Komunikaty PR

Red Dev Studio zapowiada konsolową wersję Powertris – tytuł zadebiutuje na Ninte

2020-09-17  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Red Dev Studio – notowany na NewConnect producent gier dedykowanych na PC i urządzenia mobilne – zapowiada nową konsolową wersję jednego ze swoich tytułów. Już 1 października tego roku w wersji na Nintendo Switch swoją premierę będzie miał Powertris. Wcześniej, 24 września, studio udostępni preorder gry. Rozgrywka zręcznościowo-logiczna z gatunku ,,spadające klocki’’ do tej pory występowała w wersji mobilnej. Rolę wydawcy tytułu pełni No Gravity Games. Spółka konsekwentnie realizuje strategię intensyfikacji poszerzania ,,wachlarza’’ produkcyjnego.

- Z wielką przyjemnością ogłaszamy najnowszą konsolową wersję jednego z naszych tytułów - Powertis. Tak jak w przypadku kilku pozostałych naszych projektów, Powertris jest propozycją dla fanów gier konsolowych z gatunku rozgrywek zręcznościowych. – mówi Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Do tej pory tytuł dostępny był w wersji mobilnej dedykowanej systemowi iOS i Android. – dodaje.

Powertris to gra zręcznościowo-logiczna typu "spadające klocki", będąca kreatywnym połączeniem dwóch kultowych gier, jakimi są Tetris i Pipemania. Zadaniem gracza jest uniknięcie zasypania planszy spadającymi bloczkami poprzez odpowiednie ich rozmieszczanie. Bloczki, które utworzą połączenie pomiędzy gniazdkami znajdującymi się w naprzeciwległych ścianach planszy są usuwane z pola gry. W produkcji występuje kilka rodzajów bloczków, w tym trzy specjalne.

Przedsprzedaż gry ruszy już 24 września br., a premiera produkcji, dedykowanej na konsole Nintendo Switch, odbędzie się 1 października. Wydawcą Powertris jest No Gravity Games.

Kolejnym tytułem z serii mniejszych gier logiczno - zręcznościowych będzie Space Shift, będący przeniesieniem klasycznej dwuwymiarowej gry Sokoban na planszę trójwymiarową. Zakończenie prac nad grą nastąpi w bieżącym miesiącu.

Projekty spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Steam, App Store, Google Play i Nintendo. Jednocześnie sprzedaż konsol Nintendo Switch wzrosła w okresie kwiecień-czerwiec br. o blisko 170 proc. r/r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.