Red Dev Studio zapowiada konsolową wersję Powertris – tytuł zadebiutuje na Ninte
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Red Dev Studio – notowany na NewConnect producent gier dedykowanych na PC i urządzenia mobilne – zapowiada nową konsolową wersję jednego ze swoich tytułów. Już 1 października tego roku w wersji na Nintendo Switch swoją premierę będzie miał Powertris. Wcześniej, 24 września, studio udostępni preorder gry. Rozgrywka zręcznościowo-logiczna z gatunku ,,spadające klocki’’ do tej pory występowała w wersji mobilnej. Rolę wydawcy tytułu pełni No Gravity Games. Spółka konsekwentnie realizuje strategię intensyfikacji poszerzania ,,wachlarza’’ produkcyjnego.
- Z wielką przyjemnością ogłaszamy najnowszą konsolową wersję jednego z naszych tytułów - Powertis. Tak jak w przypadku kilku pozostałych naszych projektów, Powertris jest propozycją dla fanów gier konsolowych z gatunku rozgrywek zręcznościowych. – mówi Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Do tej pory tytuł dostępny był w wersji mobilnej dedykowanej systemowi iOS i Android. – dodaje.
Powertris to gra zręcznościowo-logiczna typu "spadające klocki", będąca kreatywnym połączeniem dwóch kultowych gier, jakimi są Tetris i Pipemania. Zadaniem gracza jest uniknięcie zasypania planszy spadającymi bloczkami poprzez odpowiednie ich rozmieszczanie. Bloczki, które utworzą połączenie pomiędzy gniazdkami znajdującymi się w naprzeciwległych ścianach planszy są usuwane z pola gry. W produkcji występuje kilka rodzajów bloczków, w tym trzy specjalne.
Przedsprzedaż gry ruszy już 24 września br., a premiera produkcji, dedykowanej na konsole Nintendo Switch, odbędzie się 1 października. Wydawcą Powertris jest No Gravity Games.
Kolejnym tytułem z serii mniejszych gier logiczno - zręcznościowych będzie Space Shift, będący przeniesieniem klasycznej dwuwymiarowej gry Sokoban na planszę trójwymiarową. Zakończenie prac nad grą nastąpi w bieżącym miesiącu.
Projekty spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Steam, App Store, Google Play i Nintendo. Jednocześnie sprzedaż konsol Nintendo Switch wzrosła w okresie kwiecień-czerwiec br. o blisko 170 proc. r/r.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.