Komunikaty PR

Redakcja CD-Action zaprasza na CD-Action Expo, wakacyjne święto graczy!

2023-06-21  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

1 i 2 lipca 2023 roku w Hali Stulecia we Wrocławiu odbędzie się druga edycja CD-Action Expo, największej w tej części Polski imprezy dla graczy. To między innymi okazja do świętowania 27. urodzin kultowego magazynu CD-Action razem z redakcją, obejrzenia na żywo finału oficjalnego turnieju Heroes of Might and Magic III, a także pogrania w gry nowe, retro oraz planszówki. Nie zabraknie dużej strefy familijnej, w której znajdą się gry, komiksy i planszówki przeznaczone dla młodszych dzieci. Każdy znajdzie coś dla siebie! 

Na miejscu, w różnych punktach Hali będzie można spotkać redakcję CD-Action oraz porozmawiać z nimi podczas panelu na głównej scenie w Hali Stulecia. Przygotowujemy także liczne, okolicznościowe gadżety, w tym reprint pierwszego numeru CD-Action, który pierwotnie ukazał się 1 kwietnia 1996 roku!

Uczestnicy wydarzenia będą mogli odwiedzić między innymi:

  • strefę Family (klocki Lego, planszówki, komiksy, gry),

  • stoisko Nintendo (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Splatoon 3, Mario Strikers: Battle League), 

  • polskich twórców i wydawców gier (m.in. Untold Tales, Frozen District),

  • strefę Retro (RetroGralnia, Classic Tetris Polska)

  • stoisko z oficjalną planszówka Heroes of Might and Magic III (Archon Studio)

  • punkty z gadżetami, książkami i zabawkami

  • a także rozgrywane na żywo finały Pucharu Polski w Heroesów III!

Wstęp na imprezę jest darmowy, lecz do sprzedaży trafiły również pakiety VIP zapewniające dostęp do limitowanych atrakcji. Odwiedzający, którzy zdecydują się zakupić taki pakiet, otrzymają też zestaw okolicznościowych gadżetów, w tym reprint pierwszego numeru CD-Action z 1996 roku.

Targom towarzyszy także wyjątkowe wydarzenie muzyczne. 2 lipca w Sali Koncertowej Radia Wrocław zagra Heroes Orchestra, która uświetni finały organizowanego przez nas Pucharu Polski w grę Heroes III. Zabrzmi muzyka z wydanej w 1999 roku, która po dziś dzień cieszy się kultowym wręcz statusem wśród kilku pokoleń graczy.

Szczegóły znajdują się pod adresem https://expo.cdaction.pl/ oraz na oficjalnej stronie wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/252341467449870

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.