 16 mln zł środków pieniężnych oraz stale notujemy dodatnie wyniki finansowe, co pozwala nam ze spokojem kontynuować prace nad trybem kooperacyjnym Medieval Dynasty - dodaje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Firma

Duża część zużytych opon trafia do spalenia. Jednak 85 proc. surowców z nich dałoby się ponownie wykorzystać

W Polsce co roku na rynek trafia między 280 tys. a 350 tys. ton opon. Tylko część z nich po zużyciu idzie do przetworzenia, choć krajowe zakłady recyklingu mogłyby zagospodarować całość. Coraz popularniejszy jest recykling materiałowy oraz chemiczny. W procesie pirolizy powstają wartościowe produkty, takie jak sadza techniczna, olej popirolityczny czy stal, które mogą zastąpić surowce pierwotne przy produkcji nowych opon.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.